Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miten hammaskisko estää yhteen puremisen

Vierailija
21.03.2018 |

Niin

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No....ei ne hampaat ylety puremaan toisiaan, kun siinä on se kisko välissä...ei murene hampaan pinta, kun kisko ottaa sen voiman vastaan..

Vierailija
2/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, kiskoa kyllä saa purra mut ei hampaita, mulle näin sano hammaslääkäri. ja aika puremilla tuo jo onkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se estä puremista vaan hampaiden pinnan kosketuksen toisiinsa. Kiskonkin kanssa saa leuat jumiin, mutta jostain syystä ainakaan minä en niin pahasti kuin ilman. Ehkä siihen puremiseen ei saa niin paljon voimaa.

Vierailija
4/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisko jakaa voiman laajemmalle alueelle, jolloin hampaat eivät hajoa ja kulu.

Itse käytän, hammaslääkärini siunauksella, 8€ kappale maksavia pehmeitä hampaiden mukaan muotoiltavia kiskoja. Ne on tarkoitettu urheiluun.

Kisko leikellään ennen muotoilua sopivaksi ja kuumennetaan kiehuvassa vedessä. Pehmennyt kisko laiteaan suuhun, hampaat puristetaan yhteen ja imetään kisko hampaisiin kiinni.

Vierailija
5/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän, hammaslääkärini siunauksella, 8€ kappale maksavia pehmeitä hampaiden mukaan muotoiltavia kiskoja. Ne on tarkoitettu urheiluun.

Kisko leikellään ennen muotoilua sopivaksi ja kuumennetaan kiehuvassa vedessä. Pehmennyt kisko laiteaan suuhun, hampaat puristetaan yhteen ja imetään kisko hampaisiin kiinni.

Mistä ostat kiskoja? Netistä vai kaupasta?

Vierailija
6/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko käyttää yöllä ja auttoiko tinnitukseen

Vierailija
7/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokaupan sivulla halvin suoja oli 3,90. Kiitos vinkistä!213

Vierailija
8/8 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä! Onko minua viilattu linssiin! Hammaslääkäri on tuputtanut minulle aina ne yli 100€ purentakiskot jotka he teettävät, mutta jos nuo perus urheilusuojat toimivat, niin en kyllä enää haaskaa rahojani.

Olen niin lopen kyllästynyt koko narskutushommaan..