Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiset työvaatteet sinulla on? Onko omat vai saatko työn kautta?

Vierailija
23.03.2018 |

Mitä työtä teet? Oletko tyytyväinen työvaatteisiisi?

Itse olen siivooja. Saan työn kautta työvaatteet, housut, lyhythihaisen työpaidan ja joskus myös pitkähihaisen.

Yleensä olen ollut tyytyväinen työvaatteisiini, mutta joskus saan vähän liian isokokoisia vaatteita, mitkä ei niin hyvin istu päällä mitä toivoisi, mutta olen käyttänyt niitäkin koska muuten minulla ei olisi minkäänlaisia työvaatteita koska näidenkin saaminen on aina työn ja tuskan takana.

Ties milloin saa taas uudet vaatteet. Pitää aina kymmenen kertaa pyytää ennenkuin jotain tapahtuu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummansiniset housut ja lyhythihainen jakku. Saan itse ottaa niitä varastosta, mitä kokoa haluan ja milloin vaan haluan uudet. Valkoisia ja kirkkaansinisiä löytyy myös. Töissä sairaalassa

Vierailija
2/10 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat housut/kengät, työpaita työnantajan puolesta ja joka kuukausi pesuaine max. 2€ kun pesemme vaateet kotona. Kerran vuodessa saisi ottaa max. 30€ housut/kengät mutta tämä koskee vain vakareita täysillä tunneilla joten ei minua.

Olen kassa-myyjä.

Vierailija
4/10 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkarit ja t-paita on yleisin duuniasu. Kotona teen töitä, toki kun asiakkaalle lähtee laitan jotain vähän fiinimpää päällle. Eipä näitä mulle kukaan osta, ihan ite täytyy.

Vierailija
5/10 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vaatteet, business casual. Mekko/hame ja paita + saappaat tai korkkarit.

Vierailija
6/10 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja, itse ostetaan ja maksetaan omat työvaatteet. Ei korvauksia.

Vierailija
7/10 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus keittiövaatteet. Nihkeää on meilläkin uusien vaatteiden saaminen. Minulla on kaksi hyvää takkia ja loput on aivan liian isoja. Ne on hyviä, mitkä olen saanut itse käydä sovittamassa työasuliikkeessä. Työnantajalta sain jotain ikivanhoja ja ylisuuria takkeja. Yhdelle työkaverit nauroivat, että niitä oli heillä 80-luvulla. En enää käytä sitä.

Kenkien kanssa on yhtä nihkeää. Mielestäni pitäisi olla ainakin kahdet hyvät kengät, että voi vaihdella välillä. Olen joutunut ostaa omalla rahalla, kun yhdet hajosivat. Silloin kyllä päätin, että en osta enää ikinä työvaatteita omalla rahalla.

Olen kunnalla töissä.

8/10 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vaatteet toimistossa ja matkustustyössä.

Vierailija
9/10 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalan kamppeet (ei potilaiden). Yleensä suosin valkoisia housuja ja valkoista v-kaula-aukollosta lyhythihaista. Siihen vielä vilutakki. Saattaa rapatessa roiskua, niin hyvä kun voi tarvittaessa vaihtaa heti puhtaat ylle.

Vierailija
10/10 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hankin housut, paidat, hupparit, lämpökerrastot ja villasukat. Työnantajalta saa "pintakerroksen" eli suojavaatteet; haalarit, turvasaappaat, takki, käsineet ja päähineen. Kerran vuodessa eli keväällä saadaan kesäksi pari t-paitaa.

Ihan tyytyväinen olen muuten, mutta jos en itse ole sovittamassa tai muuten ilmaisemassa haluamaani kokoa, saan aina liian pieniä vaatteita. Olen lyhyt, mutta "tanhupallomainen", aina kuvitellaan minun mahtuvan m koon paitaan vaikka olen siltä osin kokoa l-xl, varsinkin kun tykkään että työvaate on väljä. Kyllä se m menee päälle, mutta ei ole mukava kun kiristää.

Itse kustantamani työvaatteet hankin kirpparilta tai lidlistä, villasukat neulon itse.

Maatalouslomittaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän