Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajaa paikalla? Apua!

Vierailija
22.03.2018 |

Mulla on influenssa (lääkärissä otettiin kaikenmaailman verikokeita ja nielunäyte) ja näin lääkäri vahvasti epäili ja määräsi saikulle ja lepoon eilen. Tänään on kuitenkin jo kuudes päivä kuumetta ja huuleni kuoriutuvat! Huulirasvakaan ei auta! Apua! Onko normaalia vaimpitääkö lähteä päivystykseen? Olo on huono. Lääkäri kirjoitti vain Burana 800:sta.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt menin repäsemään huulesta riekaleen ja nyt siitä tulee verta. Voiko silti laittaa noita voiteita?[/quote

Bepanthen on juuri tuollaiseen kuivaan ja rikkonaiseen ihoon, on todella tehokas ja sopii huulirasvaksi.

Vierailija
22/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Olihan täällä ystävällisiäkin sairaanhoitajia sen yhden vihaisen lisäksi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt päät kiinni ja sairastatte sen influenssanne kotona, se on virustauti johon ei auta antibiootit eikä mikään muukaan lääke, ainoastaan kuumetta alentavat särkylääkkeet vähän helpottaa oloa. Just teidän kaltaisten idioottien takia päivystyksissä joutuu odottamaan hoitoa ikuisuuden, kun rohtuvien huulten takia on mamma lähtenyt päivystykseen ja joku oikeasti hoitoa tarvitseva kiltisti odottelee vuoroaan. Eli suomeksi: et vitussa mene päivystykseen, vaan kuorit ja rasvaat niitä huulias vaikka maailman loppuun asti.

Ei niin ystävällisin terveisin

Päivystyksessä työskentelevä sairaanhoitaja

Minä lisään tähän, että flunssa- ja influenssa-aikana on ihan sallittua ja toivottavaa lisätä käsien huolellista pesua ja opetelkaa yskimään hihaan eikä päin toisten ihmisten kasvoja ja työpaikkaruokalan ruokatiskejä. Jos olo tuntuu jo vähän kipeältä niin ei tarvitse tulla kaikenmaailman harrastusmenoihin että "moi mä oon vähän kipee mut tulin kuitenkin". Pysykää kotona. Hoitakaa vain välttämättömät menot. Hitto kun olen niin kyllästynyt siihen että aina joku tulee kipeänä johonkin ryhmään levittämään tautejaan eteenpäin. 

t. Ei sairaanhoitaja

P.S. Antibiootteja ei pidä syödä joka vaivaan, ellette halua jotain paljon pahempaa riesaksenne. Antibiootti-resistentit bakteerit ovat todellisuutta, ei scifi-leffaa. 

Vierailija
24/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt päät kiinni ja sairastatte sen influenssanne kotona, se on virustauti johon ei auta antibiootit eikä mikään muukaan lääke, ainoastaan kuumetta alentavat särkylääkkeet vähän helpottaa oloa. Just teidän kaltaisten idioottien takia päivystyksissä joutuu odottamaan hoitoa ikuisuuden, kun rohtuvien huulten takia on mamma lähtenyt päivystykseen ja joku oikeasti hoitoa tarvitseva kiltisti odottelee vuoroaan. Eli suomeksi: et vitussa mene päivystykseen, vaan kuorit ja rasvaat niitä huulias vaikka maailman loppuun asti.

Ei niin ystävällisin terveisin

Päivystyksessä työskentelevä sairaanhoitaja

Asiaa!! Meillä terveysasemilla nämä virusflunssasta kärsivät VAATIVIVAT itselleen akuuttiaikaa lääkärille. Eivät usko terveydenhoitajia kun yritämme vakuutella heille ettei antibiootteja tarvita, kun crp on 12 jaB-Leuk on viiterajoissa, nieluviljely negatiivinen ja influenssa näytteet negatiiviset. Olen kuullut jo tuhat kertaa virren ”minulle ei koskaan nouse kuume, minulle 37 on kova kuume, mummonikin sairasti aikoinaan kuumettoman keuhkokuumeen, tunnen olevani vakavasti sairas, koska olen yskinyt jo viikon”

Toiset hakeutuvat sitten yksityisille lääkäriasemille vinkumaan ab kuureja ihan perus flunssaan.. ja toki rahalla saa vaikka mitä.

Terveisin terveysaseman terveydenhoitaja

Ps. Kyllä se kuume nousee, kun ollaan oikeasti sairaita, ja monet taudit (hengitystieinfektiot mm keuhkoputkentulehdus, poskiontelotulehdus yms) paranevat ilman lääkärin siunausta

Vierailija
25/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt menin repäsemään huulesta riekaleen ja nyt siitä tulee verta. Voiko silti laittaa noita voiteita?

EI VOI!

Heti päivystykseen ja siitä sitten teholle, ettei verenmyrkytys tule!

Vierailija
26/34 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Nyt on monta päivää jo jatkunut päänsärky kaiken lisäksi, ei auta Burana 800 edes. Pitäiskö nyt jo lähteä päivystykseen? Ap

Vierailija
27/34 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/34 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Nyt on monta päivää jo jatkunut päänsärky kaiken lisäksi, ei auta Burana 800 edes. Pitäiskö nyt jo lähteä päivystykseen? Ap

Montako tuntia oot räplännyt kännykkää tänään?

Vierailija
29/34 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvihet nesteitä. Eli ala juuva vettä tai muuta että kehosi saa korvauksen hikoilun kautta menetetytstä nesteestä. Luulisin

Vierailija
30/34 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua vielä? Nyt kuoriutuu iho jo huulten lisäksi nenästä ja päätä särkee buranasta huolimatta. Nyt päivystykseen? Auttakaa! Ap

Vierailija
31/34 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/34 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/34 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/34 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sinne päivystykseen. Soita. Sinne. Miksi kyselet vauvapalstalta, kun ammattilaiset ovat puhelinsoiton päässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme