Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä syötte silloin kun ette kensi mitä söisitte?

Vierailija
22.03.2018 |

Totaalinen lamaannus ja tyhjyys. On hirveä nälkä ja verensokeritkin varmaa jo alhaalla, mutta en ole vieläkään keksinyt mitä söisin tänään lounaaksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivakaapissa on aina kananuudeleita sekä Pirkan kermapasta-pusseja näitä tilanteita varten. Ja pakastimessa mozzarellapizzaa. Nuo mätöt menevät aina.

Vierailija
2/7 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronimössöä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon todennut, että paras kun odottelen vielä. Kyllä mikä tahansa kelpaa lounaaksi kun on tarpeeksi nälkä. Toki jos on terveydellisiä ongelmia ja tarvitsee säännöllisen ruokarytmin, siitä ei auta luistella, mutta ei perusterve ihminen kuole jos ei heti nälän tullessa keksi mitä söisi. Pikemminkin jos on varaa alkaa arpomaan mikä maistuisi jopa nälkäisenäkin, ei silloin varmaan oikea nälkä edes ole (siis taaskerran puhun terveestä ihmisestä...).

Vierailija
4/7 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnikalaa ja avokadoa paahdetulla ruisleivällä. Mun pikaruokaa

Tosin mulla on pakkanen täynnä ruokaa joten sieltäkin voi ottaa

Vierailija
5/7 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen yksin ja kaupasta on ihan pakko keksiä jotain niin saarioisten maksalaatikkoa tai valmiskinkkukiusausta taikka sitten nakkipaketti ja italiansalaattia. Nuo ovat sellaisia laiskan ihmisen hätävara ja hengissäpysymisruokaa silloin kun ei ole toista kaverina syömässä.

Kotona ei välttämättä kaapissa ole mitään, mutta varalla voisi olla nuudeleita tai pastapusseja, joissa on valmiskastikejauhe mukana.

Vierailija
6/7 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sitten vain keksiä jotain niistä ainesosista, joita kotona on. Meillä on kauppaan sen verran matkaa, etten ihan mitään yksittäistä ruokaa lähde hakemaan (työskentelen myös kotona). Jos taas kauppalistaa kirjoittaessa ei keksi mitään, paras ostaa niitä aineksia, joita pääasiassa ruuanlaitossa käyttää.

Meillä ei ole tällä viikolla tehty muistaakseni ollenkaan isompia ostoksia, joten alkaa olla jo jääkaappi hieman tyhjillään. Lounaaksi tein bataatin uunissa paistettuna lohkoina, puolikkaan parsakaalin (myös uunissa) paistettua tofua sekä satay-kastikkeen pienestä nokareesta maapähkinävoita (jatkoin sitä paahdetuilla cashew-pähkinöillä). Iltaruuaksi tein uunijuureksia (peruna ja porkkana), pakkasesta kaivettu pussinloppu nyhtökaurapyöryköitä (ostan usein tuon tyylisiä eineksiä -50 % -alesta ja pakastan) sekä punaisia linssejä ja sipulia (linssejäkin oli jäljellä alle desi).

Eli katson, mitä kaapissa on! Meillä on pakko olla aika paljon kaikenlaista kaapissa, koska tosiaan kauppaan ei ihan käden käänteessä pääse. Eineksiäkin on paniikin varalle, esim. herne- ja borssikeittoa ja pinaattilättyjä.

Vierailija
7/7 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipää ihan jokaisessa muodossaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi