Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on hermot aivan riekaleina

Vierailija
22.03.2018 |

Mä en jaksa tätä kokoaikaista läsnäoloa tällä hetkellä. Vanhempi tyttö on ihan teini ja kiukuttelee, nuoremmalla on asiaa mulle noin 500 kertaa minuutissa. Äiti äiti äiti äiti äiti. Nyt vanhempi raivoaa kodinhoitohuoneessa pyykkiensä kanssa, kas kun ne eivät olleet itsekseen kävelleet pyykkikoneeseen ja peseytyneet siellä huomista lomareissua varten. Sanoin kyllä viikon verran joka päivä, että kaikki pyykit koneeseen. Molemmat kuuntelee eri musiikkia, ilman kuulokkeita, koska toinen lainasi ilman lupaa toisen kuulokkeita ja toinen siitä suivaantuneena piilotti ne toisen kuulokkeet. Minulle raivotaan, koska en enää anna omiani hukattavaksi ja rikottavaksi. Teen vuorotyötä ja viime yö oli viimeinen ennen vapaita. Aamulla lapset tietenkin klo 10 saakka kotona, sitten sain nukkua ruhtinaallisesti 2h kunnes toinen pääsi koulusta. Joskus kyllä vtuttaa niin ettei veri kierrä päässä. Oon niin hlvetin väsynyt välillä tähän yksin arjen pyöritykseen! Vanhempainilloissa, harrastuksissa, kuskaamisissa ja talkoissa melkein kaikki vapaa-aika, jos ei sitä niin ruoanlaittoa, koiran hoitoa, kauppa, apteekki, sairaat isovanhemmat. Ihan hauska olis oikeesti joskus saada vaikka apua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko käydä kuulokekaupassa. Toinen on teini-iässä jolloin saattaa raivota usein, aivot kehittyvät, ei kannata ottaa kovin henkilökohtaisesti. Ennemmin rennosti. Onko heillä isää? Onko mahdollista saada kodinhoitajaa silloin tällöin tai lastenhoitajaa? Onko muuta sukua joka voi välillä pitää seuraa nuoremmalle lapselle? Voiko asioita organisoida jollekin viikkokalenterille, siten ettei kerry liikaa tehtäviä. Voisiko ruokaa etsiä kerralla kolmeksi päiväksi, jolloin et kokkaa joka sekunti +pakesteet. Oletko suunnitellut lomaa tai lomamatkaa? Voitko sanoa pienemmälle ettei koko ajan huutaisi äitiä, että vähän rauhallisemmin - ja sanoo mitä asiaa. Kai hän omiin leikkeihinsä välillä keskittyy.

Vierailija
2/4 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia lapsia kaksin kappalein epävakaalle pohjalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kysymys kirjoitti:

Voitko käydä kuulokekaupassa. Toinen on teini-iässä jolloin saattaa raivota usein, aivot kehittyvät, ei kannata ottaa kovin henkilökohtaisesti. Ennemmin rennosti. Onko heillä isää? Onko mahdollista saada kodinhoitajaa silloin tällöin tai lastenhoitajaa? Onko muuta sukua joka voi välillä pitää seuraa nuoremmalle lapselle? Voiko asioita organisoida jollekin viikkokalenterille, siten ettei kerry liikaa tehtäviä. Voisiko ruokaa etsiä kerralla kolmeksi päiväksi, jolloin et kokkaa joka sekunti +pakesteet. Oletko suunnitellut lomaa tai lomamatkaa? Voitko sanoa pienemmälle ettei koko ajan huutaisi äitiä, että vähän rauhallisemmin - ja sanoo mitä asiaa. Kai hän omiin leikkeihinsä välillä keskittyy.

Ostin molemmille uudet kuulokkeet joululahjaksi. Ne ovat ilmeisesti edelleen tallella, löytyvät varmasti kun etsivät, yritän juuri opettaa, että tavaroista pitää huolehtia. Lasten isä asuu niin kaukana, että tapaa lapsia lähinnä kesällä. Nuoremman kanssa ollaan puhuttu mm siitä, että esim äidin täytyisi saada nukkua yövuoron jälkeen , mutta muisti on ilmeisesti aika lyhyt. Sukulaisia on muutama,joilla on niin vahvasti omat menot tärkeämmät, että heistä ei ole apua. Lasten isän äiti on aivan ihana, mutta asuu valitettavasti tosi kaukana. Arki ollaan aina kolmistaan ja arki sujuu suurimman osan ajasta hyvin, mutta välillä olen vaan aivan hiton väsynyt. Ap

Vierailija
4/4 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia lapsia kaksin kappalein epävakaalle pohjalle.

Mun on pakko kysyä, että minkä ikäinen sä olet? Mä uskon, että melko monelle ihmiselle elämä opettaa sen, että aina sä et voi vaikuttaa kaikkeen. Mun lasten "hankkimisesta" on jo yli 14 vuotta. En voinut siinä vaiheessa tietää esimerkiksi sitä, että meidän tukiverkosta kuolee 2 ihmistä ja sairastuu vaikeasti toiset 2 ihmistä. En voinut tietää että eron jälkeen lasten isän työ vie häntä ympäri Suomea ja ympäri maailmaa. En voinut tietää, että itse sairastun. En tiennyt sitä, että oma isäni ja hänen vaimonsa eivät kaikista lapsenlapsi toiveistaan huolimatta halua osallistua lasten arkeen millään tavalla.

Mun tekisi mieli nauraa ääneen sulle, ellen olisi niin väsynyt, että itkettää koko ajan. "Kannattaa hankkia" , hah! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi