Norwegian matkat ja maksaminen
Hei, norwegianille vaaditaan luottokortti ja minulla ei sitä ole. Käykö maksamiseen prepaid Mastercard, johon lataan sen verran kuin matka maksaa? Asiakaspalvelijalta en huomannut kysyä asiaa, sen verran sain tietää että visa Electron toimii joskus, mutta ei ainakaan minulla. Onko jonkun matkatoimiston kautta mahdollista ostaa norwegianin lentoja?
Kommentit (9)
Myös matkatoimistoista voi Norwegianin lennot ostaa, silloin myös 2 matkalaukkua ruumaan sekä paikanvaraus koneesta sisältyy hintaan. Ja meidän käyttämässä matkatoimistossa saa maksaa joko käteisellä, kortilla tai pankkisiirrolla.
Vierailija kirjoitti:
Myös matkatoimistoista voi Norwegianin lennot ostaa, silloin myös 2 matkalaukkua ruumaan sekä paikanvaraus koneesta sisältyy hintaan. Ja meidän käyttämässä matkatoimistossa saa maksaa joko käteisellä, kortilla tai pankkisiirrolla.
Mikä matkatoimisto? :)
Lento on sitten tietysti ihan eri hintainen kuin Norskin sivuilta ostaessa.
Kyllä minulla on käynyt myös Visa Electron ja Visa debit (osasta kortteja menee lisämaksua muutama euro). Oletko tarkistanut että kortin asetukset on kunnossa nettimaksamiseen?
Ka prepaid Masterista ei kokemusta, normaali kyllä tietty toimii.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla on käynyt myös Visa Electron ja Visa debit (osasta kortteja menee lisämaksua muutama euro). Oletko tarkistanut että kortin asetukset on kunnossa nettimaksamiseen?
Omasp pankin Electron käytössä enkä löydä mitään kohtaa mistä voisi esim.maksurajoja säätää. Sen verran pääsin katsomaan että sallituissa maksuissa oli kohta kansainvälinen ja nettimaksaminen oli päällä.
Jotenkin hämärä muistikuva että siihen olen jonkin rajan laittanut. Ja nuo lennot kun maksavat lähes 1500e niin ylittyy se raja.
Ebookersin ja muutaman muunkin sivuston sivujen kautta saat samanhintaiset lennot, mutta voit maksaa normaalisti verkkopankkimaksuna.
Suomalaiset matkatoimistot Travellink, Matkapörssi ja Matkavaraukset on luotettavia. Niissä voit maksaa verkkopankilla ja depitillä. Hinnat on kilpailukykyisiä.
Netissä ainakin lukee että se käy kaikissa paikoissa missä MasterCard käy. Eli käy.