Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lisätä rasvaa tuohon Go fat go-ruokavalioon

Vierailija
20.03.2018 |

Pääpiirteittäin haluan syödä samoin kuin kyseisellä ruokavaliolla. Miten lisään rasvaa tarvittavan määrän aterioille? Rasvaa nyt n. 25g/pv.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vain kolmen viikon kuuri? Kyllä kolme viikkoa menee vähillä rasvoilla. En lähtisi itse valmista ohjelmaa muuttamaan.

Vierailija
2/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt ne ruuat normaalirasvaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole vain kolmen viikon kuuri? Kyllä kolme viikkoa menee vähillä rasvoilla. En lähtisi itse valmista ohjelmaa muuttamaan.

Joo, mutta ajattelin tämän avulla opetella säännöllistä ateriarytmiä ja järkeviä annoskokoja, joten jatkan tällä dieetillä niin kauan, että pikku hiljaa opin nämä edellä mainitut asiat. Kyseessä minulla siis elämäntaparemppa, jonka nyt aloitan tällä gfg:lla. :)

Ap

Vierailija
4/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäät pähkinöitä, lihan valitset rasvaisempana, otat salaattikastiketta, juot rypsiöljyä pullosta, uppopaistat kaiken.

Kaikki noista ei ehkä ole välttämättömiä.

Vierailija
5/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta ajattelin tämän avulla opetella säännöllistä ateriarytmiä ja järkeviä annoskokoja, joten jatkan tällä dieetillä niin kauan, että pikku hiljaa opin nämä edellä mainitut asiat. Kyseessä minulla siis elämäntaparemppa, jonka nyt aloitan tällä gfg:lla. :)

Ap

Voin suositella tätä. Muutama vuosi sitten tein juurikin näin ja paino pysynyt 5 kg tarkkuudella vakiona. Lähtökohta oli 30 kg enemmän.

Tykästyin gfg:n perustaan niin paljon, että aamupalan, välipalan ja iltapalan syön edelleen saman kaavan mukaan.

Vierailija
6/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäät pähkinöitä, lihan valitset rasvaisempana, otat salaattikastiketta, juot rypsiöljyä pullosta, uppopaistat kaiken.

Rypsiöljyn voi jättää syömättä, ei ole ihmisravintoa.

Vierailija
7/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita teelusikallinen öljyä ruuan joukkoon, syö pieni kourallinen pähkinöitä, puolikas avokado päivässä, valitse välillä lihaksi lohta...

Vierailija
8/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rypsiöljyn voi jättää syömättä, ei ole ihmisravintoa.

Ymmärrän, ettei perusteleminen kuulu täällä tapoihin, mutta oman vaihtoehdon esittäminen tämän väitteen yhteydessä olisi ketjun kannalta hyödyllistä.

Vierailija
9/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä vain gfg-vihaa, vai mistä nämä kaksi alapeukkua jokaiseen asialliseenkin viestiin?

Vierailija
10/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä vain gfg-vihaa, vai mistä nämä kaksi alapeukkua jokaiseen asialliseenkin viestiin?

Tyypillistä av-katkeruutta ku joku kysyy neuvoa elämäntapamuutokseen mihin näillä tantoilla itsellään ei riitä motivaatio.

Vierailija
11/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuroon voisilmä, rahka kermaista rahkaa, kahviin pun maitoa tai kermaa, salaattiin oliiviöljyä, paista kanat/kalat voioliiviöljyseoksessa.

Vierailija
12/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä mikä sun ongelma on, ku asialliseen kysymykseen tuut vittuilemaan. Kaikki eivät ikävä kyllä terveellisiä hyviä rasvanlähteitä tiedä, ja eikö silloin ole hyvä, että kysyy? Vai pitäiskö hävetä hiljaa tyhmyyttään?

Oikein ihanaa ja aurinkoista kevättä sinulle, toivottavasti saat asiasi kuntoon :)

Vierailija
13/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä mikä sun ongelma on, ku asialliseen kysymykseen tuut vittuilemaan. Kaikki eivät ikävä kyllä terveellisiä hyviä rasvanlähteitä tiedä, ja eikö silloin ole hyvä, että kysyy? Vai pitäiskö hävetä hiljaa tyhmyyttään?

Oikein ihanaa ja aurinkoista kevättä sinulle, toivottavasti saat asiasi kuntoon :)

Hyvää elämää sinullekin. Kerrotko, mikä noossa kolmessa ensimmäisessä vaihtoehdossa oli vittuilua. GFG on niin rasvaton, että nuo ovat mielestäni erittäinkin päteviä ja terveellisiä vinkkejä.

Kaksi viimeistä nyt oli ehkä hiukan asiattomia, myönnetään. Yritin ne vetää niin överiksi, että ne otettaisiin huumorilla, mutta olisihan se pitänyt arvata ettei ollut hyvä idea.

Vierailija
14/14 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokado on hyvä terveellisten rasvojen lähde

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi