Mikä on teille vastenmielisin musiikkikappale?
Minulle se on Salkkareiden tunnari. Jos räppiä ei lasketa, eikä tietenkään lasketakaan, kun hakusessahan on MUSIIKKIkappale. Eihän siinä tunnarissakaan sinänsä mitään NIIN kamalaa ole, mutta se ohjelma on.
Kommentit (82)
Piste Piste: Hetken maailma on tässä. "silmät kiinni ja monitorit huutamaan.."
Ihan absoluuttinen nollapiste on saavutettu tässä biisissä. Olen varma, että mitään näin huonoa ei ole koskaan aiemmin tehty eikä kukaan enää tulevaisuudessakaan pysty vajoamaan näin alas. On vaikeaa edes keksiä adjektiiveja kuvailemaan tätä tuotosta, joten totean vain että universumin huonoin.
Tää vetää varmasti pohjat :) Zlad - Electronic Supersonic https://www.youtube.com/watch?v=MNyG-xu-7SQ
Eveliinan Tornado... en tiedä mikä siinä ärsyttää, mutta en vaan jaksa kuunnella.
Oksettavin ripuliuloste maan päällä on Eveliinan Sushi. Ällöttävät sanat, huonosti laulettu, rankka autotune koneääni ja passka biisi kaikin puolin. Ei sentään plagiaatti kuten muijan nykyiset kappaleet, koska noin huonoa ei ole aiemmin tehty kopioitavaksi asti.
Ihan mikä vaan biisi Johanna Tukiaisen "laulamana".
Eput: Läpivalaistu. Tätä hullu exäni soitti mulle ja uskoin tosiaan kuolevani silloin.
Älä droppaa mun tunnelmaa - Paula Vesala, tai se taitaa esittää sen nimellä Vesala. Joo, se on kyseisen henkilön sukunimi, mut ei oikein hyvä idea "taiteilijanimeksi" (siis mun mielestä, muut voi olla toki eri mieltä)
Mamban Mitä yhdestä särkyneestä sydämestä! yök
Miten voitte nimetä yhden vastenmielisimmän oikeasti. Mä en saa mitään yhtä päähäni, mutta sietämättömiä tulee kyllä säännöllisesti joka tuutista vastaan.
Pink Floyd - The Wall.
Koko albumi on mukahienoataidetta jonka suosiota en edelleenkään jaksa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Miten voitte nimetä yhden vastenmielisimmän oikeasti. Mä en saa mitään yhtä päähäni, mutta sietämättömiä tulee kyllä säännöllisesti joka tuutista vastaan.
Katso vastaukseni 33. Se on vastenmielinen mulle, syystä. En väitä että kaikille muille olisi.
Aito rakkaus yllättää sut vielä kerran, vähintäänkin kerran...