Hajuja/tuoksuja joista et jostain syystä pidä
Onko teillä jotain erityistä inhokkihajua/tuoksua, jota muut eivät välttämättä pidä mitenkään pahana/ikävänä hajuna. Hajusteet, ruoka tms.
Itse en pidä jostain syystä yhtään siitä salaatin tuoksusta esim. kotipizzan kotzonessa. Onko se se lämmin pohja yhdistettynä salaattiin vai mikä, mutta yöks. Valkosipulin tuoksusta en myöskään pidä.. Uuden asfaltin haju saa aikaan pääsäryn.
Mites muilla?
Kommentit (138)
Jasmiiniriisi eli intialaiset ravintolat. En. Voi. Hengittää. Nepsku jostain syystä menee.
Vierailija kirjoitti:
Kookos ja vanilja. Joku kookosmaitoinen thairuoka, vaniljajäätelö tms. on ok pelkältään en tykkää, enkä etenkään hajusteina.
Äh,jäi sana välistäeli: on ok, mutta pelkältään...
-Nescafen kahvit
-Ruusun tuoksu muussa kuin itse kukassa ja ns. intianbazaarituoksu
-Massatuoksut naisilla ja miehillä
-Tyhjä, eilispäivän grilliruoka/kebablaatikko roskiksessa
Se haju kun olet hakenut esim. Mäkkäristä BigMac-aterian, ja laittanut sen auton sisällä vaikkapa viereiseen jalkatilaan kun ajat kotiin 5 km matkan, ja viet ruuat kotiin ja syöt.
Seuraavana aamuna kun avaat auton oven niin autossa on sellainen tunkkainen paperin ja rasvan sekoitushaju, pahimmassa tapauksessa tuo haju pysyy 2 päivää. Se on ällöttävä!
Tosta edellisestä tuli mieleen et takavuosina mun hiustenpidennykset haisi just jasmiiniriisille. En voinu sietää. Ja rakastan aasialaista ruokaa mut se oman tukan haju NELJÄ kuukautta! Yhhhh...
Vierailija kirjoitti:
Parmesaani haisee ällöttävälle
Ainakin se valmisraaste haisee varvasvälihielle :D
Juustonaksut maistuu taivaalliselle mutta se niiden haju.... eiiiih!
En tiedä myydäänkö niitä enää missään mut äiti osti 90-luvulla karamellisoituja kirsikoita. Siis sellasia mistä on poistettu kaikki kirsikkainen ja laitettu tilalle esanssi. HYI.
Monet käsivoiteet tuoksuvat niin voimakkaalta, ettei niitä voi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Thierry Muglerin Angel-tuoksu. Haisee turkiskuoriaismyrkylle!
Olen niin samaa mieltä!
Kaikki hajustetut pyykinpesu- ja huuhteluaineet. Ihan hirveitä, ilmeisesti olen niille myös allerginen, koska alkaa aina yskittää, kun niiden kanssa joudun tekemisiin.
Sour cream & onion sipsit haisevat niin pahalle, etten ymmärrä miten jo kehtaa niitä syödä esim. bussissa. Haisee voimakkalle hielle.
Kaasuun pakattu liha tai lihapyörykät..se kalman haju...
Vierailija kirjoitti:
Jasmiiniriisi eli intialaiset ravintolat. En. Voi. Hengittää. Nepsku jostain syystä menee.
Minusta se riisi haisee HIIRELLE.
Mä en tykkää laventelista tai ruususta hajusteena. Siis kosmetiikassa yleisesti tai vaikka tuoksukynttilässä. Tuore ruusu tuoksuu ihan hyvälle.
Se kauhea kakkakaasun haju kun avaat broilerirasian!
Siksi olen alkanut ostamaan lihatiskiltä maalaiskanaa jonka fileet ovat myös pysyneet ehjänä eikä revitty miten sattuu.
Kookos ja vanilja. Joku kookosmaitoinen thairuoka, vaniljajäätelö tms. on ok pelkältään en tykkää, enkä etenkään hajusteina.