Mikä on teille vastenmielisin musiikkikappale?
Minulle se on Salkkareiden tunnari. Jos räppiä ei lasketa, eikä tietenkään lasketakaan, kun hakusessahan on MUSIIKKIkappale. Eihän siinä tunnarissakaan sinänsä mitään NIIN kamalaa ole, mutta se ohjelma on.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Cranberries: Zombie
Hiio-hei! Hiio-hei!
Paleface - Emme suostu pelkäämään. Yksi musiikkivideolla esiintyvistä etnisistä tanssijoista tappoi vanhuksen Puotilan kappelin läheisessä puistossa.
Michael Jackson: Heal the world, vihoviimeistä uikutusta
Vierailija kirjoitti:
Oksettavin ripuliuloste maan päällä on Eveliinan Sushi. Ällöttävät sanat, huonosti laulettu, rankka autotune koneääni ja passka biisi kaikin puolin. Ei sentään plagiaatti kuten muijan nykyiset kappaleet, koska noin huonoa ei ole aiemmin tehty kopioitavaksi asti.
Muijan biisi Katri Helenasta on melkein vielä kaameampi.
Vierailija kirjoitti:
Miten voitte nimetä yhden vastenmielisimmän oikeasti. Mä en saa mitään yhtä päähäni, mutta sietämättömiä tulee kyllä säännöllisesti joka tuutista vastaan.
No sitten ei voi laittaa. Muussa tapauksessa laita yhteen viestiin yksi, toiseen toinen. Joku on laittanut artistin koko tuotannon tai albumin, mitä ei alussa kylläkään kysytty. Laitetaan nyt tähän vielä yksi: hmmmm joo.
Rick Astley Never gonna give you up, jos ei vielä ole mainittu
Oon aina inhonnut Steven Tylerin rääkymistä. Erityisinhokki on Aerosmithin I don't want to miss a thing.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle se on Salkkareiden tunnari. Jos räppiä ei lasketa, eikä tietenkään lasketakaan, kun hakusessahan on MUSIIKKIkappale. Eihän siinä tunnarissakaan sinänsä mitään NIIN kamalaa ole, mutta se ohjelma on.
Kys jos et laske räppiä/träppiä musiikiksi. Jos et itse pidä kyseisistä genreistä se ei tarkoita ettei ne ole musiikkia.
Itse en pidä iskelmästä, joten iskelmä ei ole musiikkia
Iskelmässä soittajat soittaa ja laulaja laulaa = musiikkia
Räpissä laitetaan biitti soimaan joltain koneelta kun ei osata soittaa mitään soitinta ja puhutaan sen biitin päälle kun ei osata laulaa = not music
Aivan.
Axl Rose livenä. En vaan pysty kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksettavin ripuliuloste maan päällä on Eveliinan Sushi. Ällöttävät sanat, huonosti laulettu, rankka autotune koneääni ja passka biisi kaikin puolin. Ei sentään plagiaatti kuten muijan nykyiset kappaleet, koska noin huonoa ei ole aiemmin tehty kopioitavaksi asti.
Muijan biisi Katri Helenasta on melkein vielä kaameampi.
Ai hellvetti niin onkin. Unohdin tuon oksennuksen kokonaan, ehkä halusinkin unohtaa.
Marvin Gayen Sexual healing.
Että mua tympii se vonkaaminen ja ulina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voitte nimetä yhden vastenmielisimmän oikeasti. Mä en saa mitään yhtä päähäni, mutta sietämättömiä tulee kyllä säännöllisesti joka tuutista vastaan.
No sitten ei voi laittaa. Muussa tapauksessa laita yhteen viestiin yksi, toiseen toinen. Joku on laittanut artistin koko tuotannon tai albumin, mitä ei alussa kylläkään kysytty. Laitetaan nyt tähän vielä yksi: hmmmm joo.
Rick Astley Never gonna give you up, jos ei vielä ole mainittu
No niin, nyt tuo Astleyn kappale alkoi soimaan päässä...kiitos tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kys jos et laske räppiä/träppiä musiikiksi. Jos et itse pidä kyseisistä genreistä se ei tarkoita ettei ne ole musiikkia.
Räpissä laitetaan biitti soimaan joltain koneelta kun ei osata soittaa mitään soitinta ja puhutaan sen biitin päälle kun ei osata laulaa = not music
Ja lisäksi joku on oikeasti säveltänyt jotain ja joku (toinen) on sen sovittanut mahdollisesti oikealle orkesterille, kuten ennen syntetisaattoriaikaa tehtiin suurin osa iskelmälevytyksiä. Myös sanoittajat, ainakin ne ammattitaitoiset, tekivän muutakin kuin sylkivät riimit. Tulee mieleen vaikkapa Juha Vainio ja Juice Leskinen.
OT, mutta ihmettelen vain miten kukaan ei ole vielä tullut ulisemaan millaista paskaa (!!!11) cheekin musiikki on. :-D Odotin että sellainen rage olisi ollut jo ekalla sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin tehdään biitti jossa on usein taustalla joko rummuilla ja/tai rumpukoneilla sekä syntikoilla tehtyjä ääniä.
Jos nyt vetoat siihen, että rumpuja yms. ei soiteta samalla kun musiikkia äänitetään niin en edes halua väitellä kanssasi siitä :)
Vierailija kirjoitti:
tämä. Heti on pakko vaihtaa kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
OT, mutta ihmettelen vain miten kukaan ei ole vielä tullut ulisemaan millaista paskaa (!!!11) cheekin musiikki on. :-D Odotin että sellainen rage olisi ollut jo ekalla sivulla.
Aloittajakin jo tavallaan rajasi räpin pois, kun haetaan musiikkikappaleita. Ehkä muutkin ovat olleet samoilla linjoilla. Mikä onkin ihan prkln oikein. Sitä paitsi, eihän niissä räp-tekeleissä ole mitään käytännön eroakaan. Sama puherytmi mitäänsanomattoman komppiluupin päällä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen kun roikun koneella ja kuulen salkkareiden tunnarin niin käyn heti vaihtamassa kanavan. Seiskan uutisten takia usein jää hetkeksi sille kanavalle. Ultra braalta en siedä yhtäkään biisiä ja pitkäaikaisemmmat inhokit on käännösiskelmät.
Blurred lines on todella ällöttävä, kun kuuntelee sanoja.
Kyllä juu juu juustossa löytyy.