Mikä on teille vastenmielisin musiikkikappale?
Minulle se on Salkkareiden tunnari. Jos räppiä ei lasketa, eikä tietenkään lasketakaan, kun hakusessahan on MUSIIKKIkappale. Eihän siinä tunnarissakaan sinänsä mitään NIIN kamalaa ole, mutta se ohjelma on.
Kommentit (82)
Sandu Ciorban tuotokset ovat melko... mielenkiintoisia 🤨
Vicky Rostin Charlie Brown. Oikeastaan koko Rostin tuotanto, mutta tuo on kauhein. En tiedä miksi reagoin niin voimakkaasti, onko se ääni, melodiat, molemmat vai jotain muuta.
Discon Levottomat tuulet! Niin ällöttävää ulinaa, että vaihdan aina kanavaa jos tämä uikutus autoradiossa soi! Hyh!
Mä annan sut pois, vaikka sattuu-uu-uu
Hunajata hunajata hunajata sulle.
Vierailija kirjoitti:
La Bionda - One for you, one for me https://www.youtube.com/watch?v=HQiYe_w78uA
Yksinkertaiset sanat ja muutenkin ihan kauheaa jammailumusaa.
Hyi pe*kele kuinka ruma kappale siis kaikki on rumaa miksi tämä on tänn... ai niin, tämä olikin huonojen kappaleiden lanka.
Iskelmä. En vaan tiedä yhtään kappaletta niin ei voi nimetä. Räppi on parasta
Vierailija kirjoitti:
Blurred lines on todella ällöttävä, kun kuuntelee sanoja.
Neverheard. Kenen?
Pistetään pistetään banaania poskeen.. Kisaoweela.
Vierailija kirjoitti:
Iskelmä. En vaan tiedä yhtään kappaletta niin ei voi nimetä. Räppi on parasta
Räppi on saman idean loputon versiojatkumo. On jokin itseään toistava komppi, johon joku tankkaa aina samalla rytmillä jotain mitäsattuu puhetta. Se, mitä se puhuu, on ainakin minulle täysin yhdentekevää. Kun haluan kuunnella musiikkia, kuuntelen nimenomaan musiikkia, en sanoitusta. Sanoituksen sisältö ei yleensä tuo minulle mitään lisäarvoa musiikin hyvyyteen tai sen puuttumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi pe*kele kuinka ruma kappale siis kaikki on rumaa miksi tämä on tänn... ai niin, tämä olikin huonojen kappaleiden lanka.
Arvasin että tykkäsit ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista ottaa se biisi ensi yöksi korvamadoksi. XDD
Sellanen vähän vanhempi biisi,missä nainen voihkii kuin ois just saamas. En tiedä nimeä. Ja Petri Nygård ja kaikki nykyajan suomi"räpin" juomalaulut. Sanotukset niin typerän yksinkertasista aiheista väännettyjä, ettei vaan pysty.
Ääähh ööööh nää yöt ei anna armoo. Kaija. K feat Cheek.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle se on Salkkareiden tunnari. Jos räppiä ei lasketa, eikä tietenkään lasketakaan, kun hakusessahan on MUSIIKKIkappale. Eihän siinä tunnarissakaan sinänsä mitään NIIN kamalaa ole, mutta se ohjelma on.
Kys jos et laske räppiä/träppiä musiikiksi. Jos et itse pidä kyseisistä genreistä se ei tarkoita ettei ne ole musiikkia.
Itse en pidä iskelmästä, joten iskelmä ei ole musiikkia
Iskelmässä soittajat soittaa ja laulaja laulaa = musiikkia
Räpissä laitetaan biitti soimaan joltain koneelta kun ei osata soittaa mitään soitinta ja puhutaan sen biitin päälle kun ei osata laulaa = not music
Kyllä räppikin vatti jotain, ei sitäkään joka jannu pysty vetämään.
Tää on, se uneton yy-ö...
Väinö, väinö, missä on se väinö...
Ylisoitetut joka ..tun päivä kuullut Dingot, en kuuntele kanavia joista voisi kuulla mutta every fucking day, jo jotain yli kolkyt vuotta oon kuullu jossain prkl kaupassa, taksissa, töissä yms. Eikö ihmiset muka kyllästy ikinä?
Aikuinen nainen