Autopanot
Onko sattunut mitään kommelluksia kun olette autossa sekstaillut? Esim. Auto uponnut johonkin pehmeälle metsätielle tai joku yllättänyt kesken hommailun.
Kommentit (6)
Nuorina opiskelijoina tuli kerran jos toisenkin paneskeltua autossa. Molemmilla kun oli kämppikset ja muuten ei omaa rauhaa löytynyt. Oltiin oltu viikko erossa ja lähdettiin sitten ajelemaan viikonlopuksi miehen vanhempien kotia kohti. Eihän siinä pitkälle päästy kun mies sitten ajoi hiljaiselle levähdysalueelle ja käytiin hommiin. Ikkunat huurussa siinä touhuttiin kunnes joku koputtaa ikkunaan. Vedellään jotenkuten vaatteet paikoilleen ja mies avaa ikkunan. Siellä on joku vanha äijän käppänä, joka kysyi, että voiko auttaa. Todettiin , että kaikki ok ja taidetaan tästä lähteä. Kyllä hävetti ,varsinkin kun auto taatusti haisi tuoreelta seksiltä.
Kumi puhkesi... Nimittäin autosta kun ajettiin tosi huonoa metsäpolkua pitkin vähän syrjenpään.
Tyypillinen festarikälli eli autoon panemaan ja päissään tehty nopea arvio siitä, että ollaan tarpeeksi syrjässä: Tumma takalasi, isot pakut molemmin puolin ja edessä jyrkkä rinne poispäin alueelta metsikköön. Tunnelma oli äärimmäisen kiihkeä, ja muun maailman olemassaolon tajuaminen katosi hyvin nopeasti. Aktin jälkeen havahduttiin sitten raikuviin aplodeihin, kun joku huomannut ja porukkaa kerääntynyt siihen rinteelle seuraamaan kuin hyvääkin elokuvaa. Osalla oli jopa sipsipussit mukana :D
Olisi ehkä nolottanut ellei tilanne olisi ollut niin koominen.
Meillä ei viel. Kesäisin ajellaa miehen kanssa aina syrjään mettä ja peltoteille. Välillä ollaa auton sisällä ja joskus nokkapeltii vasten. Riippuu paljon ötököitä. Muutaman kerran ku on lopetettu ja lähdetty liikkeelle niin samantien on tullu auto tai pyöräilijä vastaan. Olis ollu vähä noloa ja huvittavaa. Mutta sama se, ajatellaan että kyllä omas mettäs ja pellonreunas saa tehdä mitä haluaa.
Poikakaveri oli juoppokuskina kavereilleen ja itse mahduin autoon mukaan. Kaverit lähti jonottamaan ravintolaan ja me jäätiin autoon. Siirryttiin takapenkille pussaileen ja homma eteni niin, että rupesin ottaan suihin. Poikakaveri huokas syvään ja mä sain lastin suuhun, samalla aukes auton ovi ja kuulu että, en mä päässy sisään, mennään toiseen ravintolaan. Minä titenkin säikähdin ja nostin pääni ylös käsi vielä kaverin kullilla. Kaveri näki mikä oli menossa ja meni odottelemaan auton ulkopuolelle. Ihan vähän nolotti, kun jatkettiin matkaa.
Ei ole kuin vähä valumia tullut auton sisätiloihin . Yhen kerran joku tuli autolla taakse kun oltiin emännän kans levähdyspaikalla touhuilemassa mut lähti heti pois ku ovea raotti, liekkö hämärähommat ollu mielessä