Miten kertoa palstamiehelle että haluaisin erota? :(
Siis ihan kiva että se viestittelee joka päivä, musta se on kauheen romanttistakin tavallaan. Mutta sit se on aina hirveen vihainen niin ei ne viestit sit ookaan niin kivoja. Aluks se oli jännä, silleen vaarallinen, melkein kuin se vihais mua ja oikeestaan kaikkii niin et se haluis nähä päitä seipäässä. Mut sit jotenki se alko pelottaa. Ja sit ku ei ollukkaa päitä seipäässä ni alko taas oikeesti helpottaa. Ja must tuntu et meiän suhde vihdoinki vakiintuu ku se ei ollukkaa oikeesti toteuttamas mitää naisten kansanmurhaa. Mut sit nyt mua vaa niinku kyllästyttää sen jutut. Ja oon sillee vaa voisko toi lopettaa daaaaaaaa?
Mut siis nii miten voin sanoo et tahon eron siitä? Sillee siis oon jo pyytäny modee avuks. Mut ei se vissii taho puuttuu toisten suhteisiin. Minkä mä kyl tajuun.
Huoh.
Palstamies, erotaan jo. Ei tässä suhteessa oo enää mitään uutta.
Kommentit (4)
Sori, luulen että se on rakastunut Louhiniemeen. Olen pahoillani. :(
Siis ensin oli kivaa kun se uhkaili ja ap:ta pelotti? Sitten kyllästyit, kun uhkausten taso ja tyyli muuttuneetkaan, ja nyt joku 3. osapuoli pitäisi tulla kertomaan miehelle, ettei tämä ollutkaa enää kivaa? Daaaaaaa?
Sano sille että goodbye, Uli. Ja poistu ennen kuin menetät mielenterveytesi rippeet :D