Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri muutti avoliittoon uuden miehen kanssa ja nyt yrittävät olla parempaa väkeä :D

Vierailija
21.03.2018 |

Miehen kanssa pidäteltiin naurua kun mentiin ystävättäreni ja hänen uuden miehensä luokse kylään :D Mahonkisessa kirjahyllyssä oli presidenttien rintakuvia ja kirjoja merkittävistä ihmisistä kuten Nelson Mandela, Mannerheim ja Margaret Thatcher. Lattialla oli kalliit Vallilan matot ja ikkunoissa Kelohonka-verhot. Olohuoneessa oli iso meriakvaario, Gantin tyynyjä sohvalla ja tietenkin sisustuslehdistä omaksuttua putipuhtaan valkoista. Kylppäri oli marokkolaistyylinen - oli viherkasvia ja ruukkuja. Niin ja se suurin klisee - ruokapöydässä nenän eteen aseteltiin Iittalan Niva-lasit, Savonia-aterimet ja Arabia lautaset :D

Lähdettiin naamat punaisina ja pihalla räjähdettiin miehen kanssa nauramaan :D Ystäväni on ennen ollut kauhea sottapytty ja aikamoinen hippi, nyt oli sama ihminen vastassa yläluokkaisen kotinsa ja teetä juodessa pystyssä sojottavan pikkusormensa kanssa :D Huhhuh!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko minunkin kysyä, että mitäs "parempia" kalusteita siellä sitten oli? Nuo esitellyt kun ovat ihan normaalien perheiden arkitavaroita, joita saa jokaikisestä kaupasta joka nyt kodintarvikkeita ylipäänsä edes myy.

Kaikkien ei ole pakko sisustamista harrastaa, ja näin ollen moni varmasti päätyy noihin kamppeisiin, jotka tällä hetkellä ovat pinnalla ja siksi laajalti saatavissa. Eikä siinä mitään.

On muuten aika ahdistavaa, kun vieras kyttää joka asiasta hintaa/merkkiä. Hyvä ettei vessasta huuda "teillä on Serla-vessapaperia vaikka 1-kerroksinen Xtra olisi halvempaa!!!1"

Vierailija
22/42 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa mitään yläluokkaista ole kuin ap:n mielestä. On mullakin merkittävien ihmisten elämäkertoja kirjahyllyssä.Gant on ihan keskihintaista tavaraa ja marokkolaisjutut in.

Iittalaa en omaan kotiini huoli.

Ai, mulla on paljonkin Iittalaa. Marokkolaistyylistä en sen sijaan pidä. Ihan keskiluokkainen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallilan matot on kyllä todella wt.

Vierailija
24/42 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Vallila ja Iittala ovat ap:n mielestä yläluokkaisia, niin se kertoo lähinnä hänestä itsestään.

Ja tummaksi petsattu =mahonkin :D.

Jepjep.

Ehkä on ihan hyvä jos ap jatkossa pysyttelee Jyskillä sisustetussa neukkukuutiossaan.

Vierailija
25/42 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tuollainen herraskaisuuden tavoittelu ja kulttuurillisuus on "ystävän" omaa henkistä kasvua, se tasaantuu ja tyyntyy lähitulevasuudessa. Jos tuollainen on pelkkää teeskentelyä, siihen väsyy nopeasti, eikä sellaista kulissia jaksa kukaan pitää loputtomiin pystyssä. Imeisesti tuossa uudessa tilanteessa on käymistilassa jonkinlainen sopeutumis- ja etsikkoaika.

Kaverina ottaisin etäisyyttä ja antaisin ystävän käydä tämä prosessi rauhassa läpi. Mikäli ystäväsi ei ole aidosti kiinnostunut kulttuurista ja yhteiskunnallisista asioista, niin pelleilyksihän tuo lopulta menee. Sinulla on lostava aitiopaikka seurata vierestä kuinka tuossa käy.

Vierailija
26/42 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös ihmisiä, jotka avioliiton kautta muuttuvat omasta mielestään ns paremman piirin ihmisiksi eivätkä tajua miltä se näyttää ulkopuolisista.

Vierailija
27/42 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yläluokka käyttää vähintään villory& bochia.

Harmi että ystävälläsi on noin katketa ystävä, että oikein nauraa.

Muista kertoa kaverille että hänkin tietäis missä mennään.

Vierailija
28/42 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää Vallilan tuotteista, enkä vanhojen presidenttien kulahtaneista rintakuvista. Minusta tuo on jymähtäneisyyttä, eikä mitenkkän hienoa ja ylellistä.

Vierailija
29/42 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat, että kaikki nuo kamat oli ostettu eilen ja juuri teidän vierailunne takia?

Tämä oli ehkä viikon kehnoin provo.

Joo, etenkin meriakvaario.

Ap.torolli ei ole akvaarioharrastajia.

Vierailija
30/42 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD

Vierailija
31/42 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, olen siis yläluokkaa kun on vallila verhot, iittalaa ja arabiaa ja savonian aterimet. Valkoistakin löytyy sisustuksesta, kiitos köyhyyden ja ikean.

Vierailija
32/42 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vallila on merkki huonosta mausta ja massajutuista, ei  yläluokkaisuudesta. Että  ap on pihalla.

Vallilahan on tosiaan halpismerkki massoille.

Minun jugendtaloni ikkunoita koristavat arabialaiset silkkimatot.

Vierailija
33/42 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mielelläni asuisin valkoisessa minimalistisessa kodissa mutta kun en asu yksin niin en voi koska nuo muut haluaa myös väriä, krääsää ja tauluja ym ym.

Vierailija
34/42 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalskahti korvaan kelohonka verhot. Rumimmat verhot ikinä. hyi yäk ne löytyy joka wt kodista

Vierailija
35/42 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vallila on merkki huonosta mausta ja massajutuista, ei  yläluokkaisuudesta. Että  ap on pihalla.

Vallilahan on tosiaan halpismerkki massoille.

Minun jugendtaloni ikkunoita koristavat arabialaiset silkkimatot.

No jo on yläluokkaista kun on oikein matot ikkunoissa.. Ei sentään laudanpätkät.

Vierailija
36/42 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja...

Vierailija
37/42 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savoniathan ovat ihan kamalia aterimia. Metallilevysta leikattuja ja kevyita. Sain lahjaksi ja annoin pois.

Vierailija
38/42 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo ole köyhien tavaroita. Tai me ainakin ollaan köyhiä ja meillä on paljon Vallilaa ja Iittalaa.

Vierailija
39/42 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun te luulette olevanne niin paljon parempia kun en ette osta sitä niin kamalaa vallilaa ja iittalaa. On se taas kumma miten jotakuta voi ärsyttää toisten sisustus niin paljon.

Vierailija
40/42 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Iittalan Kaj Franckin Kartio laseista ja kaatimesta sekä Ateenan kellot lasipalloista. Myös Essence punaviinilasit ja kaadin miellyttää silmää. Eteiseen sopi Vallilan pitkä valkoinen printtimatto. Marokkolaisuus on kauhistus. Samoin Gant. Skandinaavinen vaalea & harmaa, valoisa, askeettinen, funktionaalinen ja puu on oman maun mukaista. Jonkin sortin perversio minulla ilmeisesti on suurmiehistä/-naisista Kekkoseen, eteisessä on valkoinen kipsipää, jossa mies pitää hattuaan ja ohimennen sipaisen Kekkosen poskipäätä. Itse asiassa taidan kehystää meidän eteiseen sen kuvan missä Kekkonen hiihtää koivikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi