Olen yli 30-vuotias koditon nainen. Kysy minulta, vastaus on kaikkeen
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Miksi luottotiedot on mennyt? Millainen naapuri olisit? Oletko katkera?
Luottotiedot meni kun ex käytännössä tyhjensi meidän yhteisen yrityksen tilin kun ero alkoi olemaan selviö. Maksamattomia vuokria mulla ei ole. Naapurina, noh, ei ole kukaan ainakaan valittanut ikinä, eikös se jo kerro jotain? En ole naapurikyylä tai pidä bileitä tms. jos sitä tarjoitat. Ihan perusnainen. Mietin tuota, ja kyllä olen joo osittain katkerakin. V'tuttaahan se, kun esim. äitini naapurista sai asunnon kaksi tunnetusti nistiä veljestä ja mulle ei löytynyt kämppää :( Koen sen täysin epäreiluna. Noin pääasiassa olen ahdistunut ja surullinen tilanteesta, katkeruus tulee kolmantena. Sitä tosin lisää fakta, että teinistä asti töitä tehneenä ja veroni maksaneena ihan aidosti kuvittelin, että yhteiskunta auttaa jos hätä on. En siis ollut ennen tätä ikinä edes käynyt sossussa. En olisi edes uskonut tällaisen olevan mahdollista.
ap
Mikä on ajanut sinut tähän tilanteeseen?Millainen koulutuspohja sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Etelä-Suomessa asuva nainen jonka poikaystävä asuu ulkomailla. Haluatko asunnon silloin tällöin sitä vastaan että osaat huolehtia koirastani?
Oletko oikeasti niin hullu että uskoisit sekä koirasi että asuntosi jollekin ihan vieraalle?
Olen valmis koettamaan. Otin kerran liftarinkin kyytiin. Mutta vastineesta päätellen ei kelpaa köyhän maja eikä koiran seura.
Olen pahoillani jos et ymmärtänyt pointtiani siitä, että etsin omaa asuntoa. Koiran seura kelpaa mainiosti, minulla on itsellänikin sellainen. Mun matkakaveri. Olen myös aikanaan itse majoittanut tuntemattoman matkaajan kotiini, oli Venäjältä ja vailla majapaikkaa
ap
Anteeksi. :( Ihan oikeasti vitsailin. On mennyt AV niin päälle etten osaa sitäkään kunnolla. Toivotan oikeasti onnea matkaasi ja matkaseuralle myös. :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ajanut sinut tähän tilanteeseen?Millainen koulutuspohja sinulla on?
Ensimmäiseen vastasinkin jo. Minulla on kaksi eri ammattia joihin olen valmistunut, aloja en tahdo sanoa tunnistamisen pelossa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Etelä-Suomessa asuva nainen jonka poikaystävä asuu ulkomailla. Haluatko asunnon silloin tällöin sitä vastaan että osaat huolehtia koirastani?
Oletko oikeasti niin hullu että uskoisit sekä koirasi että asuntosi jollekin ihan vieraalle?
Olen valmis koettamaan. Otin kerran liftarinkin kyytiin. Mutta vastineesta päätellen ei kelpaa köyhän maja eikä koiran seura.
Olen pahoillani jos et ymmärtänyt pointtiani siitä, että etsin omaa asuntoa. Koiran seura kelpaa mainiosti, minulla on itsellänikin sellainen. Mun matkakaveri. Olen myös aikanaan itse majoittanut tuntemattoman matkaajan kotiini, oli Venäjältä ja vailla majapaikkaa
ap
Anteeksi. :( Ihan oikeasti vitsailin. On mennyt AV niin päälle etten osaa sitäkään kunnolla. Toivotan oikeasti onnea matkaasi ja matkaseuralle myös. :)
Kiitos :) Tarjouksesta myös. Onnea tässä tarvitaankin, oikeasti. Lottopotti auttais.
ap
Kuinka kauan olet ollut ilman asuntoa?
Lottopottivibat ap:lle :) Sulle pitää olla onni myötä, nyt ja tulevaisuudessakin!
Mihin olet rahasi ja varallisuuteei hukannut? Yksityisillä markkinoillahan täytyy maksaa vain 2kk vuokra, eli pienituloisen kuukaudenpalkka.
Kyllä aikuisella ihmisellä pitää rahaa olla.
Pyydä vanhemmiltasi tuo taha tai myy osakkeesi tms.
Lapsi. Hanki lapsi, sitten sinun on pakko saada asunto. Oletko harkinnut? Tai sitten vaan jätät kaiken ja muutat sinne mistä asunnon saa. Jos alasi töitä löytyy muualtakin.
Miten moni ihminen tietää tilanteestasi? Voisiko tutun tutun tutun kautta aueta mahdollisuuksia, jos otat asian puheeksi?
Vierailija kirjoitti:
Mihin olet rahasi ja varallisuuteei hukannut? Yksityisillä markkinoillahan täytyy maksaa vain 2kk vuokra, eli pienituloisen kuukaudenpalkka.
Kyllä aikuisella ihmisellä pitää rahaa olla.Pyydä vanhemmiltasi tuo taha tai myy osakkeesi tms.
Siis tämä ei ole oikeasti provo.
Oletko joku nuuskamuikkunen joka omistaa vaan nyytin kepin päässä?
Miten siis voi olla, että varallisuus on alle 1,5t€? Enkö ymmärrä jotain?
Johan halvimmistakin autoista, vaatekaapin sisällästä, koruista yms. saa raavittua toista tonnia kasaan?
En keksi tilannetta miten minun koko omaisuus taloa, vaatteita ja rahastotalletuksia myöten häviäisi kuin tuhka tuuleen. Siten, että ei jäisi vain nyytti kepin päähän :D
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan olet ollut ilman asuntoa?
Lähes kaksi vuotta
ap
Vierailija kirjoitti:
Lottopottivibat ap:lle :) Sulle pitää olla onni myötä, nyt ja tulevaisuudessakin!
Pidetään peukkuja! Kenosta voitin jo vitosen viime viikolla :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aikuisella ihmisellä pitää rahaa olla.Pyydä vanhemmiltasi tuo taha tai myy osakkeesi tms.
En minä ole rahojani mihinkään hukannut. Omaisuutta ei ole koskaan ollutkaan, en ole ikinä ostanut taloa, venettä tai moottoripyörää. Rahat on menneet vuokraan, laskuihin, ruokaan, harrastuksiin, vaatteisiin, matkusteluun. Elämiseen siis. Tuloni ovat tällä hetkellä n. 600€/kk. Peruskaksion takuuvuokra on pyöreästi semmoiset 1400€, olettaen, että löydän yksityisen vuokranantajan joka vuokraisi asuntonsa luottotiedottomalle. Maksan tuloistani ruokani, koirani ruoan ja tarvikkeet, matkat (joudun suhaamaan kaupunkien välillä silloin tällöin yösijan vuoksi) sekä peruspesuaineet ja joskus maksan myös majoituksestani. Ehkä sitten vaan osaa, mutten minä saa lähes puoltatoista tonnia kasaan ihan noin vaan. Tämä työ minulla on ollut nyt 3 kuukautta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Lapsi. Hanki lapsi, sitten sinun on pakko saada asunto. Oletko harkinnut? Tai sitten vaan jätät kaiken ja muutat sinne mistä asunnon saa. Jos alasi töitä löytyy muualtakin.
Miten moni ihminen tietää tilanteestasi? Voisiko tutun tutun tutun kautta aueta mahdollisuuksia, jos otat asian puheeksi?
Olen jo kerran jättänyt kaiken ja lasta en todellakaan edes harkitse tähän elämäntilanteeseen, ihan kipeä idea. Kyllä tästä tietää useampikin ihminen. Ihmeitä ei vaan ole tapahtunut. Ehkä tunnen sitten liian köyhää väkeä (tämä oli vitsi)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä ei ole oikeasti provo.
Oletko joku nuuskamuikkunen joka omistaa vaan nyytin kepin päässä?
Miten siis voi olla, että varallisuus on alle 1,5t€? Enkö ymmärrä jotain?Johan halvimmistakin autoista, vaatekaapin sisällästä, koruista yms. saa raavittua toista tonnia kasaan?
En keksi tilannetta miten minun koko omaisuus taloa, vaatteita ja rahastotalletuksia myöten häviäisi kuin tuhka tuuleen. Siten, että ei jäisi vain nyytti kepin päähän :D
Voi kuule. En minäkään olisi keksinyt vielä jokunen vuosi sitten kun oli kaunis koti ja millä mällätä. Koruja, voi jestas... on mulla mummin perintösormus, sitä en myy. Vaatteista saisi varmaan tuurilla kirpputorilla muutaman kympin max.
ap
Joku veti herneen nenään kun ei ap halunnut tuntemattoman kotiin koiranvahdiksi :DD Ihme marttyyri. "Ei kelpaa köyhän maja..." bitch please.