Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ovat turhan kiinnostuneita poikaystävästäni...

Vierailija
23.03.2018 |

Ei ole mikään naistenpyörittäjä mutta on sellaisessa asemassa nykyään että naiset kiinnostuu sen statuksen takia. Minä taas pidin sitä asiaa miinuksena jo alusta saakka ja asia ahdisti kun toinen on esillä. Miten selvitä näiden tunteiden kanssa? Ja juu. Huono itsetunto löytyy ja koen alemmuuden tunteita. En tätä ulospäin näytä millään tapaa mutta sisällä kyllä myrskyää.

Kai se pelko aina löytyy että mies vaihtaisi toiseen. Ainahan se on. Oli tilanne mikä vaan. Mut tässä se riski vaan tuntuu suuremmalta kun jatkuvasti niitä naisia tulee joka suunnasta. Kertoo kyllä aina seurustelevansa. Ainakin omien sanojensa mukaan.

Neuvoja ?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

En nyt ihan tällästä neuvoa odottanut

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtee, niin lähtee, sille et mitään voi. Ole vain oma itsesi, niin kai se siinä pysyy, kun on kerran siihen tullut.

Vierailija
4/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se lähtee niin se lähtee, toista ei voi omistaa.

Jos alat esittämään vaatimuksia ja olemaan vainoharhainen, niin sitten se lähtee ainakin.

Vierailija
5/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen syö kyllä naista. Meillä mies todellakin lähti toisen matkaan.

Vierailija
6/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun tulee luottaa mieheen jos ei mitään syytä epäluottamukseen ole. Ei ole varmaan miehestä kauhean kivaa että oma seurustelukumppani pelkää koko ajan että lähtee toisen naisen perään. Mustasukkaisuus on ikävää, ja niitä naisia kyllä aina löytyy joista on mustasukkainen jos on sellainen luonne. Ehkä voisit koittaa parantaa itsetuntoasi tekemällä paljon niitä asioita joissa olet hyvä ja keskittymällä omiin vahvuuksiisi. 

Vierailija
7/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ vastaan kaikille samassa

No siis. En rajoita mitenkään mieheni elämää enkä aseta vaatimuksia. En "tossuta". Tiedän että mieheni rakastaa minua mutta jotenki vaan pelottaa että tämä homma sekoittaa hänen päänsä. Hänellä ei ennen ollut niin paljon naistarjontaa ja nyt sitä sitten olis. Tiedän kyllä meillä olevan paljon yhteistä ja suhteemme voi hyvin. Kuitenkin takaraivossa kokoajan se pelko että apua mitä jos mitä jos. En vain ikinä kuvitellut itseäni tähän tilanteeseen.

Ap

Vierailija
8/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa seuraavalla kerralla valita minun kaltainen mies niin ei ole tuollaista ongelmaa.

Vierailija
9/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa seuraavalla kerralla valita minun kaltainen mies niin ei ole tuollaista ongelmaa.

Aivan.

Vierailija
10/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne naiset ajoittain on. Vapaana liikkuva mies ei kiinnosta, mutta jos se on jollekkin kelvannut, niin voisinhan minäkin olla tuosta kiinnostunut.

Vierailija
11/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi muuta kuin luottaa mieheen. Se lähtee jos on lähteäkseen. Osoita kuinka paljon rakastat häntä. 

Vierailija
12/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollanen syö kyllä naista. Meillä mies todellakin lähti toisen matkaan.

Meidän naisten pitäisi jättää tuollaiset siat.

Vierailija
13/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan ehdottaa, että miehesi tuo parhaat päältä kotiin pientä yhteistä kimppamiellyttävää varten.

Vierailija
14/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se näin hieno asema nyt on? Itsellänikin riittää todella hyvin tarjontaa vaikka olen vain tavallinen, ihan mukavasti pärjännyt insinööri.

M

Vierailija
15/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se näin hieno asema nyt on? Itsellänikin riittää todella hyvin tarjontaa vaikka olen vain tavallinen, ihan mukavasti pärjännyt insinööri.

M

Lottovoittaja, muusikko, näyttelijä, personal trainer, tai muu äkkiä pinnalle pompannut varmaan.

Vierailija
16/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, täällä kohtalotoverisi! Tosin itse en ole ollenkaan mustasukkaista tyyppiä, vaan ajattelen että mies osaa kyllä itse valita itselleen hyvän kumppanin, ja jos minä en ole sopiva niin sitten hän lähtenee toisen matkaan. Siinä tapauksessa on minunkin kannaltani parempi niin, koska enhän minä halua että kumppanini on minun kanssani vasten tahtoaan. Mieheni kuitenkin arvostaa sitoutumista ja pitkää parisuhdetta todella paljon, ja lisäksi ihastuu todella harvoin, ja lisäksi luotan häneen täysin, joten en koe tilannetta ongelmalliseksi.

Mies on kertonut aiemmasta pitkästä suhteestaan, kuinka ahdistavaa oli olla mustasukkaisen naisen kanssa. Hän kun ei tehnyt koskaan mitään väärää ja pystyy oikein hyvin hoitamaan iholle tunkevien naisten torjumiset asiallisesti. Lisäksi hän oli todella avoin asioistaan ex-kumppanille, jolla oli mm. vapaus lukea kaikki miehelle sähköpostitse/viestitse tulleet lähestymisyritykset. Se vapaus oli ilmeisesti vain pahentanut tilannetta, koska tämä naisystävä oli saanut päähänsä, että mies jotenkin kalastelee tai provosoi niitä lähestymisiä, vaikka niin ei ollut.

Minullakin olisi oikeus tutkia mieheni saamia viestejä, mutta en ole kiinnostunut tekemään niin. Pari kertaa hän on silti halunnut näyttää minulle naisten lähettämiä kuvia ja videoita, koska hän kokee ne seksuaaliseksi ahdisteluksi, eikä halunnut jäädä henkisesti yksin kokemustensa kanssa. Kuvissa tuntemattomat naiset esittelevät alastonta vartaloaan ja videoilla masturbointiaan.. :/ En kyllä ymmärrä, miten kukaan järjissään oleva nainen alentuu moisia kenellekään vieraalle miehelle lähettelemään, vaikka olisi kuinka ihanan oloinen mies tahansa! (Mutta ehkäpä nuo naiset eivät aivan järjissään olekaan.)

Miestä tuolla tavoin käyttäytyvät naiset lähinnä säälittävät, ja hän on tehnyt selväksi ettei voisi harkitakaan parisuhdetta sellaisen kanssa. Ei edes niinä aikoina kun oli sinkkuna. Mieheni on kohtalaisen aktiivinen feministi ja haluaa tasaveroisen kumppanin, joka ei alenna itseään miehen edessä. 

Mustasukkaisuutesi on ihan ymmärrettävää, mutta yritä työskennellä itsesi kanssa niin, että saat tunteesi hallintaan. Silloin olet miehellesi mukavampaa seuraa, sen sijaan että mies joutuisi kokemaan, että hänen olemassaolonsa tai suosionsa (jota hän mahdollisesti ei edes itse ole itselleen halunnut) jotenkin lähtökohtaisesti vahingoittaa sinua.

Halauksia!

Vierailija
17/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi itsellesi toinen mies, et todeenäköisesti ole tarpeeksi vahva seurustelemaan ihmisen kanssa, jolla on joku asema. Tai sitten teet asiasta vaan aivan liian suuren numeron. Ihmisen, joka seurustelee esimerkiksi jonkun julkkiksen kanssa, täytyy olla todella vahva. Ehkä olisit onnellisempi jossain toisessa suhteessa? Jos elät koko loppuelämäsi suhteessa jossa koko ajan pelkäät, et tule koskaan olemaan onnellinen.

Vierailija
18/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenna itsellesi niin hyvä itsetunto, että sinua ei häiritse tuon kaltaiset ajatukset enään. 

Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Pitkä suhde voi kaatua muutenkin, ei sitä kukaan ulkopuolinen tule kaatamaan vaan kaikki on kiinni teistä itsestänne. Jos suhde voi hyvin, siihen väliin ei pääse kukaan. Jos taas ette ole tarkoitettu toisillenne, ja jompikumpi tapaa sen oikean: Sille ei voi mitään. Sekin pitää hyväksyä.

Vierailija
19/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Kivat sulle, itse yritän viimeiseen asti välttää kertomasta, että olen insinööri. Monille naisille kunnon turnoff.

M35

Vierailija
20/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Kivat sulle, itse yritän viimeiseen asti välttää kertomasta, että olen insinööri. Monille naisille kunnon turnoff.

M35

Sama juttu, mutta sulla tuskin yhtä iso turnoff-ammatti kun mulla.

t. lähihoitajamies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan