Minkälaiset on nätit rinnat?
Kommentit (19)
Sellaiset, mitkä ihanasti keinuvat työntöjeni tahdissa.
Kiinteät ja aidot, koolla ei juurikaan ole merkitystä.
Parhaat nännit ovat pienet, sellaisilla mahdollisimman ihonvärisillä pienillä nännipihoilla.
t. Mies
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti minulla. Miehet kehuvat aina. Kieltämättä näyttävät lähes samoilta kuin 20v sitten.
Ikää minulla on 43 ja 75B
:)
Mulle ei ole kehuttu kuin pari kertaa :( miehiä noin 20.
Muulla ei väliä kunhan ovat isot ja roikkuvat.
Ei ainakaan sellaiset kuin minulla. Harmittaa kun Luoja ei ole antanut minulle kivoja rintoja. Näyttävät tyhmiltä, eikä saa mistään edes sopivia rintaliivejä.
Ei ainakaan sellaiset kuin suurimmalla osalla palstalaisilla. Kerran / useammin imetetyt riipputissit. Naisen rinnat on ihan pilalla vauvan jälkeen. Niinkuin muukin kroppa!
No ainakin oma mies tykkää minun rinnoista kovasti, sen mielestä "älyttömän" hyvät :D
85D.
Mulla on 75B kokoiset hieman "ketunnokkamalliset" tissit, joista tykkään itse. Eivät ole tiellä liikunnan aikana, mutta ne saa halutessaan esille enemmän jos niin haluaa. Niistä saa kieltmättä mukavan kouraotteen, ei jää käsi tyhjäksi pelkkää roikkuvaa nahkaa. Eivät ne mitään yleisiä kehuja ole saaneet, kun yhden ja saman miehen kanssa olen koko elämäni ollut.
N42
Makuja on tosi monia, varmasti jokaisen rinnat on jonkun miehen (tai naisen) mieleen. Omasta mielestä koko ei todellakaan oo ratkasevin asia vaan se muoto + muu ulkonäkö eli nännit mielellään aika pienet. Ja aidot on aina aidot! Tästäkin jotkut on eri mieltä, muhun vaan ei silikonit iske.
M29
A tai B kupin sellainen juuri kouraan sopiva koko on paras, kaikki muuhan on turhaa.
Oho ajattelin et miehet tykkää isoista nänneistä mut vastaukset tähän asti ollu jotain muuta.
D-E-F kuppi ja mahdollisimman suuret ja tummat nännipihat, herkät nännit.
t. pervo-kake
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti minulla. Miehet kehuvat aina. Kieltämättä näyttävät lähes samoilta kuin 20v sitten.
Hah, ikä ja mitat samat kuin mulla. Buubsini ovat ihanat, vasta nyt näen sen itsekin.
Mun kokemuksen mukaan melkein kaikki tykkää vähän erilaisista jos kysyy.
Semmoset sopivan pienet nännit ja kiinteät rinnat, koolla ei ole juuri väliä kunhan on kiinteät.
T. enoonähnytissejäikinä99
Joku B-C-kuppi, ja kiinteät ja pienet nännit.
Onko se ketju vielä olemassa missä lukijat paljastivat rintansa? Voisko joku linkkaa sen kiitos.