Rento menu viikonlopulle (synttärit)
Olisiko kenelläkään hyviä ideoita tarjoiluihin?Saa ehdotella ihan kaikenlaista, ihan oikean ruoan ajattelin ehkä tehdä, mutta saa ehdotella myös tapastyylistä ruokaisaa naposteltavaa. Suolaiset piirakat, salaatit, patongit ja sipsit eivät tällä kertaa ole se mitä haen, vaikka hyviä ovat toki nekin. Syöjissä on myös lapsia, joten sellaista, mikä maistuu myös heille. Jälkkärinä on mansikkakakku!
Kommentit (22)
Mustaamakkaraa ja puolukkahilloa. Juotavaksi piimää.
Katso jotain Hellapoliisi-sivustolta, siellä hyviä ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta henkeä?
minä mukaanlukien 7
Vierailija kirjoitti:
Tortillaa tai nachovuokaa
tortilloita mietin itsekin, ovat mahdollinen 😊
Jos haluat päästä helpolla tee alkuun vaikka maa-artisokkakeitto tuoreen leivän kanssa ja pääruoaksi kevyesti savustettu lohi pannulla paistettuna, sitruunainen kastike ja vihanneksia (esim. juuresmosaiikki tai parsaa jos löydät sitä ja lapsille varuiksi perunamuusia).
Mullakin synttärit maanantaina. Ajattelin ostaa neljä koppaa kaljaa ja kiskaista muutaman päivän kalsarikännit ja soitoillani/tekstareilla ärsyttää tuttuja.
Nyhtöpossuhamppareita tai tällaista https://www.hs.fi/ruoka/reseptit/art-2000005535295.html.
Lasagnea iso vuoka, salaattia ja leipää
Tortilloita
Nachopaistosta
Intialaista. Currya, samosaa, raitaa, naanleipää ja vaikka mitä. Jeps, mulla on nälkä😝
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat päästä helpolla tee alkuun vaikka maa-artisokkakeitto tuoreen leivän kanssa ja pääruoaksi kevyesti savustettu lohi pannulla paistettuna, sitruunainen kastike ja vihanneksia (esim. juuresmosaiikki tai parsaa jos löydät sitä ja lapsille varuiksi perunamuusia).
Kuulostaa hyvältä, pidän kalasta!
Vierailija kirjoitti:
Pasta carbonara.
tää olis iisi juttu
Vierailija kirjoitti:
Intialaista. Currya, samosaa, raitaa, naanleipää ja vaikka mitä. Jeps, mulla on nälkä😝
tää menee liian erikoiseksi pienten makuun
Vierailija kirjoitti:
Nyhtöpossuhamppareita tai tällaista https://www.hs.fi/ruoka/reseptit/art-2000005535295.html.
näyttää hyvältä ja rortillat olis varmasti monen suosikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tää menee liian erikoiseksi pienten makuun
Kai Intiassakin lapsetkin syö. Pointtina siis, että lasten makuhermoja aliarvioidaan.
Etanapannut kaikille alkuun, nam. Helppo tehdä.
Up, olisikos ideoita?