Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suutelin mieheni kaveria

Help
21.03.2018 |

Oltiin eilen juomassa poikaystäväni kanssa, jäin kahdestaan mun parhaan kaverin kanssa, joka on siis poikaystävänikin paras kaveri. Oltiin molemmat aika humalassa ja me suudeltiin. Tänään soitin sille kaverille ja hän sanoi että ei halua kertoa tästä kellekkään. Olo on ihan paska, en ole tottunut valehtelemaan. Ollaan seurusteltu vasta 3kk mutta oon jo tosi kiintynyt häneen. Tiedän myös aika varmana että jos kertoisin poikaystävälleni, en saisi toista tilaisuutta. Onko täällä muita jotka on kokenut edes jotain samanlaista? Helpottaako huono omatunto ajan kanssa vai paheneeko vaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Areenasta eilinen Poldarkin jakso (9/9) ja mieti sitten uudestaan kuinka iso asia on suudella toista, kun seurustelee toisen kanssa? 

Vierailija
2/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa se. Ota juttu opetuksena, äläkä toista sitä enää koskaan. 

Suutelu ei ole lopulta maatakaatavaa. Mutta pettämistä sekin on. Muista se, äläkä enää mokaa noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso Areenasta eilinen Poldarkin jakso (9/9) ja mieti sitten uudestaan kuinka iso asia on suudella toista, kun seurustelee toisen kanssa? 

No helvetti. En ole kuullutkaan koskaan koko sarjasta, mutta haluan tietää tämän juonenkäänteen :D En kyllä sen takia aio sentään jotain randomsarjan randomjaksoa mennä katsomaan... Avatkaa joku?

Vierailija
4/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millanen tää suudelma oli? Kielisuudelma vai pikkuinen pusu? Oliko tunnetta mukana?

Vierailija
5/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ratkaisee suhteenne tulevaisuuden. Jos et kerro, kaikki perustuu valheelle. Silloin on sama jatkaa samaa rataa jatkossakin. Tottakai kaverisi ei halua ottaa vastuuta kun se ei siitä mitään hyödy.

Vierailija
6/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silläkin on merkitystä, suutelitko terskaa vai poskea.

Vierailija
7/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko teki saman joskus alkuaikoina, näin itse ja olin etten tietäisikään. Odotin pari vuotta että kaveri löysi upean naisen ja niiden seurustelu oli vakiintunut. Odotin oikeaa hetkeä ja panin sen muijaa. Omalle muijalle tein niin, että panin sen parasta kaveria. No, oltiin tasoissa.

Vierailija
8/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielisuudelma, jatkui ehkä minuutin ajan. Tunnetta ehkä hänen puolelta, mulle se oli vaan pusu. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi