Kuinka usein sinua nainen yritetään iskeä?
Ja ikäsi?
Kai se sitten iästä johtuu, että alle 30 veenä miehet lähestyi paljon enemmän kuin nyt kolmivitosena...
Kommentit (37)
Ööö..ei kauhean usein. Johtuu kai osin siitä kun en käy ikinä missään, paitsi töissä, lidlissä ja kotona.
Kaveria oli kyllä Lidlissäkin joku yrittänyt ##ttu.
Eivät lähesty koskaan. Katsovat kyllä ja saattavat kaukaa huudella, että sulla on hyvä perse tai jotain vastaavaa. Ikäni on alle 30 v.
Vierailija kirjoitti:
Tää on miehen provo.
Eikä ole, miksi olisi? Mietin vain, että paljon enemmän oli miesjuttuja 10 v sitten kuin nyt. En keksi muuta syytä kuin että miehet nyt tykkää enemmän nuoremmista naisista.
No voisin laskea nuo tapaukset sormilla, ja ne sijoittuvat lähes kokonaan muutamaan opiskeluvuoteen. Mulla ei koskaan ole ollut jonoa, eikä ole tultu kotoa hakemaan. Netistä löytyi eka ja hyvä parisuhde. N27
Silloin kun menen baariin ja otan kontaktia ympärilleni (vs. kun menen ystävieni kanssa baariin eikä tarkoituskaan ole muuta kuin ottaa pari lasillista yhdessä kuulumisia vaihtaen eli osoitetaan elekielellä ettei kannata pyrkiä seuraan).
50+
Ohiksena: Kyse ei ole iskemisestä, mutta hyvin pienillä asioilla saa kyllä miesten huomion. Jos pidän hiukseni auki, laitan korkkarit jalkaan ja etenkin jos vielä pukeudun hameeseen, niin eipä tarvitse suojatien luona odotella, että pääsisi kadun yli. Kun kuljen farkuissa ja maihareissa ja tukka on ponnarilla tai pipon alla, niin olen näkymätön. 99 % ajasta valitsen olla näkymätön, mutta joskus kun tulee syystä tai toisesta laittauduttua niin huvittaa tuo miesten käytös.
Nykyisin ei niin kovin usein, koska minulla on "älä lähesty"-modus päällä. Ei todellakaan vähemmän voisi kiinnostaa tässä elämänvaiheessa.
Mutta jos lasken panssarini ja alan olla taas sosiaalinen, luulen että seuraa kyllä löytyy.
En sitten tiedä miksi minulla on aina ollut kaveri jos haluan. En ole kaunis. hoikka kyllä.
Kai se siitäkin johtuu että osaan flirttailla ihan luonnostaan ja näyttää lähestyttävälle. Mikä ei sitten tarkoita kaula-aukko napaan asti ja silikonit ja siihen malliin!
Normaalisti olen kiinnostunut ihmisistä ja asioista. Olen avoin. Ei se mitään tähtitiedettä ole!
Ikä? Aikuinen ja äiti x2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on miehen provo.
Eikä ole, miksi olisi? Mietin vain, että paljon enemmän oli miesjuttuja 10 v sitten kuin nyt. En keksi muuta syytä kuin että miehet nyt tykkää enemmän nuoremmista naisista.
Olisikin ollut ensimmäinen kerta kun joku myöntää että provo oli ja mies sen takana :D
Ei juur koskaan tosissaan. Käyn harvoin missään, missä olisi edes miehiä tai ne ei näe minua. Nyt oon jo keski-ikäinen, mutta aina on ollut samaa.
Paitsi, jos joskus harvoin käyn baarissa, laivalla tms. Silloin yritetään pokata, kysellään hyttiin, hotellihuoneeseen jne. Sama kuin aina, sekin, että nuorimmat kyselijät on parikymppisiä, edelleen! muitakin sentään, mutta itseäni vanhemmat miehet ei ole musta olleet koskaan kiinnostuneita mitenkään.
Lähestyisikin joku joskus niin, että mielessä olisi muutakin kuin pikapano tai pari...
Parisen kertaa viikossa, riippuu vähän missä käyn. Onhan se imartelevaa, mutta nyt parisuhteessa vähän ahdistaa miehenkin puolesta, vaikka kenenkään muun matkaan en ole lähdössä.
18v
Asun maalla. Oma mies yrittää iskeä päivittäin, usein onnistuukin. :D
Jos käyn kaupungissa, niin aina joku/jotkut vähintään katsoo pitkään tai hymyilee. Baarissa/ravintolassa iskuyrityksiä ollut aina todella paljon. Olen kaunis, hoikka ja luonnollinen nainen (ei ripsienpidennyksiä, rakennekynsiä, botoxia jne.). Ahdistelua olen kokenut valitettava monta kertaa tähän ikään mennessä tutuilta ja tuntemattomilta.
Veikkaan, että yhdistelmä kauniit kasvot + pitkät hiukset, hoikka tiimalasivartalo ja kauniit (ei "bimbot") vaatteet herättää huomion. Sinällään ei haittaa, jos ei tule iholle tai muuten käyttäydy törtösti, mutta ei todellakaan haittaa vaikka huomio vähenisi iän myötä, kunhan oma mies jatkossakin käy muhun kuumana.
Olisi kiva käydä joskus ravintolassa naisporukalla, niin ettei aina tule joku vastaan, joka ei ymmärrä "ei kiitos", vaan jää inttämään tai tyrkyttämään seuraa väkisin. Vihkisormus ei näihin vaikuta. Toki saa juttelemaan tulla, mutta tyyli ei ole vapaa. ..
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on miehen provo.
Olisikin ollut ensimmäinen kerta kun joku myöntää että provo oli ja mies sen takana :D
Varmaan joo, mutta mikä tässä aloituksessa on niin erikoista että olisi provo? Sama kuin kysyisin "pidätkö ruisleivästä" ja joku huutelisi että provo. Halusin tietää onko muilla kokemuksia että kolmenkympin jälkeen miesten kiinnostus vähenee vai johtuuko se kenties kohdallani jostain muusta (tämä olisi toivottavampaa toki, koska iälleen ei voi mitään).
Yleensä aina kun liikun jossain uudessa paikassa, eli ehkä pari kertaa kuussa vähintään. Ikää 28
En liiku kamalasti ihmisten ilmoilla, mutta facebookissa tulee parisuhdestatuksesta huolimatta iskuyritys noin kolme kertaa vuodessa. Baarissa (silloin harvoin kun käyn) lähestytään lähes poikkeuksetta joka kerta noin kaksi kertaa. Ihmisten ilmoilla selvinpäin päivänvalossa lähestytään noin 0-1 kertaa vuodessa. En ole kaunis, naamani on tavallinen, mutta ainakin olen hoikka ja pidän vartalostani hyvän huolen. Pukeutumistyylini on hiukan gootahtava, mikä on jostakin syystä aina vedonnut miehiin. Sinkkuna tuntui aina olevan joku hollilla kokeilemassa josko lämpenisin romantiikalle.
N24
Silloin kun menen ulkoilemaan Helsingin yöhön, niin aina on joku seuraa tarjoamassa. Vientiä on kyllä selvästi vähemmän, kun ikää on melkein 50v mutta ihan kiitettävästi kuitenkin :-)
Nykyään ei enää ikinä.
Fiksu some-mies tajuaa joutuvansa jo pitkästä katseesta Louhimiehen tilalle lynkattavaksi.
Mikäs siinä on aina jollekin niin vaikea ymmärtää, että kun vientiä ei kaikilla vaan ole samalla tavalla? Montako alapeukkua saan jos sanon, että eipä ole myöskään seksuaalisesti ahdisteltu?
Salaisuuteni on huomattava alipaino (hedelmätön olemus) ja en osaa flirttailla pelkästään lämpimikseni ilman tunteita. Kuljen vähän laput silmillä, en ilmeisesti näytä vastaanottavaiselta. Muuten olen ihan ihmisen näköinen ja oloinen. N27
Eipä olisi kyllä itsellä pokkaa iskeä ketään noin suoraan normi arjessa mitä täälläkin on kerrottu.
No en kyllä osaa edes flirttailla enkä tunnista yleensä naisten flirttailua. Kuulen sen muilta jälkikäteen kun joku oli flirttaillut.
M35
Ei ole ikinä kukaan lähestynyt tai yrittänyt iskeä. En ole edes ylipainoinen.
-ikisinkku n30