Kissa + bussi?
Kaupungissa asuvat autottomat kissanomistajat! Voiko kissan ottaa bussiin? Kantokopassa? Valjaissa?
T. Kissan hankintaa suunnitteleva
Kommentit (24)
Meillä kyllä aikuinenkin kissa tottui tosin autolla matkustamiseen. Tykkää tosi paljon ja on ihan hiljaa. Tietty kannattaa ihan pennusta opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa kissoista ei totu ja kärsii. Kissa ei ole kopassaan yhtä turvassa kuin koira. Jos jos joku ilmoittaa olevansa allerginen, niin et pääse kulkuneuvoon. Itse kannan laatikon kävellen eläinlääkäriin. Mielummin kuin pyydän kaveria kuskaamaan. Kissa pysyy rauhallisempana.
Tällä tyypillä ei ole kissaa, koska ei selvästikään tiedä mistä puhuu.
Mun kissani kulkee valjaissa ratikassa, junassa, bussissa, laivalla, mukana kaupungilla. Jotkut kissat tottuu paremmin kuin toiset
Nykyisin on myös sellaisia käteviä rattaita missä voi kuljettaa pieniä koiria tai kissoja. Sellainen saattaisi olla hyvä vaihtoehto. Olen miettinyt omalle kissalle sellaisia ihan vaan huvinkin vuoksi koska kissa tykkää seikkailla ja niiden kanssa voisi mennä esim lähipuistoihin ja sitten jatkaa valjaissa seikkailua.
Jos olet ottamassa aikuista kissaa niin sitten vaan samalla tavalla heti harjoittelemaan. Koppa esille että saa rauhassa tutustua siihen ja vaikka nukkua siellä. Herkkuraksuja sinne piiloon ja silleen... sitten vaan kokeilemaan.