Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille ei ole kehitetty hormoniehkäisyä?

Vierailija
21.03.2018 |

Naisille kehitettiin vuosikymmeniä sitten, mutta miehille ei ole saatu aikaan.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille kehitettiin vuosikymmeniä sitten, mutta miehille ei ole saatu aikaan.

Koska sillä on niin paljon sivuvaikutuksia.

Naisillakin on, pahempia vielä, mutta minkäs sille voi.

Jonkun on ehkäistävä, olkoon se nainen.

Vierailija
2/32 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä kehitelty useitakin. Mitään ei kuitenkaan ole otettu käyttöön, koska niistä on tullut miehille sivuvaikutuksia, esim. pääkipua ja masennusta.

Nämä, ja paljon pahemmatkin sivuvaikutukset tietenkin ovat naisten hormoniehkäisyssä ihan OK, mutta miehet eivät niistä suostu kärsimään. Tietenkään miehet eivät myöskään suostu käyttämään kondomia, kun ei sekään ole kivaa. Miksi tinkiä omasta mukavuudestaan, kun voi panna naiset kärsimään? Niin mukavia on nämä miehet!

Tuota on perusteltu sillä, että raskaus on naiselle "niin iso riski", että naisten ehkäisymenetelmissä sivuvaikutukset on vain siedettävä. Asiahan ei suinkaan ainakaan länsimaissa ole näin, koska kondomit ja katumuspillerit on keksitty, mutta naiset on onnistuneesti aivopesty siihen, että heillä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin kärsiä ehkäisyn sivuvaikutuksista pahimmillaan kymmeniä vuosia.

Vierailija
4/32 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä, mutta helpompi estää YHTÄ munasolua hedelmöittymästä kuin vaikuttaa miljooniin siittiöihin. Tuskin miehet siitä huolimatta käyttäisi. 

Vierailija
5/32 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on sellainen markkinarako ettet uskokkaan. Useat eri tahot ovat kehittämässä pilleriä, mutta vielä ei ole onnistunut. Lisäksi nykyään tuollaisen tuotteen markkinoille saaminen on paljon vaikeampaa kuin vuosikymmeniä sitten kun naisten pilleri kehitettiin.

Vierailija
6/32 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottaisitko, että mies hoitaa ehkäisyn?

Vierailija
7/32 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan. Se tunnetaan tieteellisellä nimellä homoseksuaalisuus.

Vierailija
8/32 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä, mutta helpompi estää YHTÄ munasolua hedelmöittymästä kuin vaikuttaa miljooniin siittiöihin. Tuskin miehet siitä huolimatta käyttäisi. 

Minä ainakin käyttäisin. Enkä taatusti ole ainoa kortsuja ja lapsia inhoava mies. Voisi vihdoin lakata pelkäämästä, milloin elarit laukeavat maksuun.

Vierailija
9/32 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin käyttäisin. Enkä taatusti ole ainoa kortsuja ja lapsia inhoava mies. Voisi vihdoin lakata pelkäämästä, milloin elarit laukeavat maksuun.

Minustakin kortsujen käyttö lasten kanssa on vastenmielistä.

Vierailija
10/32 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehen lisääntymiskyvyn vievät hormonitropit ovat samalla kemiallinen kastraatio. TÖÖT ei jatkoon...

Vierailija
11/32 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä paitsi kuullut huhua että se on nainen joka lisääntyy eli monistuu. Eikös se vähän oon ninku sen tehtävä joka monistuu ehkäistä. Se että mies ehkäisisi ei tarkoita sitä etteikö nainen siitä huolimatta voi lisääntyä sekaantumalla vieraaseen joten minusta on edelleenkin loogisempaa että nainen ehkäisee.

Vierailija
12/32 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain olen kuullut sanonnan "Miksi käyttää luotiliiviä, kun voisi ottaa luodit pois?", ja tämä siis kuvaa sitä, että miksi nainen joutuu käyttämään hormonaalista ehkäisyä, vaikka mies on se joka voi jonkun raskaaksi saattaa. Siinäpä hyvä kysymys...

Vierailija
13/32 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju Pitkätukka kirjoitti:

Useimmat miehen lisääntymiskyvyn vievät hormonitropit ovat samalla kemiallinen kastraatio. TÖÖT ei jatkoon...

Voivat yhtä lailla olla naisilla kemiallinen sterilisaatio, ja monella käyttäjällä vaikuttaakin siihen, ettei enää raskaudu helposti tai ollenkaan. Varsinkin ehkäisypistoksista olen kuullut tällaisia tarinoita yllättävän paljonkin. Mutta silti niin vain naiset tämän riskin ottavat ja miehille se on "hui kauhistus!"

Vierailija
14/32 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä hyvä. Moni nainen ei voi käyttää pillereitä ja kondomi ei käy koska "ei se sit tunnu niin hyvältä".

Vierailija
15/32 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on helppo sysätä naisille, kun niillä on jo ja miehet ei halua niitä sivuvaikutuksia vaan haluavat laittaa naiset hormonihoitoihin mielummin. 

Vierailija
16/32 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on tehty kyllä tv-ohjelmakin. BBC:ltä katsoin. Eikä riitä markkinoille se että muutama ukkeli käyttäisi.

Vierailija
17/32 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet tuu raskaaksi.

Vierailija
18/32 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaushoidosta sanotaan, että se estää siittiöiden tuotantoa mutta on silti liian epävarma, jotta sitä voisi varsinaiseksi ehkäisyksi sanoa.

Vierailija
19/32 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tarvitse, ei lisäänny. Joka ei halua hedelmöittyä, huolehtikoon asiasta miten parhaiten taitaa.

Vierailija
20/32 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä luottais vain miehen käyttämään hormoniehkäisyyn koska mä oon se joka tulis raskaaks virheen sattuessa. Paljon mieluummin käytän hormoniehkäisyä itse kun kaupan päällisiks viel menkatkin on lähteny kokonaan pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi