Siittiöiden luovutus ilman välikäsiä
Haluaisin myydät tai luovuttaa siittiöitäni, jos se vaan on laillista
Olen reilusti alle 30-vuotias opiskelija, minulta on testattu kromosomit ym. siittiöiden luovutukseen liittyvä ja kaikki on kunnossa ja pystyn todistamaan tämän. Siittiöni toimivat hyvin. Testit tehtiin Felicitas-kliniikalla. Perytyviä seikkoja itsestäni lyhyesti: olen 187 cm pitkä painan 80 kiloa, ei perinnöllisiä sairauksia, sukuni on pitkäikäinen, olen musikaalinen, soitan useampaa instrumenttia, luen kirjoja ja kuuntelen musiikkia.
Haluan tutustua ihmiseen tai ihmisiin ennen luovutusta. En ole myymässä tai tarjoamassa seksiä.
Jos kiinnostuit, niin laitan tähän s.postiosoitteeni, jonka loin tätä hommaa varten. Henkilöllisyyteni ei selviä siitä, koska tämä on kuitenkin hieman arka aihe. Henkilöllisyyteni ja kaiken mitä haluatte tietää paljastan, kunhan kerrot(te) hieman itsestäsi ensin. En aio tehdä luovutusta, kuin yhdelle tai max. kahdelle henkilölle/parille.
s.posti: gringolikeme54@gmail.com
Kommentit (2)
Etkö halua ikinä lapsia parisuhteeseen? Kannattaa harkita tarkkaan, kun olet vielä noinkin nuori. Samaa sanon munasoluja luovuttajalle, mikä on myös terveydelle vaarallista hommaa.
Toivottavasti huomioit, että sinulta voidaan myöhemmin periä elatusmaksut, vaikka tekisit millaisen sopimuksen luovutuksen vastaanottajan kanssa.