Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pappi tulee ristiäisasioissa ja olen yksin lasten kanssa kotona...

Vierailija
20.04.2006 |

miehelle osui juuri iltavuoro. Kurjaa.. jotenkin jännittää olla ihan kahestaan papin kanssa... Kumpa ei pitäisi keittää kahveita... Oletteko te aina keittäneet kahvit vai vaan käyneet ohjelman läpi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä olis samalla kahvinjuonnin lomassa jutella asiat läpi, muuten olis paljon hankalampaa...

Vierailija
2/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa minusta on parempi, että keität ne kahvit, niin on jotain " puuhaamista" jos jännittää. Mutta miksi sinä sitä jännität oikein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kysynyt haluaako kahvia, mutta koskaan ei ole tarvinnut keitellä. Vauvaakin olen imettänyt samassa pöydässä miespapin kanssa...Itse sanoi, että siitä vaan, jos ei minua itseä tilanne haittaa...

Vierailija
4/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtisitteköhän tehdä temput siinä...

Vierailija
5/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me mentiin srk- keskukseen, papin työhuoneessa sitten juteltiin. Pappi tenttasi luterilaisuuden tietämystämme, mm. kasteen merkitystä kysyi.

Vierailija
6/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisemme on aikamoinen ohjelmatoimisto, eli pelastaa tilanteen. En yleensä ikinä jännitä mitään, mutta nyt jotenkin jännittää, en tiedä miksi. Paljon mielummin olisin mennyt seurakuntatalolle.

ap

Vierailija
7/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oletko niin laiska??

Vierailija
8/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen se pappikin vaan on, turha sitä jännitellä!

Ei mikään pakko ole kahveja keitellä, jos haluat olla kohtelias niin kysy haluaako hän vai ei.

Älä turhaan stressaa tilannetta!!!!

Vierailija
9/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä vitsi tai sitten jossain ollut huumorismielinen pappi, joka on piruuttaan kysellyt.... ota rennosti vaan.

Vierailija
10/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni pappi on oikeesti vitsikäs tyyppi, mulla on monta niitä työkaverina, itse en kyllä ole pappi! ;)

Vierailija
11/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme menneet seurakunnan tiloihin pappia tapaamaan.

Vierailija
12/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten haluaa! Jos haluaa tavata kirkolla, se onnistuu aina!

Vierailija
13/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se on sitten päätetty että just luterilainen seurakunta..? laitettu pienille lapuille kaikki itselle vieraat uskonnot ja niistä arvottu..?

Vierailija
14/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden...Meillä oli vähän viallinen kahvinkeitin, jos ei tiennyt niin siitä saattoi saada sähköiskun. No, oltiin siinä sitten kahvilla, mulla huutava nyytti sylissä. Kysyin papilta otatko lisää kahvia ja hän sanoi että kyllä kiitos, ja samassa syöksyikin jo itse kahvinkeittimen kimppuun. Mä menin paniikkiin, en kehdannut sanoa että varo ettet saa iskuja, ja pistin sitten vain silmät kiinni ja jätin asian " herran haltuun" . Ei se pappi onneksi koskenut niin siihen keittimeen että olisi sätkyt saanut. Tän tapauksen jälkeen tuli kyllä hommattua uusi toimiva keitin...

Vierailija
15/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallisia ihmisiähän ne papit on.

Ei sun tarvii virittäytyä millekään " herran siunausta" -kanavalle vaan oot ihan reilusti oma ittes! =D

Vierailija
16/16 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyselly mitään juttuja luterilaisuudesta tai tentannut uskonnosta tms. Oisit muuten ap onnellinen että pappi edes tulee ennen ristiäisiä, meillä vasta kolmannen lapsen ristiäisiä suunnitellessa tuli pappi sopimaan kaavoista ja lauluista etukäteen..