Ovatko miehet epävarmoja omasta vartalostaan?
Olin aina jotenkin ajatellut että naiset murehtivat vartaloaan, miehillä on helpompaa.
Kun olen lukenut täällä miesten juttuja, olenko sittenkin ollut väärässä?
Monikin tuntuu olevan murheissaan ettei ole pitkä, lihaksikas, tai että on vatsaa...
Kommentit (47)
En oo epävarma, mut haluaisin olla vähän laiskempi, mut tyttöystävä pakottaa salille.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta sataa sivua ulinaa saadaan tällä kertaa aikaiseksi? Tässä avainsanat kopioitaviksi:
- 185 cm
- jykevä leuka
- laatikkopää
- metsästäjän silmät
- matala ääni
- korkea statusYksikään mies ei näitä jankuttamalla paranna elämånlaatuaan saati flaksiaan, päinvastoin. Mutta kuluuhan se elämå noinkin.
Eikö miehet saa keskustella mistään ilman että se on ulinaa?
Kyllä me miehet olemme epävarmoja myös. Miehessä heikkouden osoittaminen on toivottava piirre vasta sen jälkeen kun mies on demonstroinut voimakkuutensa. Jos Bull Mentula istee, on se inhimillistä. Jos pieni ja heikko nörtti vollottaa, on se säälittävää.
Olin pari viikkoa sitten nuoremman naisen kanssa treffeillä, ja rohkaisin treffiäni tulemaan mukaan paljuun koska nainen tunsi itsensä epävarmaksi (ylipaino). Tosiasiassa minä olin vähintään yhtä epävarma, en halunnut mennä paljuun esittelemään narukäsiäni ja heikkoa vartaloani. Mutta vedin läpi miehen roolini, koska niin kuuluu tehdä ja toisaalta koska halusin että naisella olisi parempi olo.
Kuultua: "on se miehillä helppoa kun ei tarvitse koko ajan murehtia ulkonäköään" - missivartaloinen nainen paljussa.
En tietenkään sanonut mitään.
Ei. Olen varma etten ole mikään komistus.
En ole pariin vuosikymmeneeen jaksanut murehtia vartalostani kun ymmärsin että en tule koskaan olemaan naisten miesvaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
En ole pariin vuosikymmeneeen jaksanut murehtia vartalostani kun ymmärsin että en tule koskaan olemaan naisten miesvaihtoehto.
Sama juttu. Pieni mies mikä pieni mies. Saliltakaan ei jäänyt juurikaan käteen, vaikka 1½ vuotta treenasin ja söin tavoitteellisesti. Sittemmin luin Lihastohtori Juha Hulmin blogista, että osalla miehistä lihakset eivät kasva treenillä. Se oli viimeinen niitti, jolloi lopetin salihommat ja asiasta murehtimisen. Tyytyväinen olen ollut yksinkin, kun osasin luovuttaa ja hyväksyä tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä väärin kuinka miehiä saa arvostella ihan julkisuudessa ilman mitään rajoituksia, naureskella pituudelle, penikselle, hartioiden leveydelle, haban paksuudelle ym. Napakympissäkin on ollut tapauksia jossa mitataan hauis, kysytään pituus, käsketään piirtää kämmen paperille, koska "miehellä pitää olla miehen käsi". Jos naiselta kysyisi minkä tahansa mitan, se olisi sovinsimin huipentuma, röyhkeyden huippu ja sellainen sika ansaitsisi jäädä loppuelämäkseen yksin. Naiselta saa hädin tuskin ikää kysyä ja sekin on vissiin moukkamaista.
Aika osuvasti sanottu :)
paljubileet kirjoitti:
Kyllä me miehet olemme epävarmoja myös. Miehessä heikkouden osoittaminen on toivottava piirre vasta sen jälkeen kun mies on demonstroinut voimakkuutensa. Jos Bull Mentula istee, on se inhimillistä. Jos pieni ja heikko nörtti vollottaa, on se säälittävää.
Olin pari viikkoa sitten nuoremman naisen kanssa treffeillä, ja rohkaisin treffiäni tulemaan mukaan paljuun koska nainen tunsi itsensä epävarmaksi (ylipaino). Tosiasiassa minä olin vähintään yhtä epävarma, en halunnut mennä paljuun esittelemään narukäsiäni ja heikkoa vartaloani. Mutta vedin läpi miehen roolini, koska niin kuuluu tehdä ja toisaalta koska halusin että naisella olisi parempi olo.
Kuultua: "on se miehillä helppoa kun ei tarvitse koko ajan murehtia ulkonäköään" - missivartaloinen nainen paljussa.
En tietenkään sanonut mitään.
Tämä on totta. Se on koettu, että kun itse näytän lähinnä hiireltä, mun on demonstrotava suorastaan hirviömäistä psyykkistä kestävyyttä tullakseni jotenkin hyväksytyksi. Mun on oltava luonteeltani miesten mies, koska mun kehoni on jotain ihan muuta.
Onkohan naisilla tämmöisiä paineita?
Lihava mies ja en ole epävarma kropastani. Jos joku muu on kropastani epävarma se on hänen ongelmansa ei minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä muu asian kuin pituus ja pippelin pituus. ne ovat naisille tärkeitä asioita kumppaninvalinnassa, niin totta kai niistä koetaan epävarmuutta. Ja kuumatkin asioita, joihin ei voi millään lailla vaikuttaa, vaan yrittää vain tsempata. Kummatin nuo ominaisuudet miehillä vieläpä ihan sallittua riistaa arvostella ihan mediaa myöten, joten totta kai se herättää epävarmuutta. Sen takia moni nuorimies varmasti syrjäytyykin, kun ei kelpaa kenellekään naiselle parisuhteeseen pienen sukupuolielimensä takia.
Pippelin pituudella ei ole merkitystä, paksuudella on. Ja silläkin vain niille naisille, jotka saavat orgasmin pelkällä yhdynnällä eli max 50% naisista.
Onhan.en itse tahdo tiukkoihin paikkoihin mitään halkoa 😂 pitkä pitää olla että osuu oikeisiin paikkoihin. Lyhyt penis on asia mitä ei voi kompensoida. Ohut on ihan ok.
Jopa mun poikaystävä murehtii kroppaansa, vaikka on 190 cm, miehen kokoinen, vahvat jalat ja kädet. Mutta mahaa ja selkäänsä häpeää, kun hänellä kertyy niihin kaikki ylimääräinen. Kasvoiltaan on myös komea ja miehekkään näköinen, muut miehet tuijottavat häntä missä kuljemmekin. Sen olen todennut että miehet kiinnittävät naisia enemmän huomiota maskuliinisen näköisiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Eniten ahdistaa naisten vaatimukset, että pitää olla vaikkapa yli 185 cm pitkä. Mitäpä kukaan pituudelleen voi. Jos vielä erehdyt pitämään itseäsi muuten kondiksessa, niin sitten ilkutaan, että raukka yrittää kompensoida.
Entä nainen joka on melkein 180cm. Joka tykkää +10cm koroista. Eipä lyhkäset lähesty.
Aviomieheksi valikoitui kuitenkin hieman lyhkäsempi kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten ahdistaa naisten vaatimukset, että pitää olla vaikkapa yli 185 cm pitkä. Mitäpä kukaan pituudelleen voi. Jos vielä erehdyt pitämään itseäsi muuten kondiksessa, niin sitten ilkutaan, että raukka yrittää kompensoida.
Entä nainen joka on melkein 180cm. Joka tykkää +10cm koroista. Eipä lyhkäset lähesty.
Itse asiassa monet lyhyet miehet tykkäävät pitkistä naisista (minäkin).
Moni kylläkin olettaa että pitkä nainen kuitenkin vaatii pitkän miehen, ja siksi lähestytään mieluummin lyhyempää naista joka luultavasti haluaa pitkän miehen mutta jolle saattaisi käydä lyhyempikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo vain todistaa jälleen kerran sen että kaikenkokoisille naisille löytyy fanikuntansa. Kunpa miehilläkin olisi tuollaista luksusta olemassa.
Hyvä keskustelu. Minä ainakin toivon että miehet voisivat enemmän avautua vaikeista asioista samalla tavalla kuin tässä ketjussa. t.nainen
Olen hyvin epävarma kämmenistäni, jotka ovat erittäin pienet ja sirot. Muutama ulkopuolinen on joskus minulle käsieni pienuudesta maininnut (ei pahalla), joten en todellakaan liioittele. Monella naisella kädet ovat isommat. Suosin pukeutumisessa huppareita, koska kädet saa niiden taskuihin piiloon. Lisäksi talvi on paras vuodenaika, koska voin käyttää hanskoja. Tiedostan, että olen pääni sisällä kehittänyt asiasta valtavan mörön, mutta teen kyllä päivittäin töitä itseni kanssa että pääsisin eroon tästä kompleksistani.
Tottakai miehet ovat myös epävarmoja vartalostaan, tosin ehkä harvinaisempaa kun naisilla.
Esimerkiksi minä olen teini-ikäisestä asti ollut epävarma vartalostani.
Olin aikaisemmin sairaalloisen lihava. Nykyään rupee paino lähenemään normaalia mutta jäljet löytyvät kropasta edelleen löysän ihon muodossa. Pidän edelleenkin kroppaani todella rumana ja on minulle suuri epävarmuuden aihe, vaikka omakuva on muuten paljon parempi painonpudotuksen johdosta.
En ole koskaan seurustellut, harrastanut seksiä, suudellut, pitänyt kädestä tai edes käynyt treffeillä naisen kanssa. Suurin syy asiaan on ollut ja on edelleen tämä kroppani.
Onhan niilläkin paineita. Ex poikaystävä vihasi kroppaansa koska sillä oli tai no on edellenkin kapeat hartiat.
Miettikää kuinka tyhmä sana on vartalo :D vartalo...Vartalo! :D ahaha. .
Kuinka monta sataa sivua ulinaa saadaan tällä kertaa aikaiseksi? Tässä avainsanat kopioitaviksi:
- 185 cm
- jykevä leuka
- laatikkopää
- metsästäjän silmät
- matala ääni
- korkea status
Yksikään mies ei näitä jankuttamalla paranna elämånlaatuaan saati flaksiaan, päinvastoin. Mutta kuluuhan se elämå noinkin.