Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia, jotka eivät ole koskaan kokeneet seksuaalista häirintää?

Vierailija
20.03.2018 |

Tuntuu, että muka kaikkia naisia on joku joskus ahdistellut, mutta minusta se tuntuu uskomattomalta. Olen itse 24-vuotias nainen eikä kukaan mies ole koskaan edes puhunut minulle vapaa-ajalla tai mitään ei-pakollisia asioita. Olen ruma ja ylipainoinen, se varmaan vaikuttaa, miehet eivät kiinnostu. Olen kuitenkin kuullut monilta "samaa tasoa" olevilta naisilta, että heillä on paljon kokemuksia häirinnästä. Olen siis ilmeisesti erittäin onnekas, kun en ole mitään tällaista ikinä kokenut?

Muita naisia, jotka eivät ole koskaan kokeneet seksuaalista häirintää?

Vaihtoehdot

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas. Ja se ettei sinua ole ahdistelu ei tarkoita että olisit jotenkin ruma tai "huonompitasoinen", ulkonäöllä ei ole paljon mitään tekemistä ahdistelun kanssa

Vierailija
2/2 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minua on ahdisteltu. Hassuinta on se, että se tapahtui ollessani nuori, ujo, aknenaamainen ja ruma. Sukulaismies ahdisteli. 

Yksi nuoruudessani tapahtunut kokemus oli sellainen, että ventovieraat nuoret miehet huutelivat minulle törkeyksiä ulkonäöstäni, tekivät minusta pilaa ja arvioivat ääneen sitä, olenko pantava vai en. Silloin nuorena tuo tilanne tuntui nöyryyttävältä ja pahalta, mutta myöhemmin olen oivaltanut, että siinä oli myös jonkinlainen seksuaalisen häirinnän ulottuvuus. 

Arvoisa ap, seksuaalisessa häirinnässä ei aina ole kyse siitä, että kohde olisi häiritsijän mielestä himottava tai haluttava. Seksuaalisessa häirinnässä on aina kyse vallankäytöstä. Myös "ruma, en panis" -tyyppistä huutelua voidaan pitää seksuaalisena häirintänä, koska siinä halvennetaan kohteen kehoa ja seksuaalisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän