Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehille ei ole kehitetty hormoniehkäisyä?

Vierailija
21.03.2018 |

Naisille kehitettiin vuosikymmeniä sitten, mutta miehille ei ole saatu aikaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen naisen asenne on suomalaisen miehen hormoniehkäisy.

Vierailija
22/32 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain olen kuullut sanonnan "Miksi käyttää luotiliiviä, kun voisi ottaa luodit pois?", ja tämä siis kuvaa sitä, että miksi nainen joutuu käyttämään hormonaalista ehkäisyä, vaikka mies on se joka voi jonkun raskaaksi saattaa. Siinäpä hyvä kysymys...

Tässä asian yhteydessä on munasolu luoti samalla tavalla. Kumpi on helpompi pysäyttää luoti kerran kuussa vai miljoonia luoteja päivittäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä, mutta helpompi estää YHTÄ munasolua hedelmöittymästä kuin vaikuttaa miljooniin siittiöihin. Tuskin miehet siitä huolimatta käyttäisi. 

Minä ainakin käyttäisin. Enkä taatusti ole ainoa kortsuja ja lapsia inhoava mies. Voisi vihdoin lakata pelkäämästä, milloin elarit laukeavat maksuun.

Sterilaatio on polikliininen toimenpide. Jatkossa voit keskittyä pelkäämään hiv:tä, herpestä ja antibioottiresistenttiä tippuria.

Kondomi suojaa niiltäkin.

Vierailija
24/32 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä luottais vain miehen käyttämään hormoniehkäisyyn koska mä oon se joka tulis raskaaks virheen sattuessa. Paljon mieluummin käytän hormoniehkäisyä itse kun kaupan päällisiks viel menkatkin on lähteny kokonaan pois.

Aika moni nainen, etenkin feministit, ovat samaa mieltä kanssasi. Ja se luonnollisesti rajoittaa panostusta valmisteen kehitykseen. Toiset naiset sitten ruikuttavat, että miksi miehet eivät vaadi itselleen hormonaalista ehkäisyä. Huoh.

Vierailija
25/32 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätyittekö, että miehet ovat heikkoja inisijöitä?

Vierailija
26/32 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on helppo sysätä naisille, kun niillä on jo ja miehet ei halua niitä sivuvaikutuksia vaan haluavat laittaa naiset hormonihoitoihin mielummin. 

Höpö höpö. Tutkimuksissa miehet nimenomaan ovat halunneet jatkaa hormonaalisen ehkäisyn käyttöä. Silloinkin, kun tutkijat ovat tutkimuksen yllättävien sivuvaikutusten takia keskeyttäneet. Yritäpä taas keksiä jotain muita tarinoita, joilla miehiä halvennat. 

Vierailija
27/32 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

boss ass bitch kirjoitti:

yllätyittekö, että miehet ovat heikkoja inisijöitä?

Täh?

Vierailija
28/32 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketeollisuuden boikotoimiseksi en naisena suostu hormonaaliseen ehkäisyyn (miehelle kumit) ja parin vuoden päästä saan jo sterilisaation. Luonto ja kroppa kiittävät :)

Vierailija
29/32 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan sitä, mutta helpompi estää YHTÄ munasolua hedelmöittymästä kuin vaikuttaa miljooniin siittiöihin. Tuskin miehet siitä huolimatta käyttäisi. 

Minä ainakin käyttäisin. Enkä taatusti ole ainoa kortsuja ja lapsia inhoava mies. Voisi vihdoin lakata pelkäämästä, milloin elarit laukeavat maksuun.

Sterilaatio on polikliininen toimenpide. Jatkossa voit keskittyä pelkäämään hiv:tä, herpestä ja antibioottiresistenttiä tippuria.

Kondomi suojaa niiltäkin.

Sterilisaatiota ei tehdä nuorilla ja lapsettomille miehille.

Vierailija
30/32 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju taas todistaa miksi ei kannata sekaantua jatkuviin pillereitä käyttäviin sekopäisiin harakoihin.

Välttyy samalla näiden kantamilta taudeilta. Haluavat vielä lähes tyrkyttää nuorille näitä ja nyt vielä voimaantuessaan jotain rotanmyrkkyä lähempänä olevaa tavaraa pojillekkin.

Vierailija
31/32 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhan noita tehty, mutta monet ovat aiheuttaneet impotenssia. Se on turhan väkevä ehkäisy, kun estää seksin kokonaan.

Ja kumman se ehkäisy kannattaa hoitaa? Mies nyt ei kuitenkaan raskaaksi voi tulla, joten en tiedä kannattaako naisen luottaa miehen sanaan, että syö pillerinsä.

Vierailija
32/32 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän se on yleensä miehen luotettava naiseen. Itse voisin käyttää hormonaalista ehkäisyä, jos sellainen tulee miehille saataville. Kumin kanssa on kuin suutelisi muovikassi päässä...ikävä kyllä. Vähän fifty-sixty onko parempi olla kokonaan harrastamatta. Toki toisen mieliksi silloin tällöin ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän