Neitsyydestä kertominen
Hei! Miten kertoa ns. säädölle omasta neitsyydestä? Pelottaa hieman, että hän ajattelisi asiasta negatiivisesti, sillä poika itse on kokeneempi. Hän on seurustellut aikaisemmin ja tämä meidän juttumme on minulle ensimmäinen vakavempi juttu. Miten miehet reagoivat neitsyyteen? Olemme molemmat 18-vuotiaita.
Kommentit (24)
Ihme fantasiat täällä jollain verestä ja muusta. Itse olin 20 v kun olin ekan kerran miehen kanssa. Oltiinhan me siihen mennessä sen verran pettingiä harrastettu, ettei se yhdyntä mikään dramaattinen tapahtuma ollut. Vertakaan ei muutamaa tippaa enempää tullut. Poikakaveri (myös 20 v, mutta kokenut) oli aivan innoissaan kun viimein pääsi oikeasti panemaan. Itse olin ajatellut, että kerran kokeillaan, mutta sen jälkeen kyllä naitiin päivittäin. Kun kerran tulee aljetuks, niin aina tulee annetuista. Oletko varma, että haluat tehdä tämän juuri tämän pojan kanssa? Kysyn vaan, koska asia sinua noin mietityttää?
Vierailija kirjoitti:
Kai olet jo ajanut pimppasi posliiniksi?
Hyi. Ruma. xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
18-vuotias kuuma teinineitsyt. Joka jannun unelma. Tuollaista kun saisi panna paljaalla.
Onko verenvuoto niin ihanaa?
Olen korkannut muutamankin neitsytpillun, eikä ne kaikki suinkaan verta vuotaneet.
Aha, sulla on siis veltto nysä.
No, tytöt saanevat vielä kunnollistakin seksiä.
Verenvuoto on välttämätön paha ekalla kerralla, ja sitä tulee paljon.
Ei kyllä ole. :D Millä puukolla sinä niitä neitsyitä korkkailet.
Mä olin 20v kun menetin neitsyyteni omalle miehelleni ja verta tuli vain ihan vähän, pieni tahra.
Ihmettelen vain missä ihmeen välissä neitsyyden menettämisen iästä on tullut jokin ihme juttu ja paine? Monet ihan rehellisesti vastaavat kertovat olleensa 20-24 vuotiaita.
N42