Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuulin tulevan ex-mieheni menneen kihloihin, vaikka eromme virallistuu vasta heinäkuussa....:((

Vierailija
20.04.2006 |

Enpä voi oikein uskoa että tuo morsian on löytynyt vasta erilleen muutettuamme, kuten väitti. Tai ainakin silloin kun huomasi ettei ole enää kanssani onnellinen ja haluaa avioerolla suoda minullekin paremman ja arvoiseni elämän.

On niin paska fiilis, mikä idiootti olenkaan ollut. Vähän tällaista jo ajattelinkin, mutta kun kuitenkin tahdon uskoa aina kaikista hyvää jne. Mies on siis valehdellut minulle silmä kirkkaana, monta kertaakin varmaan...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmää tuttaviini.

Minusta tämä mies tekee elämänsä virheen kiirehtimällä, ja tosiaan vasta tutustui tähän naiseen vasta sitten kun olivat jo muuttaneet ex-vaimon kanssa erilleen.

Vierailija
2/15 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. saman kokenut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tämä nopeus vielä tarkoita, että juttu olisi alkanut teidän suhteen aikana. Älä suotta sitä sure.

Vierailija
4/15 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päättyi lyhyeen keskusteluun, jossa mies ilmoitti muuttavansa joksikin aikaa pois. Seuraavaksi tähän kerrottiin kuuluvan myös avioero, joka pantiin yhdessä vireille tammikussa. Ero oli minulle aika shokki, totaaliyllätys, että mies haluaa jättää minut. Näihin aikoihin juteltiin ihan sympaattisissakin merkeissä. Olin ihan sekaisin ja yritin olla reipas ja vakuutella että kyllä minä pärjään ja parempi näin jne, vaikka olin ihan sisältä rikki. Tuntuu vain että vähät mahdollisuudet rakentaa uusi elämä ja saada iloa jostain menivät nyt nollalukemiin, jos mies onkin systemaattisesti valehdellut. Hän omatoimisesti vakuutti moneen kertaan, ettei liity ketään kolmatta, ja ettei vika ole minussa jne.

Meillä ei ole lapsia, joten ero tuli hyvin konkreettiseksi kun muutettiin eri asuntoihin. En siis loppujen lopuksi tiedä miehen nykyliikkeistä mitään, eikä kai minulle kuulukaan.

Tuntuu vaan niin pirun pahalta, että olen näin hölmö. Varmaan moni naureskelee selän takana.

ap

Vierailija
5/15 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä tapailla, olla miten rakastanu vaan, muuttaa yhteen, suunnitella jo seuraavaa avioliittoa jne, mutta onko sillä kihlauksen julkistamisella noin kiire, kun lupaustaan ei pääse juridisesta syystä lunastamaan vielä ennen kesää?

Vierailija
6/15 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen (anteeksi vaan) että suhteenne loppui jo nyt eikä vasta sitten kun teillä olisi ollut jo lapsia.

Mene ja etsi itsellesi unelmiesi mies, kunhan olet ensin käsitellyt tämän eron itseksesi kunnolla.

Älä ihmeessä ole yhtä tyhmä kuin miehesi eli älä hoppuile!

Minä tein sen virheen että hoppuilin, otin uuden miehen ja saimme lapsen. Nyt olen sitten sidottu lopun ikääni mieheen, joka ei ole minulle se oikea ja jota en koskaan ole rakastanutkaan.

Voimia ja onnea sinulle elämään!

Et ole tuttuni, harmi! Mutta sinäkin olet varmasti ihana ihminen!

Olinkohan nro 2....

Vierailija
7/15 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan menty miehen kanssa kihloihin ja suunniteltu häitä vaikka virallinen ero ei ollut vielä selvä. Olivat eronneet kyllä jo aiemmin mutta virallinen osa puuttui.

Vierailija
8/15 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten virallinen puoli oli kesken

10

Vierailija
9/15 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sitten tavannut uuden kihlattunsa nyt tai aiemmin, niin ei ole ihan kypsän aikuisen touhua tuollainen. Eikä varmasti anna kovin vahvaa pohjaa tulevalle.

Myös tapa, miten on sinut jättänyt, osoittaa, ettei ole tunne-elämänsä osalta tolpillaan. Olet syystäkin rikki, mutta vaikuttaa vähän siltä, että tämä on sinun parhaaksi. Mitä tekisit noin hölmöllä kumppanilla?

Tsemppiä ja voimia!

Vierailija
10/15 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele ONNEKSI et tehnyt lapsia hänen kanssaan! NMauti vapaudestasi! Voimia ja aurinkoa kesään ja pidä hauskaa ja löydä jonain päivänä todellakin ARVOISESI mies!

Vierailija
11/15 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän jollain järkitasolla että kaikki puhutte niin asiaa, mutta järki ja tunne ovat vielä hyvin sekaisin päässäni. Loppujen lopuksi neljä kuukautta 8 vuoden avioliiton päättämiseen on ollut minulle aika lyhyt aika. Mies on tehnyt henkistä erotyötään selkäni takana jo pitkään, ja ilmoitti päätöksestään vasta sitten kun kaikki oli hänelle itselleen selvää pelkkää teknistä toteutusta.

Minä tsemppaan, minä jaksan! Kiitos vielä! Ap.

Vierailija
12/15 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eropäätöstä tehdessä, kyllä kait sitä muuten olisi vähän pidempään keskusteltu avioerosta, ennen konkreettista toimintaa. Mies on ajatellut " säästävänsä" sinua, toisin sanoen, on halunnut päästä vähemmällä. On varmasti rankkaa, mutta näin kolmen lapsen äitinä toteaisin, että kun ei ole lapsia, niin pääset kyllä asian yli hyvin ja paremmin kuin jos olisi jo lapsia ja pitäisi koko ajan pitää yhteyttä tähän ihmiseen ja koko ajan kuulla heidän tekemisistään lasten kautta.

Aika parantaa haavat ja löydät uuden onnen.

Vierailija
13/15 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kouluttaudu tai matkustele tai tee elämästäsi ihan uutta, huomaat kohta, että nautit vapaudestasi suunnattomasti ja myös ex-miehesi joutuu toteamaan, että hän teki typerän mokan jättäessään sinut. Näytä sille!!!

Vierailija
14/15 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla etenkin miehillä tuo tapa, että kolmas pyörä on kuviossamukaa vaikka mitään ei ero hetkellä myönnetäkään. Jokaisessa erossa tuttavapiirissäni on näin ollut, jos ies on ollut erossa aloitteentekijä.

AP:lle toivon parempaa tulevaisuutta: Sure aikasi ja varmasti löydät uuden kumppanin jossain vaiheessa rinnallesi. Älä itseäsi tunne tyhmäksi siinä, jos toinen on ollut epärehellinen. Suhteen pitäisi kuitenkin perustua luottamukseen, ei epäilyyn.

Vierailija
15/15 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tottunut vaimon ruuille ja passaukseen, niin nainen pitää olla vaikka ero tulisikin. Ei ole mitenkään ihmeellistä, että mies kihlaisi ensimmäisen vastaantulevan naisen eron jälkeen. Ja ainakin kolmekymppisissä naisissa on jokunen niitä, jotka ovat valmiita lähtemään tällaiseen äkkikihlaukseen mukaan nopean perheen perustamisen merkeissä. Miehen kaveripiirin päästyä kolmeenkymppiin ollaan nähty muutamakin äkkipariutuminen.