Naiset ovat turhan kiinnostuneita poikaystävästäni...
Ei ole mikään naistenpyörittäjä mutta on sellaisessa asemassa nykyään että naiset kiinnostuu sen statuksen takia. Minä taas pidin sitä asiaa miinuksena jo alusta saakka ja asia ahdisti kun toinen on esillä. Miten selvitä näiden tunteiden kanssa? Ja juu. Huono itsetunto löytyy ja koen alemmuuden tunteita. En tätä ulospäin näytä millään tapaa mutta sisällä kyllä myrskyää.
Kai se pelko aina löytyy että mies vaihtaisi toiseen. Ainahan se on. Oli tilanne mikä vaan. Mut tässä se riski vaan tuntuu suuremmalta kun jatkuvasti niitä naisia tulee joka suunnasta. Kertoo kyllä aina seurustelevansa. Ainakin omien sanojensa mukaan.
Neuvoja ?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ap, täällä kohtalotoverisi! Tosin itse en ole ollenkaan mustasukkaista tyyppiä, vaan ajattelen että mies osaa kyllä itse valita itselleen hyvän kumppanin, ja jos minä en ole sopiva niin sitten hän lähtenee toisen matkaan. Siinä tapauksessa on minunkin kannaltani parempi niin, koska enhän minä halua että kumppanini on minun kanssani vasten tahtoaan. Mieheni kuitenkin arvostaa sitoutumista ja pitkää parisuhdetta todella paljon, ja lisäksi ihastuu todella harvoin, ja lisäksi luotan häneen täysin, joten en koe tilannetta ongelmalliseksi.
Mies on kertonut aiemmasta pitkästä suhteestaan, kuinka ahdistavaa oli olla mustasukkaisen naisen kanssa. Hän kun ei tehnyt koskaan mitään väärää ja pystyy oikein hyvin hoitamaan iholle tunkevien naisten torjumiset asiallisesti. Lisäksi hän oli todella avoin asioistaan ex-kumppanille, jolla oli mm. vapaus lukea kaikki miehelle sähköpostitse/viestitse tulleet lähestymisyritykset. Se vapaus oli ilmeisesti vain pahentanut tilannetta, koska tämä naisystävä oli saanut päähänsä, että mies jotenkin kalastelee tai provosoi niitä lähestymisiä, vaikka niin ei ollut.
Minullakin olisi oikeus tutkia mieheni saamia viestejä, mutta en ole kiinnostunut tekemään niin. Pari kertaa hän on silti halunnut näyttää minulle naisten lähettämiä kuvia ja videoita, koska hän kokee ne seksuaaliseksi ahdisteluksi, eikä halunnut jäädä henkisesti yksin kokemustensa kanssa. Kuvissa tuntemattomat naiset esittelevät alastonta vartaloaan ja videoilla masturbointiaan.. :/ En kyllä ymmärrä, miten kukaan järjissään oleva nainen alentuu moisia kenellekään vieraalle miehelle lähettelemään, vaikka olisi kuinka ihanan oloinen mies tahansa! (Mutta ehkäpä nuo naiset eivät aivan järjissään olekaan.)
No sullahan se vilkas mielikuvitus on :D
Tommosta nyt oikeessa elämässä tapahdu
En usko. Huono avaus, ei naiset oo noin tyhmiä. :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, täällä kohtalotoverisi! Tosin itse en ole ollenkaan mustasukkaista tyyppiä, vaan ajattelen että mies osaa kyllä itse valita itselleen hyvän kumppanin, ja jos minä en ole sopiva niin sitten hän lähtenee toisen matkaan. Siinä tapauksessa on minunkin kannaltani parempi niin, koska enhän minä halua että kumppanini on minun kanssani vasten tahtoaan. Mieheni kuitenkin arvostaa sitoutumista ja pitkää parisuhdetta todella paljon, ja lisäksi ihastuu todella harvoin, ja lisäksi luotan häneen täysin, joten en koe tilannetta ongelmalliseksi.
Mies on kertonut aiemmasta pitkästä suhteestaan, kuinka ahdistavaa oli olla mustasukkaisen naisen kanssa. Hän kun ei tehnyt koskaan mitään väärää ja pystyy oikein hyvin hoitamaan iholle tunkevien naisten torjumiset asiallisesti. Lisäksi hän oli todella avoin asioistaan ex-kumppanille, jolla oli mm. vapaus lukea kaikki miehelle sähköpostitse/viestitse tulleet lähestymisyritykset. Se vapaus oli ilmeisesti vain pahentanut tilannetta, koska tämä naisystävä oli saanut päähänsä, että mies jotenkin kalastelee tai provosoi niitä lähestymisiä, vaikka niin ei ollut.
Minullakin olisi oikeus tutkia mieheni saamia viestejä, mutta en ole kiinnostunut tekemään niin. Pari kertaa hän on silti halunnut näyttää minulle naisten lähettämiä kuvia ja videoita, koska hän kokee ne seksuaaliseksi ahdisteluksi, eikä halunnut jäädä henkisesti yksin kokemustensa kanssa. Kuvissa tuntemattomat naiset esittelevät alastonta vartaloaan ja videoilla masturbointiaan.. :/ En kyllä ymmärrä, miten kukaan järjissään oleva nainen alentuu moisia kenellekään vieraalle miehelle lähettelemään, vaikka olisi kuinka ihanan oloinen mies tahansa! (Mutta ehkäpä nuo naiset eivät aivan järjissään olekaan.)
No sullahan se vilkas mielikuvitus on :D
Tommosta nyt oikeessa elämässä tapahdu
Kyllähän se minultakin loksautti suun auki tajuta, että jotkut naiset alentuvat moiseen. Koko miestä edes tuntematta! Vieras mieshän voisi tehdä ties mitä moisilla videoilla ja kuvilla. Mun mies ei niitä tietenkään ala levittelemään, mutta joku toinen saattaisi toimia toisinkin. Tuskin nuo naiset tykkäisivät siitäkään, että mies on näyttänyt heidän tissikuviaan minulle, mutta se on voi voi. Olen minäkin näyttänyt joskus pyytämättä saatuja kullinkuvia silloiselle kumppanilleni, mitään tunnontuskia tuntematta.
t. 16
Vierailija kirjoitti:
Mikä se näin hieno asema nyt on? Itsellänikin riittää todella hyvin tarjontaa vaikka olen vain tavallinen, ihan mukavasti pärjännyt insinööri.
M
Julkisuudessa mutta ei mikään iso nimi mutta liikaa mun sietokyvylle.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia ne naiset ajoittain on. Vapaana liikkuva mies ei kiinnosta, mutta jos se on jollekkin kelvannut, niin voisinhan minäkin olla tuosta kiinnostunut.
Näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se näin hieno asema nyt on? Itsellänikin riittää todella hyvin tarjontaa vaikka olen vain tavallinen, ihan mukavasti pärjännyt insinööri.
M
Julkisuudessa mutta ei mikään iso nimi mutta liikaa mun sietokyvylle.
Onko hän omasta tahdostaan julkisuudessa vai esim. työnantajan "pakottamana"?
Et sinä valitettavasti turhasta pelkää, miehet ovat pehmeitä kehuille.
Mikä itseäni auttoi: kun pahin tapahtui, mies jäi kiinni vahvemman asteen flirttailusta ja viesteistä. Sitten katsoin tuon säälittävän naisen noloja viestejä (miehen luvalla). Totesin, että nainen ei kuitenkaan ole miehelle sitä mitä minä olen, kukaan ei vain voi olla sitä. Mieskin tajusi, että on tarrautuvia fanittajanaisia jotka ovat suoraan sanoen sekundaa, ja sitten on niitä joista on elämänkumppaneiksi. Eikä todellakaan ole hyvä mainos itsestään elämänkumppaniksi, että alkaa vikitellä varattua miestä: siinä jo itseään toteuttava sopivuustesti jonka nämä flirttinaiset feilaavat.
Ole sinä vain oma itsesi ja ykkösnainen ja jos miehesi on järkevä ja sinun arvoisesi, niin hänkin sen huomaa. Jos hänelle tulee pikkupoikahetki ja hairahtuu, niin itkien ryömii takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat, toiset taas eivät. Miehen ystäväpiiri kertoo paljon: koostuuko se jees-miehistä ja fanittajista, vai ihmisistä jotka sanovat vastaan ja palauttavat maanpinnalle silloin kun on aihetta? Myös: miten mies suhtautuu ihailijanaisten yhteydenottoihin? Onko ilahtuneen oloinen ja ylpeä niistä vai välinpitämätön? Jne.
Mitä sinulle sitten tapahtuisi jos mies ihastuisi toiseen ja jättäisi sinut?
Vierailija kirjoitti:
Mikä itseäni auttoi: kun pahin tapahtui, mies jäi kiinni vahvemman asteen flirttailusta ja viesteistä. Sitten katsoin tuon säälittävän naisen noloja viestejä (miehen luvalla). Totesin, että nainen ei kuitenkaan ole miehelle sitä mitä minä olen, kukaan ei vain voi olla sitä. Mieskin tajusi, että on tarrautuvia fanittajanaisia jotka ovat suoraan sanoen sekundaa, ja sitten on niitä joista on elämänkumppaneiksi. Eikä todellakaan ole hyvä mainos itsestään elämänkumppaniksi, että alkaa vikitellä varattua miestä: siinä jo itseään toteuttava sopivuustesti jonka nämä flirttinaiset feilaavat.
Ole sinä vain oma itsesi ja ykkösnainen ja jos miehesi on järkevä ja sinun arvoisesi, niin hänkin sen huomaa. Jos hänelle tulee pikkupoikahetki ja hairahtuu, niin itkien ryömii takaisin.
Minä en pyri turvautumaan ajatukseen, että olisin täysin korvaamaton miehelleni koko maailmassa. Tietysti kukaan toinen ei voi edustaa täsmälleen samaa, mitä minä hänelle edustan, mutta uskon että hän voisi olla aivan yhtä onnellinen jonkun toisenkin kanssa. Tosin tuo joku toinen ei todennäköisesti löydy tästä tyrkkynaisten joukosta, joten heidän lähentelyistään minun ei tarvitse olla huolissani.
Keskityn hoitamaan parisuhdettamme, vahvistamaan omaa itseluottamustani ja elämään elämää mieheni kanssa onnellisena. Uskon, että se riittää, kun mies on kuitenkin sitoutuvaa tyyppiä eikä siis halua kumppania vaihtaa muuten kuin todella vakavassa tilanteessa, jossa suhteen eteen on kaikki mahdollinen tehty. Mitä vahvemmaksi suhteemme on rakennettu, sitä vaikeampaa siihen on muiden tulla väliin. Niidenkin, jotka olisivat periaatteessa miehelle ihan yhtä hyviä kumppaneita kuin itsekin olen.
t. 16
Hyvin sanottu!