Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi inttää ja inttää että hänestä tulee taitoluistelija

Vierailija
20.03.2018 |

Mun tietämys lajista on tasan se mitä telkkarista tulee, seuraan kyllä paljon ja olen kova fani ja siitä kai tuo on tullut, nyt kun sanoin että loppuviikon aioin sitten olla taas telkkarin ääressä (katson areenalta tai jos on eurosportilla niin sieltä, suorana kaiken, mitä ei yle lähetä telkkarissa suorana). Mutta tähän aikaan vuodesta? Voisi kyllä mennä kokeilemaan, mutta eikös ne luistelukoulut ala yleensä yksyllä? Ikä on neljä vuotta, lokakuussa viisi. Hyvä harrastus se varmaan on. Fanittaa kovasti Shoma Unoa ja kysyy koko ajan että milloin Soman vuoro on. Poikalapsi kyseessä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse opeta luistelemaan? Mene lapsen kanssa jäälle ja opeta perusteet. Jos vielä senkin jälkeen on kiinnostunut niin sitten luistelukouluun kun alkaa. Minusta on vaan ihan hyvä että noinkin nuorena alkaa kiinnostus johonkin lajiin, ei tarvitse vanhemman itse pakottaa mihinkään.

Vierailija
2/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luistelemassa toki käyty ja kelit suosineet, mutta minä en itse voi luistella jalkavamman takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luistelukouluun vaan. Kyllä ne siellä kertoo onko rahkeita.

On erittäin kallis harrastus. Ja vaatii vanhemmilta paljon. Aikaa, paneutumista ja rahaa.

Vierailija
4/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkoot ulkojäillä, vielä kerkiää.

Vierailija
5/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetelkoot ulkojäillä, vielä kerkiää.

No ei ainakaan täällä Helsingissä.

Vierailija
6/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie lspsi luistelemaan, siitä se joko alkaa tai loppuu. 4v pysyy kyllä jo pystyssä luistimilla. Kulje edessä takaperin ja pidä lapsen käsistä, jos ei ole luistelutukea.

Vierailija
7/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niistä luistelukouluista nyt kysellä jo, lähetä vaikka sähkäriä, niin kertovat tulevasta.

Eikä lajista tarvii mitään itse tietääkään, siinähän sitä samalla oppii. Omat lapset on voimistelijoita ja strassien liimaaminen on nykyään arkea.

Vierailija
8/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkojäitä on vielä. Luistelemaan vaan. Onhan se luistelu leikin varjolla varmaan kivaa vaikka ei varsinaisesti opetusta saisikaan? Oppii itsekin kyllä pystyssä pysymään ja perusliukuja.

Vierailija
9/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkertoja tulee sitten melkein joka päivä. Osana päivistä pari kertaa.

Ajat milloin sattuu, koska kiekkoilijat saa parhaat ajat.

Et tarvitse omaa harrastusta, lapsen kuskaaminen noihin riittää.

Vierailija
10/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän :(. Mutta sen näkee sitten miten intoa riittää. Aion kannustaa, en vaatia.

Vierailija
11/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan 4-vuotias sellainen ikä, jolloin alkaa tiedostaa jotain sellaista mitä haluaisi itse oikeasti tehdä. Olin itse 4-vuotias, kun telkkarista tuli viuluviikarit ja olisin kovasti halunnut oppia soittamaan viulua. Koskaan en ole viulua soittanut, pianoa toki. Mutta en ole voinut olla unohtamatta sitä intohimoa, mikä silloin muinoin viulunsoittoa kohtaan oli. Olisinkohan oppinut ja  tullut hyväksikin soittajaksi, jos olisin silloin saanut aloittaa viulunsoiton?

Vierailija
12/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä on toisinpäin. Taitoluistelija olla on parhaat ajat.

Työläs ja kallis harrastus, mutta jos se on lapsen intohimo, niin sinne sitten. Se on sen verran rankkaa, että lapsi lopettaa sen itsekseen jos ei pärjää tai ei jaksa. Mutta nyt menette tekojäille tai hallien yleisövuoroille niin paljon kun ehditte.

Vierailija
13/13 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sinne nytkin mennä. Nyt on hyvä aika ostaa luistimet ja varusteita. Luistimet on kalliit. Sinne ei käy markettiluistimet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän