En halua miestä/naista, joka HAKEE seuraa baarista tai deittisovelluksista
Mun mielestä se on säälittävää, että on niin seuraa vailla että sitä pitää hakemalla hakea.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti kaikki netti- ja baari-ihmiset nyt kyynelehtii surusta ja tuskasta kun menettivät niin hienon, sivistyneen ja hyvätapaisen naisen. Not.
Luulin ap:tä mieheksi.
Jännä juttu kun miettii, että täällä ei ole miehiä. Jotain peräkammarin Einoa ei lasketa.
Aijaa. Minä taas näen asian niin, että on ihan positiivista yrittää lähestyä ihmisiä, oli se sitten mitä kautta tahansa. Harvoin kukaan tulee sentään kotoa hakemaan ja netti on nykyaikaa. En minäkään mitenkään ketään hakemalla hae, mutta voi sitä kuitenkin tulla tutustumisen arvoinen ihminen vastaan vaikka siellä baarissa tai netissä, kun siellä sattuu olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti jos on kaunis nainen niin ehdokkaita tulee ovista ja ikkunoista arjessakin.
Mitä kauniimpi nainen, sitä vähemmän miehet lähestyvät tosielämässä. Yksin saa kulkea, vain etäältä tuijotellaan. Tavallisilla menee paremmin.
Tästä kaipaisin tutkimustuloksia. On todella vaikeaa niellä tämä usein heitetty "totuus".
Samaa kaipailen ja onko nämä kauniit niitä ylilaittautuneita joita ei ilman meikkiä tunnista aamulla.
Olisi kieltämättä mielenkiintoista nähdä jotain tutkimuksia tästä. Tavallaan ymmärrän tätä "totuutta", itse en lähtisi iskemään liian kaunista naista. Järkikin jo sanoo, ettei ole mitään mahkuja, joten oman mielenterveyden kannalta parempi jättää väliin.
Ydinkysymys eli millainen on liian kaunis ketä et lähestyisi?
Vaikeaa pukea sanoiksi, mutta silloin tällöin tulee vastaan naisia jotka saa sydämen lyömään vähän nopeammin. Joku saattaa olla klassisen kaunis, jollakin on erittäin kauniit silmät, jollakin ihana hymy jne.
Niissä on van se jokin. Jos menisin juttelemaan niiden kanssa, menis varmaan pakka sekaisin.
Ja joo, en ole normaalisti vässykkä :D Reilusti yli kolmekymppinen mies :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netti on vain yksi julkinen, sosiaalinen ympäristö. Siellä tullaan vastaan kuten kahvilassa, kadulla, kirjastossa. Se on tapa tulla ihmisten ilmoille, ilmoittaa, että on olemassa, ja tarkastella, keitä muita maailma sisällään pitää.
Toinen tapa on astua ovesta ulos ja katsella ympärilleen.
Paremmin siellä näkee maailman kuin ruutua tuijottamalla.
- Just saying.
Kävin äsken. Ei ollut kuin yksi koiranulkoiluttaja ja mun poikani. Ohi meni kolme autoa. Tulin kotiin ja sain neljä uutta Tinder-matchia. Mä olen niiden mielestä hirmu kaunis. Tuli hyvä mieli. Me jutellaan nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netti on vain yksi julkinen, sosiaalinen ympäristö. Siellä tullaan vastaan kuten kahvilassa, kadulla, kirjastossa. Se on tapa tulla ihmisten ilmoille, ilmoittaa, että on olemassa, ja tarkastella, keitä muita maailma sisällään pitää.
- Just saying.Kävin äsken. Ei ollut kuin yksi koiranulkoiluttaja ja mun poikani. Ohi meni kolme autoa. Tulin kotiin ja sain neljä uutta Tinder-matchia. Mä olen niiden mielestä hirmu kaunis. Tuli hyvä mieli. Me jutellaan nyt.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Just saying.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Just saying.
Nämähän eivät sulje toisiaan pois.
Ei tässä elämässä mitään saa, jos itse ei tee asioiden eteen jotakin.
Ainakin tarjonta 40-45 -vuotiaissa naisissa on todella surkea online -deittipalveluissa. Parhaat taitaa olla vielä ekalla kierroksella ja ne jämät on jäljellä. Kai sitä pitää odottaa vielä toiset viisi vuotta niin tarjonta paranee. Avaan puolen vuoden välein Tinderin ja pääosin samat naamat siellä. Ovat kaiken lisäksi supernirsoja, meinaavatko oikeasti löytää jonkun prinssin itselleen. Sääliksi käy.
Itse aion jatkossa panostaa IRL -tapaamisiin eli täytynee vaivautua baareihin ja illanistujaisiin kavereiden kanssa. On paremmat mahdollisuudet päästä naisten kanssa juttusille eivätkä naiset ole sosiaalisissa tapahtumissa niin nirsoja kuin noissa deittipalveluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti kaikki netti- ja baari-ihmiset nyt kyynelehtii surusta ja tuskasta kun menettivät niin hienon, sivistyneen ja hyvätapaisen naisen. Not.
Jännä juttu kun miettii, että täällä ei ole miehiä. Jotain peräkammarin Einoa ei lasketa.
Minä ainakin luulen olevani sellainen.
No, käynkin täällä satunnaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täällä, mutta heidän viestinsä eivät eroa naisten viesteistä ellei sisällöstä käy ilmi. Sellaisia normaaleja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tarjonta 40-45 -vuotiaissa naisissa on todella surkea online -deittipalveluissa. Parhaat taitaa olla vielä ekalla kierroksella ja ne jämät on jäljellä. Kai sitä pitää odottaa vielä toiset viisi vuotta niin tarjonta paranee. Avaan puolen vuoden välein Tinderin ja pääosin samat naamat siellä. Ovat kaiken lisäksi supernirsoja, meinaavatko oikeasti löytää jonkun prinssin itselleen. Sääliksi käy.
Itse aion jatkossa panostaa IRL -tapaamisiin eli täytynee vaivautua baareihin ja illanistujaisiin kavereiden kanssa. On paremmat mahdollisuudet päästä naisten kanssa juttusille eivätkä naiset ole sosiaalisissa tapahtumissa niin nirsoja kuin noissa deittipalveluissa.
Olettaen, että olet itsekin samaa ikäryhmää (tai kenties vuoden pari vanhempi), niin luulen että olet vaan hivenen aikaasi edellä. Nuoremmat sukupolvet omaksuvat nämä uudet sosiaaliset kanavat usein paljon nopeammin, etenkin noinkin hurjan asian kun kumppanin etsimisen suhteen. Silti, kun katsoo vaikkapa facebookkia nykyään, niin eiköhän netistäkin ala parin kolmen vuoden päästä jo löytymään paremmin ja nirsojenkaan ei enää parane nirsoilla :)
Vierailija kirjoitti:
Tämä oletus pitäisi paremmin paikkansa, jos kaikki maailman ihmiset olisivat syntyneet samana vuonna. Tosiasia kuitenkin on, että ihmisiä on eri ikäisiä ja eri elämänvaiheissa, myös saman ikäisinä eri elämänvaiheissa. Ihmisiä pariutuu ja eroaa koko ajan.
Säälittävää? Siis onko säälittävää kaivata seuraa elämäänsä ylipäänsä, vai onko se säälittävää että hyödyntää nykytekniikkaa? En oikein näe kummassakaan säälittävää.
Naamiaisissa XD