Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asumistuki vie valtion varoja kaksi miljardia euroa

Vierailija
19.03.2018 |

Asumistuki pitäisi lopettaa kokonaan. Valtio maksaa sitä peräti kaksi miljardia euroa. Summa on järkyttävän iso. Tuloksena on se, että vuokranantaja korottaa vuokraa kun tietää, että asukas saa asumistukea.

Tuet ovat yleensäkin päin mäntyä. Asumistuki on pahin vuokran hintojen nostaja. Asumistuki on syöpä joka pitää poistaa lopettamalla niiden maksaminen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat jupisevat

Vierailija
22/24 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kuukaudessa asumistukea vähän yli 1800 e. Vuokralaisten tulot eivät riitä vuokriin, joten yhteiskunta ystävällisesti maksaa ja minä saan mukavat pääomatulot. Ei mikään huono systeemi, saan kulutukseen mukavat summat rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tekee sen et matalapalkkaduunit ei kelpaa. Sit syytetään kaikkia työttömiä laiskoiksi.

Vierailija
24/24 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin ottaa pattiin ,että kaupungin uusissa vuokraasunnois on niin kova vuokra ,ettei tavan duunarilla ole varaa vuokrata näitä, asunnois asuu tuilla eläviä työttömiä, ym..elätettäviä joiden asumisen muut maksaa. Monet vuokraa mielellään tämmösille niin vuokran saanti on varmaa..

Aina kun olen vuokrannut asuntoani, on minulle soitettu jostain yhdistyksestä tai säätiöstä, vuokraisinko asunnon työttömälle, pakolaiselle, vankilasta vapautuvalle jne. Sossu maksaisi vuokratakuut ja vuokran. Kuulostaako hyvältä diililtä kannaltani?

Ongelma on siinä, ettei sillä vuokralaisella ole kovin paljon hävittävää, jos se pistää kämppäni palasiksi. Ei voi mennä edes luottotiedot, kun ei niitä ole ollutkaan.