Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko se oikeasti sattua niin paljon, kun rakastellessa miehen penis osuu kohdunkaulaan?

Vierailija
21.03.2018 |

Epäilen tyttöystäväni vain näyttelevän että se sattuisi. Saa siitä jotain kiksejä kenties? Ei kuitenkaan suoraan pyydä lopettamaan.

-Siunattu mies 24

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva asenne AP:llä! Epäilee että näyttelee, että sattuu! Jmlt jätkä. Noinko sä suhtaudut muutenkin hänen sanomisiinsa?

Papa-kokeessa otetaan kohdunkaulan suulta, se kestää sekunnin ja joskus oon huutanut suoraa huutoa kivusta.

Joten lakkaa sohimasta sillä puikulallasi.

Vierailija
22/34 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siunaamista se on, jos se tuottaa tyttöystävälle kipua? Kivanäköinen pippeli postikortissa mutta tuntuu kurjalta pimpsassa? Joo tosi siunaus hei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva asenne AP:llä! Epäilee että näyttelee, että sattuu! Jmlt jätkä. Noinko sä suhtaudut muutenkin hänen sanomisiinsa?

Papa-kokeessa otetaan kohdunkaulan suulta, se kestää sekunnin ja joskus oon huutanut suoraa huutoa kivusta.

Joten lakkaa sohimasta sillä puikulallasi.

Kuivana sisään nyt sattuu, vaikkei kohdunkaulaan koskisi.

Vierailija
24/34 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tähän ole muka yksikään nainen uskaltanut laittaa vastaan? Kun minä tunnen useitakin jotka siitä nauttii, kun se tehdään oikein.

Vierailija
25/34 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso saa orgasmin terskan hieroessa kohdunkaulaa joten ihmisiä on moneksi

Vierailija
26/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja ohut on ehdottomasti pahin yhdistelmä. Sattuu todella. Aloitukseen muuten, hohhoijaa. Tympeä asenne.

Vierailija
27/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä menee kyllä helpommin sen ohi jos asento ja kulma oikea. Siihen napukkaan usein yltää kyllä sormellakin. Ei siis ole niinkään pituuteen liittyvä juttu.

Vierailija
28/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on asennevammaista väkeä täällä taas. Puhutteko aina toisille tuolla tavoin vaiko vain ventovieraille...?

Eli kyllähän se voi tehdä kipeää, eikä tarvitse edes olla "pitkä ja ohut" että siihen osuu. Itselläni on (käsittäkseni) normi 14,5-15 senttinen ja paksuhko tai normipaksuinen (vähän vaihtelee kiiman asteesta) - rouvalla taas on syvyyttä arviolta 14 cm (mitattu dildoa apuna käyttäen) ja tietyissä asennoissa kohdunkaula tahtoo lisäksi vähän törröttää siellä perällä...

Luulen myös - useamman pimppifistauksen kokemuksella - että kuukautiskierron vaiheella, kuin myös sillä kuinka kiimassa nainen on - asentoa unohtamatta - on myös vaikutusta asiaan.

Fistauksessa kättä sisään laittaessani sormien päät osuvat aina väistämättä kohdunkaulaan ja sitä pitää osata väistää - olen kuitenkin ollut huomaavinani, että toisinaan suu tuntuu pehmeämmältä ja toisella kerralla taas kovemmalta - ja että toisinaan sitä voi jopa sormeillakin niin että rouvani innostuu siitä lisää - yleensä vain hetkellisesti, tosin, kunnes se tuntuukin hänestä epämukavalta, mutta kuitenkin...

Ja kauniiksi lopuksi, että jotkuthan kuulemma saavat "kohdunkaulaorgasmejakin", mutta tuskin kaikki... ja jos siihenkin taas liittyy kipua, niin ei pidä unohtaa, että joitakuita kipu oikeaan aikaan oikeassa paikassa saattaa kiihottaa oikein kovastikin...

Mr.48

Vierailija
29/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Mr.48 mainitsi, riippuu monesta asiasta...naisen kierrosta, asennosta, miehen meisselin terhakkuudesta jne. Itselläni välillä sattuu ikävästi ja toisinaan tuntuu mukavasti, vaihtelee todella paljon. Jotkut voivat olla todella herkkiä ja pienikin kosketus sattuu aina, toiset voivat saada kontaktista orgasmin ja joillekin se on siedettävää/ok.

Aina kannattaa kuunnella sitä naista ja jos sanoo, että sattuu, muttei pahalla tavalla, niin homma ok. Jos alkaa sattua huonolla tavalla, niin sitten varovaisemmin ja kenties eri asentoon.

Vierailija
30/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkanaama kirjoitti:

Ohut ja pitkä on aika kammottavaa. Tuntuu väärässä paikassa ilkeänä tökkimisenä.

Eikös pitkä ja paksukin töki sinne väärään paikkaan?

Vierailija
31/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vaihdella naisten kesken.

Mun ex oli sellainen että lähetyssaarnaajassa se oikein veti mua syvemmälle että varmasti osun sinne. Sanoi että tuntuu hyvältä.

Vierailija
32/34 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee naisilla. Minä taas tykkään siitä tunteesta, paitsi menkkojen aikaan ja vähän niiden jälkeen kohdunkaula on jotenkin niin herkkä, että silloin yksikin tökkäisy sattuu. Kannattaa ihan suosiolla uskoa, mitä oma nainen sanoo... N27

Vierailija
33/34 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon puolesta voin sanoa, että ihan varmasti sattuu. Koko ikäni joutunut varomaan, säätämään kulmia ja useat asennot ovat bannassa. Itseni on pitkä, paksu ja kova. Kohdunkaula tulee puolessa välissä vastaan.  Parhaiten nainti onnistuu, kun työntää kalun pohjalle asti ja pitää siellä, tai liikuttaa ulos vain puoliväliin asti.  Vaimo älähtää aina, kun meinaan innostua liikaa. Rynkyttäminen pitkillä vedoilla ei ole onnistunut koskaan sattumatta. Nuorempana ei maltti aina riittänyt ja kohdunkaulan haavaumia tuli aina silloin tällöin. Niitä sitten parannettiin viikon puolitoista, ennenkuin päästiin uudestaa naimaan. Opettavaista miehellekin.  Sellaista asentoa doggyssä ei ole löydetykään, jossa ei tökkisi pahasti. Sääli, sillä vaimolla on leveä J-LO:n mallinen herkkuperse. Pillu vielä jotenkin tiukkenee tuossa asennossa, ollen enää todella pieni reikä.  Onneksi päällä selkä minuun päin onnistuu vaimon itse säätelemänä. Melkein sama juttu. 

Vierailija
34/34 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se tuntuu uskomattoman hyvältä, kun penis hieroo kohdunkaulaa. Miehellä pitää olla pitkä penis, että se edes työntyy pohjaan asti. Minä ainakin nautin tästä vaikka kipu ja nautinto ovat lähellä toisiaan.

N45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän