Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion lopettaa kaiken turhan kauneushömpän/miesten miellyttämisen

Vierailija
20.03.2018 |

ja keskittyä oikeasti hyvinvointiini! Esimerkiksi ripsienpidennykset pois ja rahat kuntosalikorttiin. Sokeroinneista/sheivauksesta olen jo luopunut. Kynnet on omat.

Muita ideoita?

Kampaajasta ja hiustenvärjäyksestä en aio luopua.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Itsekin olen ainakin vähentänyt rutkasti kun aloin vältellä turhia kemikaaleja ja jotenkin kun vähensin meikkausta, aloin nähdä kauneutta esim hyvässä ihossa. Pisamissa, hyvissä hampaissa. Luonnollisuudessa. Hassua.

Vierailija
22/37 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja keskittyä oikeasti hyvinvointiini! Esimerkiksi ripsienpidennykset pois ja rahat kuntosalikorttiin. Sokeroinneista/sheivauksesta olen jo luopunut. Kynnet on omat.

Muita ideoita?

Hmm... Eli mitä siis loppujen lopuksi muutat? Et enää meinaa käyttää övereitä ripsienpidennyksiä ja et meinaa sheivsta hanuriasi? No onpa isot suunnitelmat, wau!! Oli taas siis niin turhanpäiväinen aloitus, että huhheijaa vaan. Kuntosalikortin hankkiminenkin on sinulle varmasti turha ostos, et käy siellä kuitenkaan.

Kuinka vanha pimu olet? 18 ehkä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita ideoita?

Hmm... Eli mitä siis loppujen lopuksi muutat? Et enää meinaa käyttää övereitä ripsienpidennyksiä ja et meinaa sheivsta hanuriasi? No onpa isot suunnitelmat, wau!! Oli taas siis niin turhanpäiväinen aloitus, että huhheijaa vaan. Kuntosalikortin hankkiminenkin on sinulle varmasti turha ostos, et käy siellä kuitenkaan.

Kuinka vanha pimu olet? 18 ehkä?

Olen 38 vuotias nainen. Ripsienpidennykset eivät ole olleet överit vaan hillityt ja hanuria en ole sheivannut koskaan. Muusta sheivauksesta olen luopunut pikkuhiljaa :)  ap

Vierailija
24/37 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita ideoita?

Tässä taas yksi louhimies "ohjaamassa" naisia. Tee palvelus ja painu sinne minne ei päivä paista.

Vierailija
25/37 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vie tota liian pitkälle, toi nyt on ihan ok, että ripsienpidennykset vaihtuu kuntosalikorttiin, varmasti muutos on positiivinen, kun se salilla käynti alkaa näkymään.

Mutta, älä nyt sheivausta lopeta hyvä ihminen.

Kynnet voi myös itse pitää hienoina, viilata, hioa ja lakata.

Joo, ja älä luovu kampaajasta.

Miksei sheivausta saisi lopettaa? ;) No kainalot kyllä sheivaan; vähentää hien hajua.

Öö, ihan vaan hygienia- ja esteettisyyssyistä. Yök.

Vierailija
26/37 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion tästedes sivuuttaa palstamiesten tekstit.

Ajan tuhlausta.

Luen vain naisten jutut. Let's face it, palstamiesten äo ja psyykkinen terveydentila on heikko.

Trollit on helppo tunnistaa, joten naiseksi tekeytyvä mies jää kiinni.

Oikeastaan kannattaisi sivuuttaa kaikki typerät jutut, joita täällä vilisee. Sekä miesten, että naisten.

Vierailija
27/37 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä vie tota liian pitkälle, toi nyt on ihan ok, että ripsienpidennykset vaihtuu kuntosalikorttiin, varmasti muutos on positiivinen, kun se salilla käynti alkaa näkymään.

Mutta, älä nyt sheivausta lopeta hyvä ihminen.

Kynnet voi myös itse pitää hienoina, viilata, hioa ja lakata.

Joo, ja älä luovu kampaajasta.

Miksei sheivausta saisi lopettaa? ;) No kainalot kyllä sheivaan; vähentää hien hajua.

Öö, ihan vaan hygienia- ja esteettisyyssyistä. Yök.

Niin, esteettisyydestä haluan tässä juuri päättää itse :) enkä usko hygienian olevan ongelma.

ap

Vierailija
28/37 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita ideoita?

Olen kokeillut kerran elämässäni sekä ripsien että kynsien pidennyksiä. En ymmärtänyt, miksi sellaisia kannattaisi hankkia. Sheivaan kainalot ja sääret, koska käyn uimahallissa ja kuntosalilla ja ne ovat omasta mielestäni rumat. En meikkaa, en värjää hiuksia ja hiukseni pidän pitkinä, jotta ei tarvitse maksaa maltaita kampaajalle.

En halua myrkyttää kehoani kemikaaleilla enkä käyttää tuotteita, joiden kehittämisessä on tuotettu tuskaa eläimille. Siksi.

Vierailija
29/37 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita ideoita?

Tässä taas yksi louhimies "ohjaamassa" naisia. Tee palvelus ja painu sinne minne ei päivä paista.

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa... :) Olen ihan nainen ja vanhempi rouva kuin ap, mutta nämä ap:n tapaiset sutturan ovat valitettavasti täysin naurettavia. He kyllä jaksavat jankuttaa asiastaan ja varmaan kaveritkin ovat tästä isosta elämänmuutoksesta kuulleet triljoona kertaa, mutta mitään ei tapahdu kuitenkaan. Sitä paitsi, ripsienpidennykset nelikympppisellä... Noloa. :D

Vierailija
30/37 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketään miestä joka olisi pakottanut naisia meikkaamaan tai pidentämään ripsiä. Omasta vapaasta tahdostanne te luette naistenlehtiä ja tärvelette pärstänne täyteen ties mitä maaleja. Turha syyttää miehiä omista valinnoistanne. Ei ole miesten vika, jos te olette niin huomionkipeitä, että on pakko herätä tuntia aikaisemmin maalaamaan itseään. Nyt leikitään todella radikaalia räväyttäjää, kun on huomattu, että on kivempi nukkua pidempään aamulla ja jättää meikit vähemmälle.

yst. terveisin duunari Mauno

Duunari Mauno olet ihan oikeassa. Naiset hössöttävät ihan itse ja kilpailevat keskenään loputtomasti ja se on naisten oma ongelma. Siitäkin varmasti päästäisiin hiljalleen eroon aloittajan kaltaisella asenteella.

Itse laitan päivällä ripsaria, koska tykkään ulkonäöstäni kun on ripsaria. Kynnet minulla on ihan järkyttävät katukonnan kynnet ja kesällä puen kesämekkoja, koska ne on ihania. Talvella olen järkyttävä ryysyjooseppi. Hiukset värjään, koska tumma väri sopii minun silmilleni.

Siis itse tykkään itsestäni noilla eväillä :) Käyn salilla, vaikka teen miestenhommia päivisin ja työkin pitää jo kunnossa. Kainalot sheivaan, muuta en.

Maunoduunari olen saanut kuulla "puutteistani" nykyiseltä mieheltäni. Sanoipa jopa, että on työlästä rakastella kanssani, kun ei saa minusta mitään seksikästä mielikuvaa :D Olen siis kuitenkin tosi hyvässä kunnossa näin niinkuin millälie mittarilla, mutta siis timmi ja hyvännäköinen. Olen aina saanut huomiota, vaikka en itseeni ole kauheasti satsannutkaan.

Mutta todellakin noita miehiä on, jotka vaativat naiselta noita miellyttämisasioita ja hauskinta on, kun he eivät itse lunasta sitä mitä naiseltaan vaativat.

Vierailija
31/37 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita ideoita?

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa... :) Olen ihan nainen ja vanhempi rouva kuin ap, mutta nämä ap:n tapaiset sutturan ovat valitettavasti täysin naurettavia. He kyllä jaksavat jankuttaa asiastaan ja varmaan kaveritkin ovat tästä isosta elämänmuutoksesta kuulleet triljoona kertaa, mutta mitään ei tapahdu kuitenkaan. Sitä paitsi, ripsienpidennykset nelikympppisellä... Noloa. :D

Kuulet ihan ensimmäisten joukossa tästä ;)  Jokainen saa olla mitä mieltä haluaa, mutta miksiköhän tämä "suuri" ja "nolo" elämänmuutokseni aiheuttaa Sinussa näin suuria tunteita? ap

Vierailija
32/37 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ärsyttävää kun miehet luulee että kaikki naiset meikkaa, pukeutuu kauniisti ja laittaa hiukset heidän huomionsa takia.. Hohhoijaa, on suuret luulot itsestään.. Minä laittaudun ihan itseni takia..

Vierailija
33/37 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ap.

Osaa meistä miehistä miellyttää myös enemmän luonnollinen nainen :-)

Anna luonnollisen karvoituksesi palata normaaliin tilaansa, sillä seksuaalisuuteen kuuluvat myös tuoksut, puhtaat sellaiset.

Feronomeja muistaakseni nimeltään. Olen varma että edustamalla luonnollisempaa naistyyppiä, lisääntyy miesten huomio sinua kohtaan. Ainakin vilkaisevat kahdesti, elleivät uskalla ujoina tulla sanalle :-)

Vierailija
34/37 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on vapauttavinta ikinä. Ole sellainen kuin haluat, voi hyvin, viihdy nahoissasi ja vedät puoleesi ihmisiä, jotka pitävät sinusta siksi, kuka olet eivätkä siksi, että miellytät heitä. Siinä voi olla hienoinen ero. :)

Täällä ikätoveri, hippitäti, jolla on eräjormamies. Me sovitaan hienosti yhteen; ei haittaa savunhaju tai neulaset tukassa. Tekoripsiä en ole koskaan edes kokeillut. Meillä on 17-v tytär, jota laittautuminen kiinnostaa kovasti. Mikäs siinä, kunhan sitä tekee omasta halustaan, ei jonkin sosiaaliswn pakon vuoksi. (Näyttää helpottaneen sitten yläasteen.) Kukin tyylillään.

Vierailija
35/37 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ärsyttävää kun miehet luulee että kaikki naiset meikkaa, pukeutuu kauniisti ja laittaa hiukset heidän huomionsa takia.. Hohhoijaa, on suuret luulot itsestään.. Minä laittaudun ihan itseni takia..

No niinpä varamaan teetkin. Huviksesi ajelet jalkakarvojasi, kainalokarvojasi, pimpankarvoja ja nypit kulmat ja haituvat poskilta ja ylähuulelta.

Käyt kampaajalla, värjäät hiuksiasi, laittelet raitoja, ajat sivukaljun Wt.

Ostelet käsilaukkuja, muotivaatteita ja kävelet piikkareissa.

Paklaat kasvojasi pävittäin, laitteöet ripsarit, pohjat, puuterit, huulipunat.........

Ostelet koruja ja korviksia, tangoja ja rintoja kohottavia rintsikoita.

Mukava harrastus aivan omaksi iloksi, ja mukavastihan siinä aikakin kuluu hararstusten parissa touhutessa.

Jotkut keräävät postimerkkejä, jotkut virkkaavat pitsiä, joten mitäs outoa se on harrastaa itseään ja onpahan sitten aina harrastusvälineet mukana kun liikkeelle jonnekin lähtee :-)

Vierailija
36/37 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa luulen että tässä käy aivan päinvastoin kun luulet. Miehet pitävät yleisesti luonnollisista naisista, ainakin iso osa meistä. Kun lopetat kaikenmaailman turhuudet, saatatkin alkaa miellyttää miehiä entistä enemmän.

Vierailija
37/37 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet juuri inhoaa noita kauneusjuttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme