Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron miksi olen teini ja nilkkani näkyvät

Vierailija
22.03.2018 |

Pidän matalavartisista kengistä, en omista monia kenkiä ja kauneuden eteen pitää kärsiä.
Jos ulkona on pakkasta mutta päivän asu vaatii sen että takki on auki (hoikentaa myös olemusta) niin takki on auki.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mikä selittää sen paskaisen kånkenin?

Vierailija
22/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni, joka on syntynyt 1940-luvulla kun huomautteli nykynyorille pukeutumisesta, niin kaivoinpa esiin vanhan mustavalkokuvan isästä ja siitä porukasta johon se itse teininä kuului. Olivat kuulemma hamppareita, ja hamppareitten kuului olla pää paljaana ja lyhyissä nahkatakeissa (jotka kuvassa oli auki) keskellä talvea. Kenkiä ei kuvasta oikein erota mutta eipä ne miltään saappailta nekään vaikuta. Kädet tietysti paljaana nekin.

Hampparit liikkui ja kokoontui porukkana urheilukentän nurkilla. Harjoitteli tupakanpolttoa ja mitä lienevät juonineet mutta ei ne mitään äidin parhaita poikia olleet.

Ja jos ette tiedä niin vielä 50-60-70-luvuilla oli kunnon pakkas- ja lumitalvia!

Äiti sitten nailonsukissa pakkasessa kun hieno piti olla! Että miettikää itse, olitteko itse toppahaalareissa pipo korvilla ja huopatossuissa siellä nuorisoporukassa? Minä en ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon seksikkäämmän näköistä on matalissa kengissä kauniit villasukat!

Vierailija
24/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä paljaspäitä peloteltiin silloin aivojen jäätymisellä :D

Niinhän sinulla jäätyikin. Et vain tajua sitä.

Vierailija
25/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että miettikää itse, olitteko itse toppahaalareissa pipo korvilla ja huopatossuissa siellä nuorisoporukassa? Minä en ollut.

Huopatossuja en ole koskaan käyttänyt, mutta sään mukaan olen aina pukeutunut, teininäkin. Eli talvisin on löytynyt ja löytyy mm. pipo, talvikengät, säärystimet, kaulahuivi, käsineet ja kiinni oleva talvitakki, koko elämän ajan. Katsos kun osaan käyttää omaa järkeä.

Vierailija
26/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teini, minullakin on kengät jotka loppuu nilkkaan. Mutta ei nilkat jäädy kun on sukat ja villasukat jalassa :)

N17

Vierailija
27/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meitä peloteltiin lapsena että saat aivokalvontulehduksen, jos et pidä pipoa päässä talvella. Ei ole näkynyt, tänä talvenakin olen pitänyt pipoa vain kovimmilla pakkasilla.

Vierailija
28/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni, joka on syntynyt 1940-luvulla kun huomautteli nykynyorille pukeutumisesta, niin kaivoinpa esiin vanhan mustavalkokuvan isästä ja siitä porukasta johon se itse teininä kuului. Olivat kuulemma hamppareita, ja hamppareitten kuului olla pää paljaana ja lyhyissä nahkatakeissa (jotka kuvassa oli auki) keskellä talvea. Kenkiä ei kuvasta oikein erota mutta eipä ne miltään saappailta nekään vaikuta. Kädet tietysti paljaana nekin.

Hampparit liikkui ja kokoontui porukkana urheilukentän nurkilla. Harjoitteli tupakanpolttoa ja mitä lienevät juonineet mutta ei ne mitään äidin parhaita poikia olleet.

Ja jos ette tiedä niin vielä 50-60-70-luvuilla oli kunnon pakkas- ja lumitalvia!

Äiti sitten nailonsukissa pakkasessa kun hieno piti olla! Että miettikää itse, olitteko itse toppahaalareissa pipo korvilla ja huopatossuissa siellä nuorisoporukassa? Minä en ollut.

Olin yläkoulussa kymmenen vuotta sitten ja en ollut toppahaalarissa, mutta en myöskään vaatteissa joissa jäätyy. Kylmällä vakiovarusteita olivat toppa- tai villakangastakki (kiinni), kengät joista ei vilku nilkat ja hanskat. Pipoa ei välttämättä ollut aina, en oikein muista, mutta tarpeeksi kylmällä nyt ainakin.

Oli mullakin usein talvella jalalla ihan muut kuin varsinaiset talvikengät, mutta niiden kanssa voi käyttää vähintään normaaleja sukkia ja tarpeeksi pitkiä housuja. Eniten ihmettelen miten kukaan haluaa tai pystyy olemaan pakkasessa ne nilkat paljaana.

Vierailija
29/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyköhän juuri tässä järkevämmän, todennäköisesti korkeammalle kouluttautuvan, nuorison ero tuleviin matalapalkkaisiin?

Jos jo teininä on niin typerä ettei viitsi pukeutua kunnolla pakkaseen, kyllä ansaitsee sen siivoojan/kassan työn aikuisena.

Vierailija
30/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän matalavartisista kengistä, en omista monia kenkiä ja kauneuden eteen pitää kärsiä.

Jos ulkona on pakkasta mutta päivän asu vaatii sen että takki on auki (hoikentaa myös olemusta) niin takki on auki.

Elat siis samassa harhaluulossa kuin Trump jonka takki leuhottaa aina auki kun luulee sen hoikentavan. Lisana ylipitka solmio ajamassa samaa asiaa. Kylla se maha silti nakyy varsinkin kun solmio liehuu tuulessa jopa olan yli.

Etiketin mukaan miehen puvun takin ylin nappi tulee olla kiinni kun seisoo tai kavelee, se aukaistaan kun istuudutaan. Trump nayttaa juntilta verrattuna muihin miehiin.

Vierailija
31/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 13wee teinityttö ja, nilkkani näkyvät.

Vierailija
32/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 13wee teinityttö ja, nilkkani näkyvät.

Onko sinulla paskainen kånken?

Vierailija
33/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että miettikää itse, olitteko itse toppahaalareissa pipo korvilla ja huopatossuissa siellä nuorisoporukassa? Minä en ollut.

Minulla oli nilkanlämmittimet, niin kuin muillakin 80-luvun teineillä!

Vierailija
34/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla toppahaalaria ja huopatossuja ollut sentään. Farkut, maiharit ja nahkatakki, kovalla pakkasella oli lapaset mutta pipoa ei tietyssä vaiheessa koskaan. Se vaihe meni kyllä nopeasti ohi, olisikohan kestänyt yhden talven.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän