Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että mies jättää ikäni vuoksi

Ap
23.03.2018 |

Täytin 33 vuotta. Pelkään koko ajan että mieheni jättää minut tai vaihtaa minut nuorempaan. Olen hyvässä kunnossa fyysisesti ja ihan nätti, kasvoissa pientä muutosta eli iho ei ole enää ihan niin sileä kuin joskus 20-v. Muutokset ovat tullet ihan viime aikoina, en voi niille mitään. Makuuhuoneen puolella on vipinää, olen itse se halukkaampi. Mies (saman ikäinen) sanoo että ei hän minua jätä ja että olen hänen mielestään kaunis. Olen varmaan lukenut liikaa av-palstaa, koska pelkään hylkäämistä koko ajan. "Kaikki miehet haluavat vain nuoren naisen ja yli 30 ikäiset voisi laittaa keskitysleirille ja lopettaa, naisen arvo on tiukka pllu jne"
Mietin miksi hän valitsisi minut kun voi saada nuoremman ja paremman. Itken asiaa ,joskus salaa. Vahvistakaa mua, kertokaa niistä kokemuksistanne jossa parisuhde kestää. Mies, miksi et vaihtaisi puolisoasi nuorempaan?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen se sun mies on?

Vierailija
2/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele jos jättää, sinulla ei ilmeisesti ole muuta tarjota kuin ulkonäkö tuon kirjoituksesi perusteella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sinä se ensin!

Problem solved.

Vierailija
4/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti:

Täytin 33 vuotta. Pelkään koko ajan että mieheni jättää minut tai vaihtaa minut nuorempaan. Olen hyvässä kunnossa fyysisesti ja ihan nätti, kasvoissa pientä muutosta eli iho ei ole enää ihan niin sileä kuin joskus 20-v. Muutokset ovat tullet ihan viime aikoina, en voi niille mitään. Makuuhuoneen puolella on vipinää, olen itse se halukkaampi. Mies (saman ikäinen) sanoo että ei hän minua jätä ja että olen hänen mielestään kaunis. Olen varmaan lukenut liikaa av-palstaa, koska pelkään hylkäämistä koko ajan. "Kaikki miehet haluavat vain nuoren naisen ja yli 30 ikäiset voisi laittaa keskitysleirille ja lopettaa, naisen arvo on tiukka pllu jne"

Mietin miksi hän valitsisi minut kun voi saada nuoremman ja paremman. Itken asiaa ,joskus salaa. Vahvistakaa mua, kertokaa niistä kokemuksistanne jossa parisuhde kestää. Mies, miksi et vaihtaisi puolisoasi nuorempaan?

Älä viitsi, jos se sua oikeesti rakastaa niin ei jätä sua silloinkaan kun täytät 83.

N18

Vierailija
5/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä trolli

Vierailija
6/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän jostain syystä jättää, vikana lienee olematon itsetuntosi.

Vierailija
7/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kommentti nuorelta naiselta❤

Vierailija
8/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaihtaa niin se vaihtaa.

Olet sen ikäinen että pitäisi joka tapauksessa alkaa viimeistään miettimään lasten hankkimista, eikä pelkästään omaa ulkonäköä.

Vierailija
9/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas miehen kirjoittama trolli. Hopeakettuko siellä on taas vauhdissa?

Vierailija
10/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä, mitä muuta tarjoat hänelle kuin ulkonäkösi. Miten teidän luonteet rimmaa yhteen jne.

Vierailija
11/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nykyajan naiset voivat olla vielä noin alistuvia ja miehen mielipiteestä riippuvaisia?!

Elä normaalin tervehenkisesti. Se riittää. Mihinkään tuollaisiin jättämisjuttuihin ei kannata käyttää energiaa! Ei miehetkään tuollaisia mieti!

Vierailija
12/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vihdoin kolme vuotta nuoremman vaimoni tuon ikäisenä ja otin 12 vuotta nuoremman tilalle. Kyllä se vaan on kuten sanot, nuori liha on nuorta lihaa ja kun sitä on tarjolla, niin miksei vaihtaisi. En minä jaksa vanhalla autollakaan ajella.

Vanhoissa autoissa on koko ajan jotain vikaakin, ja sellainen vanhan auton löyhkä.

Vierailija
13/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin 40 vuotta. Pelkään koko ajan että naiseni jättää minut tai vaihtaa minut nuorempaan. Olen hyvässä kunnossa fyysisesti ja ihan komea, pyllyssä pientä muutosta eli iho ei ole enää ihan niin sileä kuin joskus 20-v. Muutokset ovat tullet ihan viime aikoina, en voi niille mitään. Makuuhuoneen puolella ei ole vipinää, olen itse se halukkaampi. Vaimo (30v) sanoo että ei hän minua jätä ja että olen hänen mielestään ihan jees. Olen varmaan lukenut liikaa av-palstaa, koska pelkään hylkäämistä koko ajan. "Kaikki naiset haluavat vain nuoren viriilin miehen ja yli 40 ikäiset voisi laittaa vanhainkotiin ja lopettaa, miehen arvo on iso kalu jne"

Mietin miksi hän valitsisi minut kun voi saada nuoremman ja paremman. Itken asiaa ,joskus salaa. Vahvistakaa mua, kertokaa niistä kokemuksistanne jossa parisuhde kestää. Nainen, miksi et vaihtaisi puolisoasi nuorempaan?

Vierailija
14/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen empaattinen ja leikkisä, joskus vähän ujo. Olen kunnianhimoinen työssäni, huomioon miestä, meillä on hyvää keskinäistä huumoria, mulla on omia harrastuksia, ja yhteistä tekemistä, en ole rikas. Nämä ominaisuudet löytyvät varmasti myös nuoremmilta naisilta, ei mun luonne tai persoona ole niin ainutlaatuinen että ajattelisin olevani lyömätön. Ap.

Kyllä mulla on huono itsetunto. Eksä 37v. vei multa omaisuutta ja otti 22-vuotiaan naisen. Hyvä että pääsin suhteestä eroon, mutta silti jäänyt takaraivoon piinaamaan.

Vierailija
15/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse vihdoin kolme vuotta nuoremman vaimoni tuon ikäisenä ja otin 12 vuotta nuoremman tilalle. Kyllä se vaan on kuten sanot, nuori liha on nuorta lihaa ja kun sitä on tarjolla, niin miksei vaihtaisi. En minä jaksa vanhalla autollakaan ajella.

Vanhoissa autoissa on koko ajan jotain vikaakin, ja sellainen vanhan auton löyhkä.

Kyllä! Naiseen ei oikein voi wunderbaumia edes ripustaa.

Vierailija
16/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen empaattinen ja leikkisä, joskus vähän ujo. Olen kunnianhimoinen työssäni, huomioon miestä, meillä on hyvää keskinäistä huumoria, mulla on omia harrastuksia, ja yhteistä tekemistä, en ole rikas. Nämä ominaisuudet löytyvät varmasti myös nuoremmilta naisilta, ei mun luonne tai persoona ole niin ainutlaatuinen että ajattelisin olevani lyömätön. Ap.

Kyllä mulla on huono itsetunto. Eksä 37v. vei multa omaisuutta ja otti 22-vuotiaan naisen. Hyvä että pääsin suhteestä eroon, mutta silti jäänyt takaraivoon piinaamaan.

Hyviä ominaisuuksiahan nuo luettelemasi ovat, eikä niitä todellakaan kaikilta löydy. Itse olisin tyytyväinen jos tuollaisen naisen löytäisin.

M40

Vierailija
17/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot tullut noin epäileväiseksi lukiessasi tätä palstaa, niin tää ei oo ehkä paras paikka hakea rohkaisua. Tälle palstalle kerääntyy purkautumaan paljon tietynlaista porukkaa  omine huonoine kokemuksineen, epäonnistumisineen ja katkeroitumisineen, eikä tän palstan jutut ole mikään koko totuus, vain osa totuus, sitä elämän nurjaa puolta ehkä enemmän nähneiltä. Joidenkin mielestä muillakaan ei ole oikeus onneen, koska itselläkään ei ollut, ja yrittävät sitten varjostaa toistenkin elämää.

Vierailija
18/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se duudsoneiden Jukkakin vaihtanut reilusti nuorempaan. Cheekilläkin on nyt n. 15 vuotta nuorempi ja sillä Uniikillakin on joku parikymppinen tyttö.

Vierailija
19/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleha sie Ap, koitas nyt ryhdistäytyä. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei myönnä, eikä sano ääneen moista soopaa. Jos ukkos sinut jättää, mitä sitten? Ei maailma ole yhdestä ukonleuhakkeesta kiinni.

Ja tuskinpa edes on sinua jättämässä. Nyt se nenä pois pyllystä ja ole iloinen oma itsesi.

Voiko turhempaa ajatusta pyöritellä, kuin äijän jättämisaikeet. No, ei voi!

Vierailija
20/44 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se duudsoneiden Jukkakin vaihtanut reilusti nuorempaan. Cheekilläkin on nyt n. 15 vuotta nuorempi ja sillä Uniikillakin on joku parikymppinen tyttö.

Kuuleppas äijä. Olet rasittava. Mene keräämään virpomisrisuja tai keksi jotain parempaa trollattavaa.

0/5