Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En olisi koskaan aloittanut tätä hopeakettu-juttua, jos olisin tiennyt, että nämä mielikuvituksettomat kopioijat ottavat sen niin omakseen

Vierailija
22.03.2018 |

Olin myös "Puola-hullu" silloin alkuaikoina, kun niissä oli vielä edes jotain yritystä. Ihan vain huumorina. Valitettavasti trollit jäävät jankkaamaan näitä juttuja, vaikka eivät osaa lisätä niihin mitään omaa. Harmi juttu.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin myös "Puola-hullu" silloin alkuaikoina, kun niissä oli vielä edes jotain yritystä. Ihan vain huumorina. Valitettavasti trollit jäävät jankkaamaan näitä juttuja, vaikka eivät osaa lisätä niihin mitään omaa. Harmi juttu.

Eli samaan mt-ongelmaisten kastiin kuulut sinäkin.

Vierailija
2/32 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Burn!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan mielipidettäsi yhtä paljon kuin satunnaisen rapajuopon.

AP

Vierailija
4/32 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä jatkossa nimimerkkiä. Muuten juttujasi luullaan monien kirjoittamiksi. "Matkijat" haluaa kuulua joukkoon osoittamalla tietävänsä suositut puheenaiheet.

Vierailija
5/32 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättikö?

Vierailija
6/32 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettu on karannut aitauksesta.

Vierailija
7/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi hopeakettu-jutut ovat huonoja ja väsähtäneitä. Ja missä se pointti on? Haluaako mies julistaa naisille, miten kamalia vanhat naiset ovat vai mistä on kyse. Jos halusit olla rasittava jankkaavamme, tavoite on saavutettu. Älykkäänä, ovelana tai vitsikkäitä sinua ei pidä kukaan. Huonosti näkyy hopeketuilla flaksi käyvän. Aktivoin pari vuotta vanhan deittiprofiilin ja kas. Siellä ovat samat 50-vuotiaat miehet, jotka etsivät 30-45-vuotiaita naisia.

Vierailija
8/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä kirjoituksia kukaan jää muistelemaan, lukee ja melkein hetkessä unohtaa.

Tuntemattomien jutuilla ei mitään merkitystä ole.

Tämäkin häipyy unholaan

Vierailija
9/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun Puola-jankutus oli ihan yhtä ärsyttävää paskaa kuin nuo hopeakettupaskat.

Vierailija
10/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin käy monille aluksi hyville läpille.

Vierailija
11/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua kun niissä Puola-jankkauksissa ei ollut mitään hauskaa edes ikinä. Ne oli vain ja ainoastaan säälittäviä. En ymmärrä mitä kukaan voi tuosta saada, älytöntä ajan tuhlausta.

Vierailija
12/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä oli Puola-hullu? En ollut aaveella alkuaikoina? Sinun täytyy rekkautua kuten esim. blogisti Kaikki mitä rakastan niin me muut tiedämme odottaa laadukasta keskustelua. 

Vierailija
13/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa kaikki tyynni, ihan alusta asti

Vierailija
14/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua kun niissä Puola-jankkauksissa ei ollut mitään hauskaa edes ikinä. Ne oli vain ja ainoastaan säälittäviä. En ymmärrä mitä kukaan voi tuosta saada, älytöntä ajan tuhlausta.

Mitä niissä jankattiin, nyt heräsi uteliaisuus. :-) 

Vierailija
15/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ainoa yhteytesi maailmaan?

Vierailija
16/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sä olet ne kaikki lukenut? Eikö se ole ihan yhtä älytöntä ajantuhlausta?

Vierailija
17/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osasivathan. Niihin tuli menoa ja meinkinkiä, kun Hopea kettu (eriksee kirjoitettuna toki) alkoi tanssahdella ilman paitaa ja ryömiä lattialla. :-D 

Vierailija
18/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelis kokkelis, mitäs läksit.

Vierailija
19/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olit mikä, hopeakettu? Mitä niitä joskus vilkaissut niin ajatellut että toivottavasti itse tuossa vaiheessa älyää hakea jotain ammattiapua. Vai että olet alkuperäinen hopeakettu. Kiitos vaan tästäkin tiedosta. Säre värkkisi, ettet enää pääse palstalle itseäsi häpäisemään.

Vierailija
20/32 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainut oikea alkuperäinen hopeakettu. Ap. on pelkkä halpa kopio ja jäljitelmä:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi