Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojat naisten pukuhuoneessa

Vierailija
22.03.2018 |

Missä menee raja? Siis minkäikäistä poikaa ette enää veisi naisten puolelle esim. uimahallissa?

Kommentit (158)

Vierailija
61/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän uimahallissa on ihan seinällä suositus, että alle 7-vuotiaat pukuhuoneisiin ja peseytymistiloihin vain täysi-ikäisen valvojan kanssa. Eli kääntäen: yli 7-vuotiaiden oletetaan kai menevän oman sukupuolensa mukaisiin tiloihin.

Vierailija
62/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tarhaikäinen on jo liian vanha. On ihan kammottava tilanne tytöille joutua sellaiseen että tarhakaveri killistelee vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

gfhdhdfhf kirjoitti:

Minkä ikäisen naissiivoojan päästäisitte miesten puolelle?

18-32 vuotiaan 👍

Vierailija
64/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta lähinnä outoa se ettei pojalle löydy mistään miespuolista kaveria, siis vaikka pari vuotta vanhempaa poikaa tai porukkaa, jonka kanssa voi tulla uimaan. Eikö lapset saa nykyisin mennä keskenään uimahallin, siis sitten kun uimataito on hankittu ja ollaan jo kouluiässä?

Kyllä mun lapsuudessa olisi ihmetelty muiden lasten taholts äidin kanssa tulevaa poikaa, että eikö tuolla ole kavereita tai veljiä ollenkaan.

No entä jos ei ole kavereita eikä veljiä ollenkaan? Varmaan nykyaikana aika monella voi olla näin. Toisin kuin sinun lapsuudessa.

Moni suomalaislapsi kärsii yksinäisyydestä. Sinun pöyristelevät katseesi uimahallissa eivät varmaan auta.

Vierailija
65/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se likaisuus on tässäkin tapauksessa aikuisen mielessä, ei lapsen.

Vierailija
66/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliseksualisoidaan jo pienet lapsetkin.

Vierailija
67/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Erik 9 vuotta tulee kyllä äidin mukana naisten puolelle. Pukuhuoneessa otetaan sitten vähän tissimaitoa. Meidän oma yhteinen juttumme ja kulkee välipalat kätevästi mukana! :)

Vierailija
68/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ne on ne tyttölapset, joiden ei tarvitsisi joutua riisuutumaan ja peseytymään luokkakaveripojan silmien alla. Heitä se eniten kiusaa. Aikuisena naisena olen itse jo niin varma ja rauhallinen, ettei minua pikkupoikien töllöttäminen kiusaa. Herkkiä nuoria sen sijaan harmittaa kovastikin.

Vierailija
69/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ne on ne tyttölapset, joiden ei tarvitsisi joutua riisuutumaan ja peseytymään luokkakaveripojan silmien alla. Heitä se eniten kiusaa. Aikuisena naisena olen itse jo niin varma ja rauhallinen, ettei minua pikkupoikien töllöttäminen kiusaa. Herkkiä nuoria sen sijaan harmittaa kovastikin.

Toljottava pikkupoika vs herkkä nuori.

Vierailija
70/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mutta joku puhu aiemmin, että jo 3-vuotiaat pitäisi mennä eri puolelle. Jotain rajaa.

Vierailija
71/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettet nyt kuitenkin vain kuvittelisi sen toljotuksen.

Vierailija
72/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista on se että mammat mielellään raahaa näitä viittä vaille teini-ikäisiä kollejaan mukanaan naistenpuolelle, mutta vaikea kuvitella ett yksikään eka-tokaluokkalainen tyttö edes suostuisi menemään isänsä kanssa miesten puolelle.

Vierailija
73/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 11v tulee vielä on diagnosoitu ADHD joten en tiedä miten pärjäisi yksinään. Sitä paitsi mistä sitä tietää mitä pedareita miesten puolella metsästää 😠

Sinun pitää järjestää tälle erityislapselle miespuolinen saattaja, jos oikeasti ei opi itse pukemaan. Et saa tuoda häntä naisten pukutiloihin vaikka olisi kuinka avuton. Luokkakavereilla on oikeus pukea ja riisua ilman poikien katseita. Piste.

Jos näen sinut ja poikasi naisten tiloissa, menen taatusti valittamaan henkilökunnalle ja pyydän että teidät poistetaan sieltä.

Vierailija
74/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan mieskavereiden puuttumista ei ainakaan tarvitse ihmetellä.Siinä mieskaveri-toiminnassa näitä aikuisia mieskavereita löytyy ehkä kahdelle sadasta hakijasta.

Vierailija
75/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista on, että mammat suhtautuvat pikkulapsiin kuin pikkuaikuisiin. Lapsi ei ajattele aikuisen tavoin.

Vierailija
76/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuvittele mitään vaan pidän huolta tyttöjen oikeuksista. Nuori tyttö voi olla kovin herkkä muuttuvan vartalonsa suhteen ja toisten naistenkin edessä riisuminen voi olla vaikeaa. On kohtuutonta tuoda tilaan vielä saman ikäisiä (tai jopa vanhempia) poikia.

Vierailija
77/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tilastoista, mutta jotenkin on sellainen muistikuva että pedofilia on yleisempää miehillä kuin naisilla. Ainakin näissä lapsiavioliitoissa ensijaisesti se lapsi on tyttö ja mies on aikuinen. Harvemmin kyllä kuulee 30 vuotiaasta naisesta joka nai 13 vuotiaan pojan.

Toki pedofiileja on molemmilla puolilla, mutta veikkaisin todennäköisesti että miesten puolella on enemmän ja muutenkin tiiraajia. En päästäisi helposti tyttöä miesten puolelle. En myöskään hyväksy esim. miessiivoojia naisten puolella ja päinvastoin.

Mitä tulee lasten oloon pukuhuoneissa niin ehdottomasti kouluikäiset omiin pukuhuoneisiin. Esim. 9 vuotiaan pojan paikka ei ole naisten puolella. Todella kiusallista. En päästäisi 7 vuotiasta yksin pukuhuoneisiin. Jos ei ole mahdollista saada kaveria tai isää tms. mukaan niin tehdään jotain muuta kuin uimahallireissu.

Vierailija
78/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista on, että mammat suhtautuvat pikkulapsiin kuin pikkuaikuisiin. Lapsi ei ajattele aikuisen tavoin.

Oletko kysynyt tytöiltä, miltä poikien edessä riisuutuminen heistä tuntuu? Ainakin omat tyttäreni inhoavat sitä kun pukuhuoneissa on poikia. Minulle itselleni asia olisi ihan sama - näen nämä pojat silti pieninä ja jotenkin sukupuolettomina - mutta tytöt näkevät asian toisin.

Vierailija
79/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuvittele mitään vaan pidän huolta tyttöjen oikeuksista. Nuori tyttö voi olla kovin herkkä muuttuvan vartalonsa suhteen ja toisten naistenkin edessä riisuminen voi olla vaikeaa. On kohtuutonta tuoda tilaan vielä saman ikäisiä (tai jopa vanhempia) poikia.

Puhuit aiemmin pikkupoikien tollotuksesta, et varhaisnuorista.

Vierailija
80/158 |
23.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään en veisi sellaista, joka ei sinne halua. Muuten on ihan sama, koska sukupuoli on menettänyt merkityksensä nykyaikana.

Sitä paitsi miesten puolella on tyttöjä, joilla on puberteetti menossa.

Mutta mitä ihmeen järkeä on keksiä ja noudattaa jotain ihmeen ihmisten lokerointisääntöjä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi