Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko miehet epävarmoja omasta vartalostaan?

bodyconfidence
21.03.2018 |

Olin aina jotenkin ajatellut että naiset murehtivat vartaloaan, miehillä on helpompaa.

Kun olen lukenut täällä miesten juttuja, olenko sittenkin ollut väärässä?

Monikin tuntuu olevan murheissaan ettei ole pitkä, lihaksikas, tai että on vatsaa...

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 180 pitkä, lihaksikas ja isomunainen, eli niiltä osin ei hätää. Eipä niistä tosin ole hyötyäkään, ei millään tapaa vaikuta naisten saantiin, eihän ne edes näy ennenkuin on päästy sänkyyn asti.

Naista saa supliikilla ja sillä että jaksaa niitä jututtaa. Itse en ole koskaan irtoseksiä saanut ja siksi panostankin pitempään parisuhteeseen.

Eikö ole molemmille sukupuolille aika pinnallista stressata päänsä puhki irtoseksin takia? Naiset vielä saavat sitäkin vaikka kiloja olisi kuinka.

Vierailija
42/47 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin useat miehet peittelee ohentuvia hiuksiaan, jakauksilla jne ja  jos eivät sitä tahdo tehdä ajavat kaljuksi ennenkuin kranssi on ehtinyt tulla esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten ahdistaa naisten vaatimukset, että pitää olla vaikkapa yli 185 cm pitkä. Mitäpä kukaan pituudelleen voi. Jos vielä erehdyt pitämään itseäsi muuten kondiksessa, niin sitten ilkutaan, että raukka yrittää kompensoida.

Entä nainen joka on melkein 180cm. Joka tykkää +10cm koroista. Eipä lyhkäset lähesty.

Aviomieheksi valikoitui kuitenkin hieman lyhkäsempi kaveri.

Tuo vain todistaa jälleen kerran sen että kaikenkokoisille naisille löytyy fanikuntansa. Kunpa miehilläkin olisi tuollaista luksusta olemassa.

Työnnä sä ne fanikuntasi syvälle ahteriisi. On paljon naisia joita ei kukaan halua.

Vierailija
44/47 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin heidän pitäisi olla huolissaan, koska kaksi kolmesta on ylipainoisia.

Vierailija
45/47 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mä ainakin tunnen oloni joskus tosi epäihmiseksi kroppani takia. Olen lyhyt ja oudon muotoinen. Mä olen laiha, mutta on mussa jotain rasvaakin. Kaljuunnun ja olen vaan kaikkea muuta kuin mitkään ihanteet. Mulla on pienet kädet ja jalat, eikä kasvonpiirteitä juuri ollenkaan. Mun lähisukulainen on miesmalli, joka on tehnyt kansainvälistäkin uraa. Ehkä sekin on vaikuttanut. Mä vaan olen tämmöinen pieni parraton avaruusoliotonttu tai olmi. Mulle naljaillaan usein siitä, että näytän heikolta. Naiset olettaa usein pystyvänsä kantamaan raskaampia juttuja kuin mä. Isä sanoi mulle joskus suoraan, etten ole edes mies, eikä kukaan voi opskaan pitää mua miehenä. Kun olen niin pienikokoinen.

Sairastuin syömishäiriöön noin 16-vuotiaana. En edes tajua, miksi tällä muka on jotain merkitystä. En välitä, mutta oikeasti välitän. Olen jotenkin sairastunut. Huonoon itsetuntoon tai jotain.

Vierailija
46/47 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehillä on myös epävarmuuksia, oman poikaystävän suustakin kuullut. Prosentuaalisesti naisilla tosin enemmän mutta ihan kummankin sukupuolen ongelma tää on :/

Vierailija
47/47 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä iso ero miesten ja naisten välillä.

Naisilla on niin paljon keinoja muuttaa ulkonäköään. Kuka tahansa voi laihduttaa, jos ei ole muotoja voi kyykätä, ja päälle on pukeutuminen/meikki/hiukset.

Jos kysyy naisilta mikä on miehessä seksikästä, 100% liittyy geeneihin. Se numerosarjan lista on aika hyvä (pituus, luontainen raamikkuus, matala ääni, jykevät piirteet, jne). Sitten on paksu muna ja toki vanhempana tuuheat hiukset...mikä on sekin lähinnä geeneihin kirjoitettu asia.

Joskus toivoisi että naiset arvostaisivat jotain mihin pystyy itse vaikuttamaan, mutta eipä naisia taida kiinnostaa muu kuin komeat geenit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme