Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaanhoitajaa paikalla? Apua!

Vierailija
22.03.2018 |

Mulla on influenssa (lääkärissä otettiin kaikenmaailman verikokeita ja nielunäyte) ja näin lääkäri vahvasti epäili ja määräsi saikulle ja lepoon eilen. Tänään on kuitenkin jo kuudes päivä kuumetta ja huuleni kuoriutuvat! Huulirasvakaan ei auta! Apua! Onko normaalia vaimpitääkö lähteä päivystykseen? Olo on huono. Lääkäri kirjoitti vain Burana 800:sta.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan sama, Vantaallapa ei oteta verikokeita, ei edes crp-arvoa.

Vierailija
2/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveys antoi lähetteen yksityiselle, kun ei ollut heillä aikoja. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita oman alueesi päivystysnumeroon ja kysy sieltä neuvoa.

Vierailija
4/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se huulten kuoriutuminen johtuu? Ap

Vierailija
5/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä oli ihab sama juttu huulien kanssa kun oli a-influenssa. Perään tuli vielä jälkitautina keuhkokuume. Mulla ja miehellä a-influenssa ei tehnyt huulii mitään.

Vierailija
6/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nenä tukossa? Hengität varmaan suun kautta kokoajan niin huulet kuivuu. Ja varmaan on vähän nestehukkaa, koita juoda enemmän.

Vierailija
7/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kertooko kuoriutuminen keuhkokuumeesta? Eilen ei ainakaan ollut keuhkoissa mitään. Ap

Vierailija
8/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt päät kiinni ja sairastatte sen influenssanne kotona, se on virustauti johon ei auta antibiootit eikä mikään muukaan lääke, ainoastaan kuumetta alentavat särkylääkkeet vähän helpottaa oloa. Just teidän kaltaisten idioottien takia päivystyksissä joutuu odottamaan hoitoa ikuisuuden, kun rohtuvien huulten takia on mamma lähtenyt päivystykseen ja joku oikeasti hoitoa tarvitseva kiltisti odottelee vuoroaan. Eli suomeksi: et vitussa mene päivystykseen, vaan kuorit ja rasvaat niitä huulias vaikka maailman loppuun asti.

Ei niin ystävällisin terveisin

Päivystyksessä työskentelevä sairaanhoitaja

Vierailija
9/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä on tukossa. Ap

Vierailija
10/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt päät kiinni ja sairastatte sen influenssanne kotona, se on virustauti johon ei auta antibiootit eikä mikään muukaan lääke, ainoastaan kuumetta alentavat särkylääkkeet vähän helpottaa oloa. Just teidän kaltaisten idioottien takia päivystyksissä joutuu odottamaan hoitoa ikuisuuden, kun rohtuvien huulten takia on mamma lähtenyt päivystykseen ja joku oikeasti hoitoa tarvitseva kiltisti odottelee vuoroaan. Eli suomeksi: et vitussa mene päivystykseen, vaan kuorit ja rasvaat niitä huulias vaikka maailman loppuun asti.

Päivän paras!!! =D

Vierailija
11/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kertooko kuoriutuminen keuhkokuumeesta? Eilen ei ainakaan ollut keuhkoissa mitään. Ap

Ei liity keuhkokuumeeseen.

Vierailija
12/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mä maksan sun palkan! Ja mä oon mä ja mun huulet on hieman eriasia sun kurppaset läpsyttimet! Ja kyllä minä verorahoillani odotan saavan terveydenhoitopalvelua kun tarvitsen sitä ja mistä minä tiedän vaikka tulee esim. joku verenmyrkytys tai aivokuume!? Sinulla ei ole kyllä yhtään palveluasennetta maksajaa kohtaan sekä kauhean töykeä olet!

Vierailija
13/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasolinia tai vastaavaa apteekista ja vaseliinia paksu kerros huuliin yöksi niin hengitys ei kuivata enempää huulia.

Ja varmaan paleletkin kun kerran kuumetta niin patterit on kovalla ja kuivattaa ilmaa, et ole varmaan tuulettanutkaan ollenkaan, nenä pysyy paremmin auki kun on viileämpi ilma.

Vierailija
14/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo päivystyksessä työskentelevä sh on hauska!

Vierailija
15/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäsuihketta nenään ja Bepanthenia huuliin.

Vierailija
16/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menin repäsemään huulesta riekaleen ja nyt siitä tulee verta. Voiko silti laittaa noita voiteita?

Vierailija
17/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepa nyt, et oo kuolemaisillas nii ei oo tarvetta mennä päivystykseen jos joku huulten kuoriutuminen on ongelmana. Jos muutos huonompaan tapahtuu niin sitten lääkäriin. Juo paljon vettä ja lepää, kato joku kiva leffa ja mee sitt nukkuu.

Vierailija
18/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä päivystykseen mennään paljon turhemmistakin syistä.... Huuliin auttaa esim Bepanthen? Voi kortisonivoidettakin varmaan kokeilla jos muu ei auta?

Vierailija
19/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bepanthenia mulla on, mutta siinä lukee, ettei saa käyttää rikkinäiselle iholle! Ja ehdin jo laittaa. Haittaako se? Ap

Vierailija
20/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt menin repäsemään huulesta riekaleen ja nyt siitä tulee verta. Voiko silti laittaa noita voiteita?

Voit tavallista huulivoidetta tai bebanthenia tai vaselinia. Mutta ei mitään missä on kortisonia (kuivattaa entisestään).

Älä renklaa niitä huulia enää, lue vaikka kirjaa. Muista ottaa burana ajallaan ja käy suihkussa ja kampaa tukka, sillä aikaa tuuleta makuhuone.

Yöpöydälle vesipullo niin muistat juoda.