Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Yksi tuttu jäi työttömäksi ja en kehtaa sanoa, että hänen seuransa ei enää kiinnosta

Vierailija
21.03.2018 |

Miten pitäisi toimia? Itse menestyjä, niin ei mitään vaaraa jäädä työttömäksi itsellä. En halua negatiivista energiaa.

Seija, 53

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pääseepähän hänkin  sinusta jo, vihdoin viimein, kokonaan eroon.

Seurasi ei kuitenkaan taida olla (...kenellekään ) ihan niin 'korvaamatonta' ,kuin tunnut luulevan...

Vierailija
22/40 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seijalla ystäviä riittää. Ei huolta. Itsekin haluaisin olla Seijan ystävä. Ehkä bestis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan tuttusi arvostaa jos et leiki teennäisesti ystävää, vaan otat etäisyyttä ja katoat. Tai sanot nätisti mutta suoraan, jos kysyy. Kaikki ilman työtä olevat eivät ole negatiivisia, riippuu varmaan ihmisestä, luonteesta ja eri tekijöistä. Valitset silti tuttusi itse. Toki vähällä rahalla oleva ei voi tehdä samoja asioita kuin sinä.

Jotkut tukevat toista, mutta luultavasti et ole niin läheinen ystävä. Ehkä voit vaikuttaa sitten yleisesti asenneilmapiiriin, että se on positiivisempi ihmisiä kohtaan ja että kaikille riittää raha, myös yksineläville. 

Vierailija
24/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Seija!

Vierailija
25/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei ole 53, eikä hän ole Seija. Henkinen koti on porvoo.

Vierailija
26/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitäisi toimia? Itse menestyjä, niin ei mitään vaaraa jäädä työttömäksi itsellä. En halua negatiivista energiaa.

Seija, 53

Seija rakas, maailma ei toimi näin.

Tulee YT tai firma menee konkaan. Sun ikäinen ei pääse mihinkään töihin. Kukaan ei usko, että kaltaisellasi työttömällä voisi olla mitään lisäarvoa..

Vierailija
27/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Seija! Pidä tasoa yllä.

Vierailija
28/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa mitä Seija? Vaikka sä olisit miten menestyjä, niin jos sä nyt jäätkin jostain kumman syystä työttömäksi, niin sä oot jo niin vanha, että varmaan olisit pitkäänkin työtön, jopa eläkeikään asti. Teitä menestyjiä kun on paljon muitakin, ja osa niistä on sua nuorempia, ne pääsee töihin paljon helpommin kuin sinä.

Heh, tiedän, että olen firmalle korvaamaton.

t. Seija

Hietaniemi on täynnä kaltaisiasi.

Sanoisin että kasva aikuiseksi (ihmisenä), mutta valitettavasti  sinusta ei elinaikanasi ehdi tulla ihmistä.

Vierailija
29/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on joku idioottimainen vitsi aloittajalta.

Vierailija
30/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö tämänkin luo porukalla neuvomaan? Mulla on laktoosi-intoleranssi. 

Vierailija
31/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan olla kuin Seija kun kasvan isoksi.

N17

Vierailija
32/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan vaan. Minä jäin nelikymppisenä työkyvyttömyyseläkkeelle, ja sain kohdata typerää ja läpinäkyvää välttelyä. Kun sitten kohtasimme, sanoin ihan kohteliaasti, että minuun ei tarvitse pitää yhteyttä, ja huomaan että eläkestatukseni häiritsee sinua. Se on ok.

Vierailija
33/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä apua haluat?

Vierailija
34/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti työtön! Minä menestyvä vaihdan aina tienpuolta kun työtön tulee vastaan, mutta miksi minusta sen työttömän pitäisi vaihtaa tienpuolta ja mieluiten kontata.

T: Seppo 58 korvaamaton menestyvä voittamaton SEPPO!

Vierailija
35/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotat tapaamisia aina kalliisiin paikkoihin, jos haluaa nähdä. Varmasti ennen pitkää lopettaa kyselyn, kun ei ole varaa eikä (toivottavasti!!) kehtaa sitä myöntää ja ehdottaa halvempaa.

Itse et tietenkään ota yhteyttä häneen päin ja näin yhteys kuihtuu kuin itsetään.

Vierailija
36/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Seija! Sanot Sirpalle suoraan, että et seurustele köyhien kanssa.

Vierailija
37/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen tän Seijan! Se on siivooja! T. Tarja työtön

Vierailija
38/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti työtön! Minä menestyvä vaihdan aina tienpuolta kun työtön tulee vastaan, mutta miksi minusta sen työttömän pitäisi vaihtaa tienpuolta ja mieluiten kontata.

Ajat siis aina nokkakolarin, jos työtön tulee vastaan, ellei tämä väistä?

Vierailija
39/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAH HAH vitsin heitit! EI työtön aja kuin korkeintaan polkupyörää! Siinähän tulee vastaan!

Vierailija
40/40 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAH HAH vitsin heitit! EI työtön aja kuin korkeintaan polkupyörää! Siinähän tulee vastaan!

Ei työtön muutu köyhäksi jäätyään työttömäksi. Sillä saattaa olla takataskussa kultainen kädenpuristus ja alla Ferrari. Toki todennäköisemmin se on velkavetoinen Skoda Octavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä