Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää olla näin ruma

Vierailija
22.03.2018 |

Edes laihdutus ei muuta ulkonäköäni paremmaksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin jaksaa ärsyttää? Luulisi sinun jo tottuneen.

Vierailija
2/16 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rumuus on sun juttu. Ota hyöty irti siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se rumuus on sun juttu. Ota hyöty irti siitä

Miten siitä otetaan hyöty irti? Ja nuorena mä olin ihan nätti.

Vierailija
4/16 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sussa on rumaa?

Vierailija
5/16 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sussa on rumaa?

Kasvot, kroppa, aivan kaikki.

Vierailija
6/16 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompensoi sitä iloisella ja avoimella asenteella. Niin minä teen.

Vierailija
7/16 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Masentavaa ottaa itsestään kuvia tai katsoa peiliin :(

Ei auta yhtään miehenä se että kroppa on treenattu.

Vierailija
8/16 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi mitä väliä sillä ulkonäöllä on. Surullista, että se on nykyaikana olevinaan niin tärkeää. Kyllä ne muut asiat merkitsee. Elä vain täysillä elämääsi ja keskity olennaisempiin asioihin. 

Vierailija
9/16 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katoavaista ja rumuus vain lisääntyy. Mutta oikeasti ihmiset eivät juuri välitä toistensa ulkonäöstä.

Vierailija
10/16 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti aina miltä näytät. Tee sen sijaan itseäsi miellyttäviä asioita. Katse pois ulkonäöstä. Ja jos jotkut ei pidä susta ulkokuoresi takia, Säästyt mulkvistien seuralta

Vierailija
11/16 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Vaikka olisin kuinka täydellinen kropaltani, naamani on ja tulee aina olemaan ruma. Ei pelkällä kropalla miestä saada (suhteeseen siis).

Vierailija
12/16 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppujen lopuksi mitä väliä sillä ulkonäöllä on. Surullista, että se on nykyaikana olevinaan niin tärkeää. Kyllä ne muut asiat merkitsee. Elä vain täysillä elämääsi ja keskity olennaisempiin asioihin. 

On aika paljonkin väliä sille vastakkaiselle sukupuolelle. Mulle sinänsä on ihan sama oma rumuus mutta kyllä mä huomaan ihan selkeästi että kukaan nainen ei kiinnostu musta eikä ihastu muhun.

Kasvojen ulkonäkö on se eka etappi mikä pitää selvittää ennen kuin nainen haluaa ottaa luonteesta ja kemioista selvää.

Vierailija
13/16 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aika paljonkin väliä sille vastakkaiselle sukupuolelle. Mulle sinänsä on ihan sama oma rumuus mutta kyllä mä huomaan ihan selkeästi että kukaan nainen ei kiinnostu musta eikä ihastu muhun.

Kasvojen ulkonäkö on se eka etappi mikä pitää selvittää ennen kuin nainen haluaa ottaa luonteesta ja kemioista selvää.

Mutta jokaisella naisella on oma makunsa. Jonkun silmissä olet komea. Itse en edes ihastu ulkonäköön vaan siihen, mitä siitä ihmisestä huokuu, hänen persoonaansa.

Vierailija
14/16 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jokaisella naisella on oma makunsa. Jonkun silmissä olet komea. Itse en edes ihastu ulkonäköön vaan siihen, mitä siitä ihmisestä huokuu, hänen persoonaansa.

Tämä on oiva esimerkki naisten valheista.

Kylmä totuus on, että kenenkään naisen makua ei ole se ruma mies.

Käyn paljon treffeillä ja saan aina kaverikortin vaikka keskustelu kulkisi ja nainen kehuisi fiksuksi jne, eli ulkonäöstä jää kiinni. Naama luo ne seksikemiat.

Vierailija
15/16 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mikään erityisen kaunis ole, mutta en jaksa välittää. Mulla on paljon muita hyviä puolia, hyvä huumorintaju, ystävällinen, hyvä keskustelija yms. Kauneus on katoavaista.

Mutta meikillä saan korostettua ja muokattua kasvojani, ja pidän vaatteita, jotka sopivat kropalleni.

Elä turhaan ressaa ulkonäöstä, vaan keskity tekemään itse itsesi onnelliseksi.

Vierailija
16/16 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se mun rumuuteni tuntuu miestäni haittaavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi