Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis apua, työkaveri kerskui osingoillaan!

Vierailija
22.03.2018 |

En ole yleensä kovin kateellinen ihminen, mutta nyt en voinut itselleni mitään. Tänään tauolla työhuoneessa työkaveri tokaisi rakastavansa kevättä, kun luonto heräilee ja pörssiyhtiöt maksavat osinkoja, hänelle noin 12 000 euroa. Eikä sanonut asiasta muuta, ihan kuin se olisi luonnollista. Minulla meni oikeasti kahvit väärään kurkkuun! Siis olemme molemmat hoitoalalla, ihan lähihoitajia. Minä elän aivan kädestä suuhun, toinen nostaa jotain osinkoja... ja ikää tällä työkaverilla tietääkseni 42. En ymmärrä??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on 21v opiskelija, saa osinkoja vähän yli 8000 e. Ensin säästetään, sitten sijoitettaan ja sitten ollaan iloisia tuotosta.

Vierailija
2/12 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaa, mitäs ostelet vauvanvaatteita facebook-kirppiksiltä ja teet all-inclusive lomia. Sitten ollaan peeaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani on 21v opiskelija, saa osinkoja vähän yli 8000 e. Ensin säästetään, sitten sijoitettaan ja sitten ollaan iloisia tuotosta.

Vähän veikkaan ettei ainakaan omista tuloistaan ole säästänyt, kun nopeasti laskien pitäis olla vähintään luokkaa 120 000€ arvosta osakkeita.

Vierailija
4/12 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 vuotiaalla pihisti eläneellä voi hyvinkin olla sen noi 200 000€ osakkeissa, varsinkin jos on sattunut perintöä saamaan (ja kurssinousua on jo paljon siinä salkussa, jos on 15kin vuotta sijoittanut).

Vierailija
5/12 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu onpa sun poikas ahkera. Oikeasti en usko hetkeäkään, että 21v. on itse säästänyt ja sijoittanut niin, että osingot 8000e, vaikka niin annat ymmärtää.

Vierailija
6/12 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän veikkaan ettei ainakaan omista tuloistaan ole säästänyt, kun nopeasti laskien pitäis olla vähintään luokkaa 120 000€ arvosta osakkeita.

Esim perintö?

Vierailija
7/12 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim perintö?

Tietenkin se tai tosi porhot vanhemmat on ne todennäköisimmät syyt. Piti vain kommentoida kun säästämistä niin mainosti viestissä.

Vierailija
8/12 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika spedeltä jätkältä. Heittää tolleen typerän kommentin aivan väärässä tilanteessa. Onko sillä asperger?

Vierailija
9/12 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei todellakaan pidä paikkaansa, minulla salkun koko on +30.000€ ja osinkoja tulee jonkun verran alle 1000€. Ja siitä tietty miinus 30%. Joillekkin tuo vouhottaminen tuntuu olevan itse tarkoitus, aivan sama onko se totta vai ei.

Vierailija
10/12 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunlaisten mielensäpahoittajien takia olen hiljaa yksityisasioistani kahvihuoneessa.

Vierailija
11/12 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on vahva tunne.

Vierailija
12/12 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on noin 45.v. niin ihan normi tulos, jos on sijoittanut työelämään päästyään. Viimeisen 20.v. aikana on ihan hyvin tuollaisia omaisuuksia ja tuottoja saanut ihan normi tuloilla. Ei se sijoittaminen vaadi mitään ihmetuloja tai säästöjä..