Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua miestä/naista, joka HAKEE seuraa baarista tai deittisovelluksista

Vierailija
21.03.2018 |

Mun mielestä se on säälittävää, että on niin seuraa vailla että sitä pitää hakemalla hakea.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työntekijän, jopa kaverin, voi löytää netistä.

Parisuhteessa on sanattomia, tärkeitä asioita, jotka vaikuttavat haluun tutustua lähemmin tai joista voi heti tietää, että ei halua kontaktia.

Mutta nettideittailuhan onkin armotonta itsensä markkinointia ja suhdeshoppailua. Valehdella, peitellä ja rehennellä saa, ja niin tehdäänkin.

Ikäänkuin tyyppi olisi parempi, kun se tekee itsestään hyvän mainoksen.

Kärsimätöntä, ahnetta, keinotekoisen tehokasta. Ei kiinnosta yhtään.

Jos ei pysty juttelemaan ihmisille livenä, on asiat heikosti. Netissä ei näe toisen ilmeitä, ruumiinkieltä, kuule ääntä, tunne tuoksua - kaikki erittäin tärkeitä intiimissä suhteessa. Livenä huomaa vilpillisyydenkin. Netissä on hyvä vedättää, ja vongata kymmentä yhtä aikaa. Livenä tällaiset sankarit jää kiinni alle aikayksikön.

Ei nettideittailulle. Kyllä elämälle.

Minä olen ymmärtänyt, että netistä löytynyt ihminen tavataan ensin ihan normaalisti vaikka kahvilassa, eikä heti aleta seurustelemaan tai hypätä sänkyyn. Sinulla siis on toisenlaisia kokemuksia?

Vierailija
22/57 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halunnut. 

Elän edelleen yksin.

N52

PS Joskus kannattaa tinkiä periaatteistaan, jos haluaa parisuhteen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kaikki netti- ja baari-ihmiset nyt kyynelehtii surusta ja tuskasta kun menettivät niin hienon, sivistyneen ja hyvätapaisen naisen. Not.

Vierailija
24/57 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti jos on kaunis nainen niin ehdokkaita tulee ovista ja ikkunoista arjessakin.

Mitä kauniimpi nainen, sitä vähemmän miehet lähestyvät tosielämässä. Yksin saa kulkea, vain etäältä tuijotellaan. Tavallisilla menee paremmin.

Tästä kaipaisin tutkimustuloksia. On todella vaikeaa niellä tämä usein heitetty "totuus".

Samaa kaipailen ja onko nämä kauniit niitä ylilaittautuneita joita ei ilman meikkiä tunnista aamulla.

Olisi kieltämättä mielenkiintoista nähdä jotain tutkimuksia tästä. Tavallaan ymmärrän tätä "totuutta", itse en lähtisi iskemään liian kaunista naista. Järkikin jo sanoo, ettei ole mitään mahkuja, joten oman mielenterveyden kannalta parempi jättää väliin.

Ydinkysymys eli millainen on liian kaunis ketä et lähestyisi?

Olen eri, mutta minua eivät miehet ole juurikaan lähestyneet. En meikkaa melkein yhtään, olen hoikka, pitkät vaakeat hiukset, klassinen asiallinen peittävä tyyli. Useasti on pysäytetty kadulla ja pyydetty malliksi. Olen iskenyt kaikki miehet menemällä itse juttelemaan. Onnistumisprosentti oma-aloitteisessa iskemisessä ollut sata. Pari on kommentoinut, että etteivät olisi itse uskaltaneet tulla juttelemaan minulle, koska olen liian kaunis. Ensimmäinen poikaystäväni oli malli ja niin on aviomiehenikin.

Vierailija
25/57 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa on sanattomia, tärkeitä asioita, jotka vaikuttavat haluun tutustua lähemmin tai joista voi heti tietää, että ei halua kontaktia.

Mutta nettideittailuhan onkin armotonta itsensä markkinointia ja suhdeshoppailua. Valehdella, peitellä ja rehennellä saa, ja niin tehdäänkin.

Jos ei pysty juttelemaan ihmisille livenä, on asiat heikosti. Netissä ei näe toisen ilmeitä, ruumiinkieltä, kuule ääntä, tunne tuoksua - kaikki erittäin tärkeitä intiimissä suhteessa. Livenä huomaa vilpillisyydenkin. Netissä on hyvä vedättää, ja vongata kymmentä yhtä aikaa. Livenä tällaiset sankarit jää kiinni alle aikayksikön.

Netissä tapaamisen jälkeen on yleensä tapana tavata livenä ennen parisuhteen virallistamista.

Vierailija
26/57 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tinderissä hakematta sieltä mitään. Ilmeisesti siis kelpaa aplle.

Vierailija
27/57 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on vain yksi julkinen, sosiaalinen ympäristö. Siellä tullaan vastaan kuten kahvilassa, kadulla, kirjastossa. Se on tapa tulla ihmisten ilmoille, ilmoittaa, että on olemassa, ja tarkastella, keitä muita maailma sisällään pitää.

Vierailija
28/57 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähikaupan ilmoitustaululla oli paperilappuilmoitus. Siinä 75-vuotias leskimies etsi mukavaa naisystävää kahvitteluun ja ulkoiluun. Lappu hävisi parissa päivässä. Minusta se oli tosi symppistä ja toivottavasti pappa löysi etsimänsä.

Vierailija
29/57 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan usko, että tuo "liian kaunis lähestyttäväksi" on sellaisenaan totta. Vaikka nainen olisi kuinka kaunis, ei se välttämättä estä miesten lähestymistä, kyse on enemmän naisen olemuksesta. Jos nainen vaikuttaa mukavalta ja sympaattiselta, siis helposti lähestyttävältä, niin miehet uskaltautuu kyllä tekemään tuttavuutta, vaikka olisi mikä suuren luokan kaunotar.

Vierailija
30/57 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä nyt taas?

Nettideittailu on täysin samaa kuin "perinteinen", se ensimmäinen kontakti vain tehdään netin kautta, sen jälkeen normaaleja treffejä joissa tutustutaan.

Vierailija
31/57 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kaikki netti- ja baari-ihmiset nyt kyynelehtii surusta ja tuskasta kun menettivät niin hienon, sivistyneen ja hyvätapaisen naisen. Not.

Luulin ap:tä mieheksi.

Vierailija
32/57 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hieman ihmettelen aina tuota hyväksyttäviin ja huonoihin tapaamismuotoihin. Tinderissäkin yllättävän monella lukee että valehdellaan yhdessä missä tavattiin. Miksi ihmeessä? Ne jotka eivät tunne arvomailmaani eivät ole niin merkityksellisiä mulle, että ei haittaa vaikka ajattelisivat alkaneen yhden yön suhteesta ja ne joilla on merkitystä tietävät ettei ne ole minulle.

Sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua sanotaan ;)

M29

Vierailija
33/57 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä nyt taas?

Nettideittailu on täysin samaa kuin "perinteinen", se ensimmäinen kontakti vain tehdään netin kautta, sen jälkeen normaaleja treffejä joissa tutustutaan.

Täysin samaa mieltä. Näin se meni minullakin. Ensin tutustuin mieheen viestitellen ja puhelimessa jutellen, tein itselleni selväksi että ihan täyspäinen on ja uskallan treffeille lähteä. Neljäs mies oli se minun match, vaikkakin kaikki kolme aikaisempaa oli mukavia nekin. Seksiä ei ollut treffeillä kenenkään kanssa. Nyt ihanassa parisuhteessa, tasapainoisen ja fiksun miehen kanssa jossa lempi leiskuu. Onneksi lähdin nettiin!!

Vierailija
34/57 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on säälittävää, jos yksinäinen tai parisuhdetta kaipaava tekee itse jotain asialle? Mielenkiintoinen näkökulma. Paheksutko yleensäkin kaikkea oma-aloitteellisuutta?

Vierailija
35/57 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua miestä, joka hakee tietoa netistä. Kyllä pitää hakea kirjastosta tieto ja ympäristön ihmisiltä kyselemällä.

Vierailija
36/57 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua miestä, joka hakee tietoa netistä. Kyllä pitää hakea kirjastosta tieto ja ympäristön ihmisiltä kyselemällä.

Toden totta. Itsehän en suostu edes puhumaan puhelimen välityksellä miehille, hyh miten vulgääriä. Meidän suvussa on aina käytetty lennätintä, ja niin käytetään jatkossakin.

Vierailija
37/57 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää  pitää etsiä että sen löytää. 

Kiva että jotkut tyytyy baarituttavuuksiin.

Vierailija
38/57 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää  pitää etsiä että sen löytää. 

Kiva että jotkut tyytyy baarituttavuuksiin.

Ei! Etkö lukenut? Ei baarissa saa tutustua.

Vierailija
39/57 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toden totta. Itsehän en suostu edes puhumaan puhelimen välityksellä miehille, hyh miten vulgääriä. Meidän suvussa on aina käytetty lennätintä, ja niin käytetään jatkossakin.

Hienoa. Minunkin suvussa on lennätin käytössä. Toisinaan viestit viedään perille hevosella mutta aika harvoin käytössä tämä tapa.

Vierailija
40/57 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netti on vain yksi julkinen, sosiaalinen ympäristö. Siellä tullaan vastaan kuten kahvilassa, kadulla, kirjastossa. Se on tapa tulla ihmisten ilmoille, ilmoittaa, että on olemassa, ja tarkastella, keitä muita maailma sisällään pitää.

Toinen tapa on astua ovesta ulos ja katsella ympärilleen.

Paremmin siellä näkee maailman kuin ruutua tuijottamalla.

- Just saying.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme