Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä ja seksi. Olen hämmentynyt

Vierailija
20.03.2018 |

Mä siis ihan tykkään ottaa suihin, kunhan ei tule siemenet suuhun asti; tämän olen aina kertonut aiemmille kumppaneilleni ja siksi he ovat "varoittaneet ajoissa". Nykyinen on tullut suuhuni nyt jo 3/3 ja väittää, ettei muka "osannut ennakoida". Onko kyseessä kokematon mies vai kusetetaanko mua? Etenkin miehiltä toivon (kokemuksesta) vastauksia !

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu niin hyvältä laueta suuhun, että harva siitä rupee "varoittamaan" jos tietää suihinoton siihen loppuvan.

Vierailija
2/18 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varoitan aina... kyllä sen tuntee... Se kyllä kusettaa sua....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen osaa ennakoida, ihan 100% kerroista.

t. Mies

Vierailija
4/18 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttämättä en tunne sitä kun siemennestettä alkaa jo tulla orgasmin lähentyessä. Voi tulla isokin määrä ennen varsinaista siemensyöksyä.

Vierailija
5/18 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusettaa sua. Aika halpamaista.

Vierailija
6/18 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varoittais ja sylkäisisit kullin ulos, saattaisi sitten jäädä tulematta; ehkä siksi valehtelee... toisaalta, kyllä sunkin luulis nykimisestä jo jotain huomaavan ja siis kun alkaa ejakulaatio...?

Mutta ajattele positiivisesti; 15/15 ja se alkaa jo kuulemma maistumaan ihan hyvältä... ;) ja oikein syvälle kun otat, niin nieleminenkin onnistuu helpommin...

Makuun - kuulemma ja todennäköisesti - vaikuttaa se mitä syö... kannattaa siis jo hyvissä ajoissa miettiä nuo ateriatkin, jos on "proteiinipirtelöä" luvassa jälkkäriksi... :D

Mr.48

Vierailija
7/18 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kusettaa kyllä tossa. 

Kuriositeettina: itse pitää mennä vuosia ja parikymmentä kumppania, tyttöystävää, yms taaksepäin, että löytyisi vastaava nainen, ettei lainkaan siemeniä suuhun. Että olet itsekin vähän harvinaisuus jo nykymaailmassa.

Mutta tämä ei ole siis puolustus, saat itse määrittää rajasi.

Vierailija
8/18 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllähän sen siemensyöksyn tuntee etukäteen, ei se huomaamatta tuu. Eri asia, että ei vain millään haluais lopettaa just sitä, mitä sillä hetkellä on tekemässä ja sikäli sille ei sit "voi" mitään..

Vierailija
9/18 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tuntuu niin hyvältä laueta suuhun, että harva siitä rupee "varoittamaan" jos tietää suihinoton siihen loppuvan.

No loppuuhan se kokonaan jos ei sopimuksesta pidä??

Vierailija
10/18 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa kurkkuun saakka, niin munkin vaimo tekee. Ei maistu millekään.

Vierailija
11/18 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin vielä, että mikäli puoliso osaa/kykenee jatkamaan orgasmin ajan imemistä/syvälle kurkkuun ottamista, niin yleensä orkku kestää pitempään ja on esim. pelkkää runkkaamista huomattavan paljon voimakkaampi. Näin ainakin itseni kohdalla...

Mr.48

Vierailija
12/18 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys yleisesti: miten toivoisit naisen jatkavan, jos hän ei pysty ottamaan lastia suuhun ja nielemään? Haluan kyllä hoitaa homman loppuun, siitä ei ole todellakaan kyse, mutta en yksinkertaisesti voi oksennusrefleksille mitään ja tämän "pelon" takia alan himmailemaan kun mies alkaa tulla, minkä koen itsekin huonona asiana. Ennen miehen orgasmia ei ole niin mitään vaikeuksia ottaa suihin vaikka kuinka pitkään, nautin itsekin suunnattomasti :)

Vierailija
13/18 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys yleisesti: miten toivoisit naisen jatkavan, jos hän ei pysty ottamaan lastia suuhun ja nielemään? Haluan kyllä hoitaa homman loppuun, siitä ei ole todellakaan kyse, mutta en yksinkertaisesti voi oksennusrefleksille mitään ja tämän "pelon" takia alan himmailemaan kun mies alkaa tulla, minkä koen itsekin huonona asiana. Ennen miehen orgasmia ei ole niin mitään vaikeuksia ottaa suihin vaikka kuinka pitkään, nautin itsekin suunnattomasti :)

Pitäisikö olla sovittuna, että mies itse runkkaa itsensä loppuun sitten? Ainakin paremmalta tuntuis kuin, että nainen alkais siinä kohtaa käsipeliin.

Vierailija
14/18 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö antamaan laueta suuhun ilman että nielet? Sille on omat luonnolliset syynsä, että se tuntuu miehestä erityisen hyvältä laueta lämpimään onkaloon.

Anteeksi etukäteen suorat sanani, mutta itse suorastaan vihaan sitä jos suuseksissä orgasmin hetkellä nainen väistää tilanteen jotenkin. Se ikään kuin pilaa kliimaksin henkisen puolen ja sitten se on vaan sarja tahdottomia lihasnytkäisyjä. Samoin muuten tiedän ajattelevan usean naisen miehestä, joka yhdynnässä sisäänlaukeamisen sijasta roiskii karjuen mällit penkalle.

Eli en valitettavasti oikein usko että sille löytyy 100% korviketta.

Vierailija
15/18 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ kiitos. Jos annan laueta suuhun, mutten niele, niin en nyt heti osaa keksiä miten sitten toimia, muuta kuin kipittää samantien vessaan sylkemään? Kuinka seksikästä tai mitälie se nyt sitten on :D

Vierailija
16/18 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ kiitos. Jos annan laueta suuhun, mutten niele, niin en nyt heti osaa keksiä miten sitten toimia, muuta kuin kipittää samantien vessaan sylkemään? Kuinka seksikästä tai mitälie se nyt sitten on :D

Osa esimerkiski valuttaa hitaasti siitä vartta pitkin samalla hellästi hieroen pehmenevää kalua. Joo siitä tulee vähän sotkua lakanoillekin, mutta se ei ole vakavaa. Jos vaikka pari minuuttia pidät sitä hyvänä suulla ja käsillä, niin en usko että kumppani kauheasti valittaa aiheesta. Sitten vaan siitä pitää ottaa talouspaperi ja pyyhkäistä osa ja mennä pesulle. Tai ota mehulasi yöpöydälle valmiiksi, niin saat sanoa että meni siinä nieluunkin osa.. :D

Vierailija
17/18 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyyhe tai jotain vastaava käden ulottuville - siihen voit sitten vaivihkaa tyhjentää suusi... näin meillä tehtiin alkuun, mutta ei aikaakaan, kun rouvan ei tehnytkään enää pahaa ajatus nielemisestä... siihen saattoi vaikuttaa sekin, että itse mielelläni nielen rouvani squirttimehut aina tilaisuuden tullen... ;)

Mr.48

Vierailija
18/18 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin vähän luulen, että ap:n asenne on kuitenkin sillä tavalla positiivinen, että oikean hepun kanssa taitaa jossain vaiheessa homma mennä nielun puolelle ihan huomaamatta, kun homma menee ajan kanssa painostamatta. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi