Mikä on teille vastenmielisin musiikkikappale?
Minulle se on Salkkareiden tunnari. Jos räppiä ei lasketa, eikä tietenkään lasketakaan, kun hakusessahan on MUSIIKKIkappale. Eihän siinä tunnarissakaan sinänsä mitään NIIN kamalaa ole, mutta se ohjelma on.
Kommentit (82)
Laitetaan 1/viesti, niin voi peukuttaa. Ylös, jos samaa mieltä; alas, jos eri.
Vastenmielisiä on varmasti moniakin, mutta nyt äkkiä mietittynä tulee mieleen ainakin Paratiisi ja Ikkunaprinsessa.
La Bionda - One for you, one for me https://www.youtube.com/watch?v=HQiYe_w78uA
Yksinkertaiset sanat ja muutenkin ihan kauheaa jammailumusaa.
Gucci gang vai mikä onkaan.
En nyt muuten ole räppiä vastaan mutta täytyy kyllä ihmetellä mitä sontaa nuorisolle syötetään.
Kotikadun tunnari
Tulee siitä elehti mielikuvat lapsuudesta kun aina iltaisin ahdisti nukkumaanmeno
Kun se tunnari alkoi soida tiesin että kohta pitää mennä nukkumaan
Vierailija kirjoitti:
Minulle se on Salkkareiden tunnari. Jos räppiä ei lasketa, eikä tietenkään lasketakaan, kun hakusessahan on MUSIIKKIkappale. Eihän siinä tunnarissakaan sinänsä mitään NIIN kamalaa ole, mutta se ohjelma on.
Kys jos et laske räppiä/träppiä musiikiksi. Jos et itse pidä kyseisistä genreistä se ei tarkoita ettei ne ole musiikkia.
Itse en pidä iskelmästä, joten iskelmä ei ole musiikkia
Vastenmielistä on, kun kerrostalossa joku luukuttaa teknoa ja jenkki räppiä ihan kybällä. Paskasta musiikkimausta saa (ja täytyy) huomauttaa.
Vierailija kirjoitti:
The Police: Every breath you take.
Ja lisäksi koko Stingin soolotuotanto.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kys jos et laske räppiä/träppiä musiikiksi. Jos et itse pidä kyseisistä genreistä se ei tarkoita ettei ne ole musiikkia.
Itse en pidä iskelmästä, joten iskelmä ei ole musiikkia
Iskelmässä soittajat soittaa ja laulaja laulaa = musiikkia
Räpissä laitetaan biitti soimaan joltain koneelta kun ei osata soittaa mitään soitinta ja puhutaan sen biitin päälle kun ei osata laulaa = not music
King of the road, josta suomiversio Tien kuningas on vielä pahempi.
Ällöttävä laiskanlöysän jollotus alusta loppuun, varmat kylmänväreet ja oksennus kurkussa kun tuo sonta jostain kuuluu.
Summer Wine -biisi herättää jostain syystä mussa henkisen pahoinvoinnin. Se biisi on jotenkin liian hidas ja voivotteleva ja välillä ärsyttävän kimeä. Tunnelma on jotenkin ankea, ahdistava... ja en tiedä, ihan hirveää sielulleni. Pahoittelen epäasiantuntevia sanavalintoja.