Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapureiden vaino. Nyt neuvoja kehiin.

21.03.2018 |

Auttakaa, kun mun naapurit ovat tehneet elämästäni h....tin. Nyt tuli mitta täyteen ja aion antaa korkojen kanssa takaisin.
Kertokaa pahimmat kostotoimenpiteet, mitä tiedätte tai mistä olette kuulleet.
Nyt ei ole mitään rajaa, kuinka pitkälle en menisi.

Kommentit (24)

1/24 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiki olisi kiva tietää että mitä ne naapurit on tehneet. Joskus on parempi vaan mennä poliisille. 

Vierailija
2/24 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lääkkeet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ensin täytyy kuulla mitä ne on tehny et voi suunnitella mahdollisimman täydellisen koston.

Vierailija
4/24 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta omakotitalo

Vierailija
5/24 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäädytä kusta ja laita postiluukusta.

Vierailija
6/24 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä onko mikään muiden antama neuvo oikein, mutta voisiko tällainen olla avuksi:

Kysy naapuriltasi asiallisesti, että "Mitä pahaa minä olen teille tehnyt? Ja tiedättehän, että kotirauhanrikkominen ja vainoaminen on laissa kielletty" ja siinä kaikki.

7/24 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehdin vasta nyt tänne takaisin. Kiitos myötätunnosta.

Muutin tällaiseen paritaloon vuosi sitten. Tämä on sellainen taloyhtiö, jossa on kaksi paritaloa eli niinkuin nelja taloa. Naapurit ovat kolme noin 65-vuotiasta pariskuntaa. Eli just jääneet eläkkeelle ja heillä on aikaa olla talopoliiseja. Kaikki ovat asuneet noissa taloissa 1980-luvulta lähtien ja ovat kavereita.

Itse olen erakko ja vasta jäänyt leskeksi. En alunperinkään muutanut tänne ollakseni kenenkään kaveri.

En nyt ehdi kuin kertoa muutaman esimerkin. Naapurin vaimo on kolmivuorotyössä oleva sairaanhoitaja. Aina hänen poissaollessaan oksettava ukko tulee ikkunoitteni taakse runkkailemaan. Entinen asukas sanoi, että pidä sälekaihtimet kiinni ettet näe sitä !! Minä olen sitä mieltä, että jonkun kylähullun takia en ala pimeässä asumaan ja elämään pelossa.

Sitten naapurit alkoivat syyttää, että minä toin tullessani tänne rottia ! Runkkari lähetti autonsa moottorin sidältä verisen rotan valokuvan mms ja sanoi "rotta oli tehnyt itsemurhan sinne"!!!!

Tässä asui ennen minua kissa, joka toi joka ilta portaille kuusi tappamaansa rottaa. Eli eiköhän ole selvä, että kissan muutettua rotat ilahtuivat esiintymään. Viikon kuluessa runkkari tappoi talostaan 37 rottaa. Keneltäkään muulta niitä ei löytynyt. Mun pitää kuitenkin maksaa ukon autoon uusi moottori.

Paljon muutakin on tapahtunut, mutta nämä nyt esimerkkeinä.

Hihat palaa näiden kanssa !!

Vierailija
8/24 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä helvettiä. 37 rottaa. Soittakaa tuholaistorjuja.

Vierailija
9/24 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses! Mä soittaisin poliisin runkkaria hakemaan, mutta muutama jäynäkin tuli mieleen. Ikkunan raosta kylmää vettä supersoakerilla päälle /vesi-ilmapalloja. Ottaisin myös aktista kuvia ja postittaisin vaimollensa.

Jäädytetty kusi postiluukkuun on kans pop. Moottoria en tod maksais vaan kehottaisin naapuria siivoamaan kotinsa, jos syöpäläiset sinne etsiytyy.

Vierailija
10/24 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo nyt on totta edes. Kuvaa sitä runkkaria kun on housut nilkoissa ikkunallasi, vie poliisille ja tee ilmoitus häiriköinnistä.

Rottia? Ihan oikeita rottia eikä hiiriä? Ilmoita taloyhtiöön.

Sulla EI ole velvollisuutta maksaa ukon moottoria autoon, sinä et pysty vaikuttamaan tuholaisten tekemään tuhoon. Ukko vetää höplästä, älä ole tyhmä.

Vierailija
11/24 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta kaiketikin?

Vierailija
12/24 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jösses! Mä soittaisin poliisin runkkaria hakemaan, mutta muutama jäynäkin tuli mieleen. Ikkunan raosta kylmää vettä supersoakerilla päälle /vesi-ilmapalloja. Ottaisin myös aktista kuvia ja postittaisin vaimollensa.

Jäädytetty kusi postiluukkuun on kans pop. Moottoria en tod maksais vaan kehottaisin naapuria siivoamaan kotinsa, jos syöpäläiset sinne etsiytyy.

Ei kannata mikään kostonretki. Siitähän soppa syntyy ja turha edes odottaa mitään apua poliisilta jos itse lähtee sille tielle. Hoida hommat asiallisesti.

Vierailija
13/24 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lääkkees ja mene maate.

Vierailija
14/24 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan taatusti ottaisin kuvan runkkarista ja sitten rikosilmoitusta tekemään. Rottiin tepsii tuholaistorjuja. Ja siis 37 rottaa??!! Tuohan on jo kaupungin terveystarkastajan asia. Ja miten helkutasta kukaan voi väittää jonkun tuoneen rotat mukanaan? Matkalaukussako? Kuulostaa niin sekopäiseltä touhulta että voiko olla tottakaan?

15/24 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taloyhtiö laittoi laskun tästä rottasodasta, joka jatkuu edelleen. Sen unohtui kertoa, että tämä rottarunkkari on isännöitsijä. Ei tästä oikein voi sille valittaa.

Eikä meillä ole ovissa postiluukkuja, kun on postilaatikot. Sen lukon k...pää tukki pikaliimalla ja nyt ei avain uppoa eikä käänny. Lukkoseppä, jos poraa lukon auki ja vaihtaa sen, on niin kallis ettei mulla ole varaa. Sitä paitsi se olisi todnäk. vain kertakäyttölukko, kun uusisivat tekonsa.

16/24 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
17/24 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli Pillipiipari satu mieleen. Siinä ei tosin tainnut olla runkkaavaa isännöitsijää.

Vierailija
18/24 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Mulle taloyhtiö laittoi laskun tästä rottasodasta, joka jatkuu edelleen. Sen unohtui kertoa, että tämä rottarunkkari on isännöitsijä. Ei tästä oikein voi sille valittaa.

Eikä meillä ole ovissa postiluukkuja, kun on postilaatikot. Sen lukon k...pää tukki pikaliimalla ja nyt ei avain uppoa eikä käänny. Lukkoseppä, jos poraa lukon auki ja vaihtaa sen, on niin kallis ettei mulla ole varaa. Sitä paitsi se olisi todnäk. vain kertakäyttölukko, kun uusisivat tekonsa.

Tee nyt hyvä ihminen ilmoitus poliisille tai muuta sieltä pois. Kirjoita jokaisesta kiusaamisesta myös päivämäärä ja mahd. kellonaika muistiin, ota niitä kuvia. Laskua et kyllä maksa elleivät pysty todistamaan että juuri sinä olet tuholaisia tuonut. Johan tuo on kotirauhan rikkomista eikä edes isännöitsijä saa käyttäytyä lain vastaisesti. 

Todellakaan mikään kosto ei auta, menee itseltäsi uskottavuus jos ymmärrät viedä asiaa eteenpäin, ja vie sitä niin kauan että ukolle tulee tuomio.

Vierailija
19/24 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikä edellinen asukas on sinulle suoraan kertonut runkkarista ja rotista ja sinä olet silti päättänyt muuttaa sinne? Kaikki ovat eläkkeellä mutta sitten yksi onkin kolmivuorotyössä?💊

Vierailija
20/24 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on totta niin siitähän selviää ottamalla kuvan siitä ukosta puuhissaan.