Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luomunaiset tänne !

Vierailija
20.03.2018 |

Eli kaikki ne, joita kiinnostaa luonnollisuus, esim. Hiusten värjäämätyömyys, luonnollinen hiusten & ihonhoito, luonnonkosmetiikka.
Ehdotelkaa vaikka hyviä kauppoja, tuotteita, naamioreseptejä ja sen semmoisia.
Kaikki neuvot kehiin, miten saisi ihoon ja hiuksiin säihkyvää eloa talven jäljiltä. :)
Minua itseäni kiinnostaa myös laadukkaat vaatteet ja kasvipohjainen ruokavalio.

Kertokaa myös omista tavoitteista / projekteista aiheeseen liittyen.

Kerron vähän itsestäni; olen n18, hiukset tekevät kuolemaa kun värjäytin tummasta vaaleaksi kuukaudessa (kotona ja kampaajalla). Tällä hetkellä oman värin kasvatusprojekti käynnissä, 2-3cm löytyy maantien väristä juurta. Tykkään omasta väristäni enkä malta odottaa että hiukseni ovat luomut, terveet ja silkkiset. :)
Meikkinä käytän vain puuteria ja poskipunaa, tärkeämpää on ollut ihonhoito.

Tässä omia lempparijuttuja joita voin suositella muillekin:
1. Hamppu koko kehon hoidossa; hamppu hiustenhoitoaine, hamppu kasvovoide, hamppu-mikä-tahansa. Itselläni on käytössä hamppu huulirasva (thebodyshop 8€) johon olen rakastunut. Makea, hyvä tuoksu ja todella kosteuttava. Itsellä kuiva iho ja päänahka joten esim. hamppuöljy / ihorasva sopii täydellisesti.
2. Puuvilla. Suosin varsinkin cubuksen puuvillatoppeja, ne ovat kestäneet minulla vuosia. Myös puuvillapikkarit ovat tosi hyviä ja niitä suositellaankin alusvaatemateriaalina.
3. Tekniset urheiluvaatteet; tekninen materiaali, vaikka h&m ostettu ei minulla ole vuosien saatossa mennyt miksikään, siksi voin suositella niitä.
4. Kilpi takit. Kilpi on siis urheiluvaatemerkki ja omistan yhden takin, joka on osoittautunut oikein laadukkaaksi ja kestäväksi kevät-syys takiksi. Se on myös tosi nätti takki ja sopii ulkoilusta pitäville. Paljon värivaihtoehtoja.

Lisään vielä; vaikka halppiskaupoista ostelu ei ole hyväksi, niin pyrinkin käymään niissä mahd. Harvoin, ostaen vain semmoista, joka kestää vuosia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan