APUA! Yksi tuttu jäi työttömäksi ja en kehtaa sanoa, että hänen seuransa ei enää kiinnosta
Miten pitäisi toimia? Itse menestyjä, niin ei mitään vaaraa jäädä työttömäksi itsellä. En halua negatiivista energiaa.
Seija, 53
Kommentit (40)
Mutta sä olet niiiiin vanha! Sä oot kohta eläkkeellä, se on kuin olisi työtön.
Arvaa mitä Seija? Vaikka sä olisit miten menestyjä, niin jos sä nyt jäätkin jostain kumman syystä työttömäksi, niin sä oot jo niin vanha, että varmaan olisit pitkäänkin työtön, jopa eläkeikään asti. Teitä menestyjiä kun on paljon muitakin, ja osa niistä on sua nuorempia, ne pääsee töihin paljon helpommin kuin sinä.
Aivan kuka tahansa voi jäädä työttömäksi. Pahoittelut, mutta keski-iän ylittäneet eivät enää ole haluttua työvoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Arvaa mitä Seija? Vaikka sä olisit miten menestyjä, niin jos sä nyt jäätkin jostain kumman syystä työttömäksi, niin sä oot jo niin vanha, että varmaan olisit pitkäänkin työtön, jopa eläkeikään asti. Teitä menestyjiä kun on paljon muitakin, ja osa niistä on sua nuorempia, ne pääsee töihin paljon helpommin kuin sinä.
Heh, tiedän, että olen firmalle korvaamaton.
t. Seija
Tuo on kyllä tosiaan kumma juttu. Itse ollut nyt vuoden työttömänä ja yhtään puhelua sinä aikana ei ole ystäviltä tullu. Tosin aiemmin olin itse se joka aina soitteli. Ajattelin, että voivat nyt ne soitella, kun itsellä rahat vähissä.
Kuka muu kuin provo laittaisi nimensä ja ikänsä viestiin..? :D
Vierailija kirjoitti:
En ole provo, ei ole aikaa sellaiseen turhuuteen minulla. Teen tärkeitä töitä.
t. Seija
Kannattaa vaan katkaista kokonaan välit ja sen jälkeen kiertää kolme kertaa kaivon ympäri vastapäivään samalla tuhkaa vasemman olkapään yli sirotellen. Työttömyys tarttuu.
Katkase heti välit!Työttömyys on tarttuva, häpeällinen tauti. Nauti sinä parempiosainen ("parempi ihminen") työläinen elämästäsi kaltaistesi seurassa!
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuka tahansa voi jäädä työttömäksi. Pahoittelut, mutta keski-iän ylittäneet eivät enää ole haluttua työvoimaa.
Väärin Sherlock. Olen ylittänyt keski-iän, haluan työttömäksi, mutta vaikeaa on, kun halutaan pitää hinnalla millä hyvänsä töissä. Karenssihan siitä tulisi, jos itse lähtisin. Älä puhu siitä, mistä et mitään tiedä.
No tuota... siinäpähän et kehtaa sitten. Hoida kuule ystävyyssuhteesi ihan itse niin kuin aikuinen itsenäinen ja menestyvä nainen kovassa uraputkessa. :D
P.S. Toivottavasti jäät työttömäksi.
APUA! Kuinka vastenmielinen ihminen olet.
Seija on esimerkki siitä, mitä tapahtuu kun työttömällä nuorella on liikaa vapaa-aikaa, muttei tarpeeksi älyä jotta käyttäisi työttömyysaikansa johonkin järkevään eikä vauvapalstailuun.
Seijan puheet menevät nyt pahasti ristiin, otsikossa 'ei kehdata' ja kirjoitukset kertoo jotain ihan muuta kehtaamistasosta.
Vierailija kirjoitti:
Seija on ilmiselvä Petteri Porvoo.
Seija on paras!